FIFA 15: Xbox ONE-Liiga

  • 11 862
  • 204

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo eli meillä oli Viltzun kanssa väärä asetus mun asettamana. Online siinä yhdessä kohtaa, jossa pitää lukea CUSTOM. Eli säilyttää nuo defaultista muokatut rostertit muokattuina, kun ottaa sen kohdan custom.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Valencia 2 - 1 Inter

Selkeä voitto Valencialle, ihan odotetusti kyllä. Tuli pelattua vähän paskat housussa kun en tiennyt mitä tuo pace tarkoittaa. Ja taidan pelata jatkossakin koska tuo kirmailu ja riplailu kuulostaa juuri siltä mitä itsekin tulee tehtyä. Eli pitää siis koittaa vältellä sitä ja opetella jotain muuta.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Joo eli meillä oli Viltzun kanssa väärä asetus mun asettamana. Online siinä yhdessä kohtaa, jossa pitää lukea CUSTOM. Eli säilyttää nuo defaultista muokatut rostertit muokattuina, kun ottaa sen kohdan custom.
Eli ilmeisesti tuo Squad type pitää olla se Custom?
lake79 kirjoitti:
- Puoliajan pituus: 8 min
- Wireless Controllers: Any
- Game Speed: Slow
- Squad Type: Online

Valencia-Inter 2-1 (1-0)

Valencia 2 - 1 Inter

Selkeä voitto Valencialle, ihan odotetusti kyllä. Tuli pelattua vähän paskat housussa kun en tiennyt mitä tuo pace tarkoittaa. Ja taidan pelata jatkossakin koska tuo kirmailu ja riplailu kuulostaa juuri siltä mitä itsekin tulee tehtyä. Eli pitää siis koittaa vältellä sitä ja opetella jotain muuta.

En onneksi ehtinyt lukemaan sitä pacehommaa, niin en mennyt paniikkiin. Jos olet vähänkään vähemmän pelannnut, niin anna palaa miten olet tottunut pelaamaan. Epäilen, että täällä tulee vielä meikäläisellekin kylmää kyytiä, sillä sen verran vähän on tätä peliä tullut pelattua.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Valencia 2 - 1 Inter
koska tuo kirmailu ja riplailu kuulostaa juuri siltä mitä itsekin tulee tehtyä. Eli pitää siis koittaa vältellä sitä ja opetella jotain muuta.
Ei sitä kokonaan tarvitse jäättää pois, kunhan peli ei ole PELKKÄÄ sitä alusta loppuun.

Asetuksenmuutos etusivulla, Squad Type: Custom, el online- Tällöin toimivat omat asetukset, kun sieltä Team Sheetistä muuttaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tottenham-Galatasaray 2-1
Valencia-Tottenham 0-3
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Päivitän tulokset Exceliin ja teen sitten sarjataulukon, kun kaikki ovat pelanneet 4 peliä. Jos joku osaa kertoa miten helvetissä tuon Excelin automaattisen päivämäärä-asetuksen saa pois, niin kiitos.

Eli siis jos syötän soluun esim. 2-1 tuo helvetin ohjelma muuttaa sen aina 2.tammikuuta... Eikä auttanut mm. autofillin pois otto. `-merkin kun pistää eteen, se ottaa tulokset tekstinä, mutta vähän tyhmän näköisiä noin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Illan vikassa pelissä 3-1 pataan Vissyltä, joka "ei osaa pelata". Aika taitavasti se vaan rakensi maalipaikkansa ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
http://bracketcloud.com/tournament/21296

Teen turnauksen tuonne. En ole varma näkyykö kaikille vai pitääkö rekisteröityä jokaisen? Tuolla ei pelit välttämättä ole samassa kotijärjestyksessä, kuin Challongen taulukossa, mutta samat pelit ne silti ovat ja sarjataulukkokin näkyy...

9 joukkuetta, joten 1-8 pelaavat playoffit ja 9. joukkue putoaa kylmästi turnauksesta pois runkosarjan jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Atletico Madrid 1 - Liverpool 1

Oikeutettu tulos!:) vaikiaa tosiaan tuo pelaaminen totisen vaikeeta kun tulee paljon tuota y-näppäintä käytettyä ja nyt sitä koko ajan miettii että kehtaako.

Edit: Offtopiccina ei vastaavanlainen turnaus änärissä kiinnostaisi ketään järjestää?
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oikeutettu tulos!:) vaikiaa tosiaan tuo pelaaminen totisen vaikeeta kun tulee paljon tuota y-näppäintä käytettyä ja nyt sitä koko ajan miettii että kehtaako.

Mulla vähän sama vika tuon y:n kanssa. Eli mua vastaan saa ainakin surutta sitä käyttää kun itsekin sitä aika reippaasti käytän. Kyllä tuosta sulle olis voiton suonu, pari tolppaa ja vireessä oleva molari pelasti mut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oikeutettu tulos!:) vaikiaa tosiaan tuo pelaaminen totisen vaikeeta kun tulee paljon tuota y-näppäintä käytettyä ja nyt sitä koko ajan miettii että kehtaako.

Edit: Offtopiccina ei vastaavanlainen turnaus änärissä kiinnostaisi ketään järjestää?
Voin järjestää ilomielin kiekkoturneen kun tämä on ohi. Ja turha niitä nappeja pelätä on. Kunhan pelityyli ei perustu pelkästään pelin heikkouksien hyödyntämiseen, niin käyttäkää miten haluatte.

Ps. Hyvä että EA:n momentum edes pysäytti hetkeksi tämän turnauksen kirkkaasti huonoimman pelaajan voittoputken/dominoinnin ;)
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Liverpool - Arsenal 3-1

Edit: Toivottavasti pelityylini ei mieltäsi pahoittanut kun niin hiljaiseksi menit ja välillä lopetit pelaamisenkin. Omasta mielestäni ainakin rakensin syöttelemällä maalipaikkani;)
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Liverpool - Arsenal 3-1

Edit: Toivottavasti pelityylini ei mieltäsi pahoittanut kun niin hiljaiseksi menit ja välillä lopetit pelaamisenkin. Omasta mielestäni ainakin rakensin syöttelemällä maalipaikkani;)

Älä huoli, se on laken ominaisuus laittaa ohjain pöydälle kun tulee takkiin. Lajissa kuin lajissa näemmä :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Liverpool - Arsenal 3-1

Edit: Toivottavasti pelityylini ei mieltäsi pahoittanut kun niin hiljaiseksi menit ja välillä lopetit pelaamisenkin. Omasta mielestäni ainakin rakensin syöttelemällä maalipaikkani;)
Joo meni vähän hessu kun toisessa pelissä putkeen tuli trough-ballia mua vastaan ja en osaa yhtään puolustaa noita (kertokaa miten kannattaa) ja sitten sun päässä ne muutamat paikat mitä sain, kolisi tolpat tai vetelin yli avopaikoista. Mä oon vähän tämmönen. Mähää...
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Joo meni vähän hessu kun toisessa pelissä putkeen tuli trough-ballia mua vastaan ja en osaa yhtään puolustaa noita (kertokaa miten kannattaa) ja sitten sun päässä ne muutamat paikat mitä sain, kolisi tolpat tai vetelin yli avopaikoista. Mä oon vähän tämmönen. Mähää...

En välttämättä ole paras neuvomaan puolustamisessa, mutta sijoittumisella hyvin pitkälti ne pystyy estämään. Toppareilla ei kannata hirveästi irrota linjasta ja lähteä paineistamaan tai pelaamaan ulos. Helposti jää silloin se aukko. Sain tuossa pelissä aika hyvin sahattua puolustuksen auki kun syöttelin vain linjan edessä ja odotin että tilaa löytyy. Läpisyötön käyttäminenkin on taitolaji, monet onlinessa vain rämpyttävät yytä ja koittavat väkisin juosta koko kentän läpi tai sitten heittävät sitä crossthroughia. Usein kuitenkin tulee seisoville hyökkääjille ja ne on helppo puolustaa. Itse tykkään taas rakentaa joskus rasittavankin pitkään ja odottaa että tilaa saadaan. Crossthroughia koitan lähinnä käyttää vain puolenvaihdoissa.

Tänään ketään noin klo 23.15-30 linjoilla? Voisisin silloin pelata yhden tai kaksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo siis mun FIFA-pelit konsoleilla voidaan laskea melkein 2 käden sormilla, siis koko joukkuehallinta-pelit. Pääosin yhtä ukkoa tykännyt aiemmin vaan ohjastaa ja sitäkin paskasti.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Joo siis mun FIFA-pelit konsoleilla voidaan laskea melkein 2 käden sormilla, siis koko joukkuehallinta-pelit. Pääosin yhtä ukkoa tykännyt aiemmin vaan ohjastaa ja sitäkin paskasti.

Pelaako täällä porukka josain clubissa? Itseänikin kiinnostaisi, mutta luvata en voi kuitenkaan mitään aktiivisuudesta. Työt, emäntä ja mukula kun vievät myös paljon aikaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pelaako täällä porukka josain clubissa? Itseänikin kiinnostaisi, mutta luvata en voi kuitenkaan mitään aktiivisuudesta. Työt, emäntä ja mukula kun vievät myös paljon aikaa.
Itse en ainakaan. Olen pelannut vain ja ainoastaan Careeria koko Xbox360- ja One-historiani ajan. Mutta Club kiinnostaisi itseänikin kovasti.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Siis pitääkö tässä ny varoo y-nappiakin? Oon ainakin sen verran surkea että aattelin tehä kaikkeni että saisin joskus maalin aikaan. Jos joku pahoittaa mielensä niin suosittelen muita tapoja viettää vapaa-aikaa.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Siis pitääkö tässä ny varoo y-nappiakin? Oon ainakin sen verran surkea että aattelin tehä kaikkeni että saisin joskus maalin aikaan. Jos joku pahoittaa mielensä niin suosittelen muita tapoja viettää vapaa-aikaa.

Minun puolestani ainakin jokainen pelaa tyylillänsä. Turnauksen järjestäjä vain toivoi ettei koko aikaa rämpytetä y-näppäintä ja pacea.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minun puolestani ainakin jokainen pelaa tyylillänsä. Turnauksen järjestäjä vain toivoi ettei koko aikaa rämpytetä y-näppäintä ja pacea.
Joo, tämä oli nimenomaan TOIVOMUS, ei mikään ehdoton sääntö josta lentää turnauksesta pihalle.

Saatan näkyä tänään koko päivän livessä, kuten ehkä huomennakin, mutta en ole siellä. Päätin tehdä toisen tilin tuonne liveen ja aloittaa HUT:n ns. alusta, joten pelailen tuota toisella tililä, mutta päätili on silti netissä kokoajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös