Fantasiadrafti SM-Liigan 05/06 pelaajista

  • 17 576
  • 353

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Ghostin aika meni umpeen 16:42, joten voin draftata.

Allikaattorin 10. valinta on... Tättärätättätää: Ilari Filppula, välkömmen.

Vuoroon Tribal, ja Ghostin ja Sylwesterin rästit.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Juuso Riksman maalinsuulle.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Eikös nyt ole meikäläisen vuoro?

Otetaan pari miestä lappeenrannasta tuomaan lisää käsiä joukkueeseen:

Kristian Kudroc ja hyvin kauden aloittanut Jarkko A. Immonen (tarvitaanko tuota A:ta vielä?)
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Tuomas Immonen

Ja vuoroon Leiska.

EDIT: Boldaukset, jotta nimi erottuu paremmin.
 
Viimeksi muokattu:

Sylwester

Jäsen
Valitettavasti olen ollut juuri vääriin aikoihin koneella. Aina kun olen käynyt katsomassa niin vuoro ei ole ollut minulla. Jos nyt saa varata niin

Jason Guerriero

Mika Lehto
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Sylwester kirjoitti:
Valitettavasti olen ollut juuri vääriin aikoihin koneella. Aina kun olen käynyt katsomassa niin vuoro ei ole ollut minulla. Jos nyt saa varata niin

Jason Guerriero

Mika Lehto

Jason Guerriro ei ole draftissa mukana, koska tuli liigaan vasta draftin alkamisen jälkeen. Mika Lehto taas on jo draftattu, joten mietippä valintasi uudelleen.
 

peikko#13

Jäsen
Voi Leiska minkä teit, no nyt pitää sitten ottaa käyttöön suunnitelma B. Puolustukseen kovuutta Tuukka Mäkelän muodossa.

Vuroon Kazka
 

Kazka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ärhäkkä, nopea, kovat taklaukset, taistelija, tappeleekin välissä. Eli ketä?
No Antti Pihlström.

Vuoroon Russian Rocket.
 

Sylwester

Jäsen
Joudun jäämään draftista pois koska bisnes-elämä vie liikaa aikaa. Joten voisiko joku korvata mut tai jotain sinne päin.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Sylwester kirjoitti:
Joudun jäämään draftista pois koska bisnes-elämä vie liikaa aikaa. Joten voisiko joku korvata mut tai jotain sinne päin.

Jaahas, varmasti ihan fiksu päätös draftin etenemisen kannalta. Mutta mitä tässä nyt tehdä. Tässä miettimäni vaihtoehdot:

Vaihtoehto 1: Käyt draftaamassa niinkuin ennenkin, mutta saamme hypätä vuorosi yli, eli teet varauksesi kun kerkeät.

Vaihtoehto 2: Joku on ihan innoissaa tästä vapautuneesta paikasta, ja haluaa jatkaa siitä mihin jäit. (Vapaaehtoiset huutakaa "HEP!" nyt)

Vaihtoehto 3: Sylwester jää pois draftista, eikä häntä korvaa kukaan. Hänen draftaamansa pelaajat eivät ole siis draftissa enää mukana, eikä niitä voi draftata uudelleenkaan.

Mutta oli miten oli. Nyt Sylwesterin vuorot saa hypätä yli, eli ei tarvitse odotella. Hän voi hoidella vuoronsa kun kerkeää, tai sitten joku muu tekee sen hänen puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

nesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FC TPS, Montreal Canadiens, TuTo
Pitäähän joukkueessa yksi tuleva tähtikin olla. Jos tämä pelaaja mahtuu liigan tämän hetken kärkijoukkueen kakkoseen, niin mahtuu hän jester realmiinkin. Teemu Nurmi tervetuloa ja vuoroon ilmeisesti krobbe
 

krobbe

Jäsen
Kiitoksia nesti.

Napataan nuorta kookasta taitoa ja voimaa hyökkäykseen, tervetuloa tulevaisuuden maailmanluokan tähti, kauden tuleva tulokas Mikko Lehtonen.

Ja vuoroon timmi.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Mökkiperän Köyhien varaus #153 on Mika Pietilä tuomaan tasaista kilpailua maalivahtikalustoon.
Joo. Ei oo tänään mun päivä. Varataan nyt vuorolla #156 Kimmo Koskenkorva

EDIT: Pelaaja kerrallaan!
EDIT2: Tupelointia! Varaus #156 oli jo varattu. Kokeillaampa uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Timmillä tuplavuoro

Ota timmi samalla toinenkin pelaaja niin saadaan drafti jatkumaan.

Sylwester on jäänyt pelistä pois niin se ei ole enää vuorojesi välissä. Eli sulla on tuplavuoro.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös