Fantasiadrafti SM-Liigan 05/06 pelaajista

  • 17 527
  • 353

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Jaaha. Huomasinpa juuri, että olen epähuomiossa varannut kolme maalivahtia. Viimeisin näistä on Mikko Strömberg, joka lienee se joka tippuu pois.

Otetaan Iivo Hokkanen ja Otto Honkaheimo.

Strömbergin kanssa voisi kenties tehdä niin, että halukkaat ottajat ilmoittautuvat draftin jälkeen. Sitten se saa Strömbergin, jolla olisi oma vuoro ollut seuraavana. Ja tiputtaa luonnollisesti oman veskansa pois, josta taas halukkaat saavat tarjota. Näin sitten niin kauan kunnes löytyy veska, jota ei enää haluta.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Ghost kirjoitti:
Jaaha. Huomasinpa juuri, että olen epähuomiossa varannut kolme maalivahtia. Viimeisin näistä on Mikko Strömberg, joka lienee se joka tippuu pois.

Strömbergin kanssa voisi kenties tehdä niin, että halukkaat ottajat ilmoittautuvat draftin jälkeen. Sitten se saa Strömbergin, jolla olisi oma vuoro ollut seuraavana. Ja tiputtaa luonnollisesti oman veskansa pois, josta taas halukkaat saavat tarjota. Näin sitten niin kauan kunnes löytyy veska, jota ei enää haluta.

Aikamoiseks vatuloinniks menee kyl jos tuohon hommaan aletaan.. Joten yhdyn Kazkan mielipiteeseen, jooeimitään.

Strömbergiä ei olla varattu, eikä tulla varaamaan enää.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Saanko minä varata Mikko Strömbergin viimeisellä vuorollani? Kakkosveska on nimittäin se viimeinen jäljellä oleva, joka puuttuu.

Edit. Kaiken järjen mukaan saan, sillä eihän tuo Ghostin varaus ole ollut mitenkään laillinen, vaikka tuo kämmi onkin jäänyt huomaamatta.

Varaan siis Strömbergin, jos ei vastaääniä kuulu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös