Juu, ei hemmetissä Kaitsua ja Vahaa samaan kenttään. Kuka siinä kentässä sitten oikein ruohii kulmissa? Altsia voisi periaatteessa koittaa vaikka kakkosen laidallakin, tyyliin Vaha-AUK-Altsi. Vaha kyttää, AUK rakentaa ja Altsi rouhii. Uskoisi kuitenkin että Mikalla on näyttöhaluja, niin penkin alle tämä kausi meni.Ludek kirjoitti:Olisitko tosiaan istuttamassa kaksi viime kauden pahinta alisuorittajaa (Nurminen ja Vahalahti) ensi kaudeksi samaan ketjuun? Minusta se ei ole toimiva ratkaisu. Nämä kaverit tarvitsevat herätäkseen rinnalleen uusia miehiä, joita nyt ollaan markkinoilta toivottavasti metsästämässä. Nurminen pelaa ensi kaudella joko ykkösessä tai istuu viltissä. Mitkään muut vaihtoehdot eivät ole järkeviä hänen kohdallaan. Vahalahti vetäköön kakkosessa, kunhan Alatalo ei pelaa hänen kanssaan samassa ketjussa.
EDIT: Ja kyllä mä Rakuakin voisin katsella kakkosen senana ihan mielelläni. Itse asiassa ennemmin kuin AUK:ta. Makkoselle jäisi täten kolmosen sentterin paikka.
Juuri näin. Kaitsu on, kaikesta huolimatta, ykkösketjun kamaa. Joku AHL-kokemusta omaava tsekki ykkössenaksi, toiseen laitaan Kaitsu ja toiseen nälkäinen NHL-kesäleiriltä tippunut kanukki. Kakkosessa alle kolmekymppinen turkulaislähtöinen sentteri laidoillaan Vaha ja joku nuori jannu. Voisi olla vaikka joku näistä meidän Mestiskavereista esim Suominen. Mieluiten sitä kannustaisi mahdollisimman turkulaista joukkuetta ensi kaudella.Siitä olen kone82:n kanssa täysin samaa mieltä, että Nurmista ruokkimaan tarvitaan ulkomaalainen sentteri. Kotimaasta ei riittävän tasokkaita löydy. Jos puhutaan noista edellä spekuloiduista uusikartanoista, tähtisistä, rauteista ym., niin heistä ei ole kenestäkään ykkösen keskelle. Vaatimustason on yksinkertaisesti oltava vielä tässä vaiheessa korkeammalla. Pelaajahankinnoissa olisi pyrittävä siihen, että ykkösketjuun hankitaan Nurmisen rinnalle kaksi pelaajaa ulkomailta. Kakkosketjua tulee johtamaan ensi kaudella lähes varmuudella kotimainen sentteri ja hän saanee vierelleen Vahalahden ja vielä tuntemattoman nimen.
Viimeksi muokattu: