Fanituotemyynti

  • 619 779
  • 2 096

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Jaksan kuitenkin uskoa että Jokerit palaavat jollakin tavoin henkilöihin joiden tilaukset ovat odottaneet noin kauan. a.

Ei ole vielä tuotteita näkynyt. Eikä myöskään sähköpostiin vastattu, jossa utelin sitä missä tilaamani tuotteet viipyy. Todella kummallista toimintaa. Seuraavaksi varmaa pitäs marssia poliisiasemalle tekemään rikosilmoitus.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole vielä tuotteita näkynyt. Eikä myöskään sähköpostiin vastattu, jossa utelin sitä missä tilaamani tuotteet viipyy. Todella kummallista toimintaa. Seuraavaksi varmaa pitäs marssia poliisiasemalle tekemään rikosilmoitus.
Kannattaa ensin kuitenkin soittaa fanituotteista vastaavalle taholle. Mun tapaus selvisi yhdellä puhelinsoitolla. Yhteystiedot löytyy Jokereiden sivuilta.
 

Häiskä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään soitin tuonne ja fanituotteista vastaava ei voinut vastailla kysymyksiin koska oli painamassa paitoja joita viimeinkin on saatu riittävästi. Maanantaina on mahdollisuus taas kysellä perään, marraskuun loppuolella pitäisi tulla viimeistään myytäväksi replikoita numeroiden osalta (hiha + selkä). Itse pyysin muuttamaan printatun paidan tämmöiseksi, katsotaan saanko toiveeni läpi. Hintaa "replika" paidalla kuuleman mukaan 130e.
 
Suosikkijoukkue
Jarskan Jokerit
Noniin. Kuukausi kulunut tilauksesta. Mitä tässä nyt sanois.

100 euroa tais palaa hukkaan.
Jääräpää kun olen, niin ryysyjen perään en ala soittelemaan.

Joskus 90-luvun alussa tilasin Janeckyn paidan jostain hikisestä postimyyntiluettelosta, perille tuli nopeasti ilman ongelmia. Ja nyt vuonna 2011...
hmmm.

Ois pitäny alunperinkin ajaa se vajaa 500km ja hakee se paita sieltä paikanpäältä(areenalta?)

Toisaalta nyt on jotain jännitystä postinhakureissuillakin.

Ei tästä jaksa sen kummempaa ressiä ottaa.

Tilatkaa tekin tuolta. Eteenpäin on menty.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tilatkaa tekin tuolta. Eteenpäin on menty.

Tilanteenahan tämä on aivan hanurista, mutta en muista milloin olisin viimeksi nauranut näin paljon jatkoaikaa lukiessani... vedet valuu vieläkin silmistä...

Kiitos tästä, mutta toimistolla ohoi, laittakaa nyt saatana se paletti kondikseen!
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Kannattaa ensin kuitenkin soittaa fanituotteista vastaavalle taholle. Mun tapaus selvisi yhdellä puhelinsoitolla. Yhteystiedot löytyy Jokereiden sivuilta.

Se fanituotteista vastaava taho voisi soitella minulle, koska minun yhteystiedot hänellä on. Mailin laitoin tuollaiset 7 päivää sitten. Luulis, että olisi kerinnyt sen jo lukemaan.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täälläkin odoteltu jo kuukausi viiriä ja tutteja, kerkeää varmaan poika kasvamaan tutti-iän ohi ennen kuin ne sieltä saapuu. Lisäksi nyt monta viikkoa tilauksen jälkeen fanishopissa näyttää siltä että niitä ei ole saatavilla.., saas nähdä miten käy.

Ei noi mun maailmaa kaada vaikkei tuliskaan mut kyllähän tälläinen ihmetyttää
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Näköjään posti tulee nopeammin Singaporesta kuin Toimistolta. :)

Onko joku päätynyt ostamaan noita erikseen myytäviä numerosettejä? Kannattaako tilata tuolta tässäkin ketjussa vilahtaneesta paikasta vai kenties jostain muualta (Suomesta?). Otin ankkapelistä paidan ilman numeroa ja olen nyt harkinnut numerosetin ostamista. Näin käsityön ihmelapsena mietityttää vain minkälaista jälkeä tulee jos lähtee itse noita numeroita ompelemaan. Onko se ihan ylitsepääsemätön homma?

Oishan noita painatusliikkeitä tietty mut jotenkin en tykkää ajatuksesta että numerot tulis painatettuna. Jos sen verran panostaa numeroihin että ne erikseen tilaa niin sit jaksaa hoitaa ne ompeleella myös. Tulee vähän enemmän vielä paitaan kiintymystä kun on työllä ja tuskalla sen ähertänyt itse valmiiksi.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Onko joku päätynyt ostamaan noita erikseen myytäviä numerosettejä? Kannattaako tilata tuolta tässäkin ketjussa vilahtaneesta paikasta vai kenties jostain muualta (Suomesta?). Otin ankkapelistä paidan ilman numeroa ja olen nyt harkinnut numerosetin ostamista. Näin käsityön ihmelapsena mietityttää vain minkälaista jälkeä tulee jos lähtee itse noita numeroita ompelemaan. Onko se ihan ylitsepääsemätön homma?

Sinuna menisin kysymään eri urheiluliikkeistä hintoja. Esimerkiksi IFK:n (joo..) fanituotteista huolehtiva KSB-Sport tehtailee paitoja, joten varmaan jossain 50-60e hujakoilla pyörisi jos haluaisit ommellut numerot paitaan.

Kannattaa tehdä pieni puhelintiedustelukierros urheiluliikkeisiin ja painotaloihin.

Netistä tilatuista, itseommeltavista numeroista en osaa sanoa.

edit: Tarkoitin siis että urheiluliikkeistä varmaan saa numerot sekä ompelupalvelun.
 
Viimeksi muokattu:

Flaymin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Steve Moses
Sinuna menisin kysymään eri urheiluliikkeistä hintoja. Esimerkiksi IFK:n (joo..) fanituotteista huolehtiva KSB-Sport tehtailee paitoja, joten varmaan jossain 50-60e hujakoilla pyörisi jos haluaisit ommellut numerot paitaan.

Kannattaa tehdä pieni puhelintiedustelukierros urheiluliikkeisiin ja painotaloihin.

Netistä tilatuista, itseommeltavista numeroista en osaa sanoa.


Myös esim. vaatteiden korjausompelimot tms. varmastikin saavat nuo ommeltua paitaan kiinni ja uskoisin että huomattavasti halvemmalla.
 

MiksuMan

Jäsen
Olen harrastanut tätä "itse paitaa brodeerausta" jo pitkään.
Ennen lähetin paidan Turun Great Skateen ja siellä tekivät hyvää jälkeä. Nyt olen löytänyt todella hyvän ja ammattitaitoisen paikan, jossa tehdään erittäin hyvää jälkeä.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Itse tilasin nimellä ja numerolla painatun pelipaidan 21. syyskuuta ja soitin sitten viime viikon maanantaina toimistolle. Sivussa oli ollut jotain häikkää ja se oli päästänyt läpi tilauksia, vaikka oikeita kokoja ei ollut. No, sovin sitten alustavasti, että tilaan sitten pelipaidan numeroilla, jotka on ommeltu. Tänään soitin toimistolle uudestaan ja sieltä päästä ilmoitettiin, että lisähintaa tulee "parikymppiä" (postiennakko) ja numerot tulevat myös hihaan. Ilmeisesti jo parin viikon sisällä on muillakin mahdollista saada tuo pelipaita, jossa on numerot ommeltuina, hinta pyörii siinä ~150 euron hujakoilla. Itse sain jonkun verran hyvitystä, koska tuon tilauksen kanssa meni luvattoman kauan, mutta ihan hyvä makuhan tästä jäi loppujen lopuksi suuhun. Fanituotteista/fanituotemyynnistä vastaava henkilö pyrki saamaan paidan lähtemään jo tänä päivänä, joten hyvässä lykyssä huomenna tulee pehmeä paketti kotiin :)

Jos on ostanut blancon pelipaidan niin kannattaa kysyä fanituotemyynnistä vastaavalta, että pystyisikö hän ompelemaan numerot, koska aluksi hän ehdotti minulle blancon pelipaidan ostamista (pelipaidalla oli kiire, koska halusin sen tuohon jullipeliin), johon voi ommella numerot sitten myöhemmin, kunhan se tilaus (kangasnumerot) on saapunut toimistolle. Vielä ei ilmeisesti tilaus ole saapunut, mutta jostain varaston uumenista löytyi "pari" ylimääräistä numeroa. Ihan rohkeasti soittoa tuonne toimistolle, kysymällä selviää ;)
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Facebookin puolella eräs fani oli myös itse hankkinut bodeerauksen KSB sportilta ja kirjoitteli tämmöisiä:

Jokerifani facebookkissa kirjoitti:
Noh, kyselin ekana ihan varmuuden vuoksi sähköpostilla, että brodeeraako ne myös Jokereiden paitoja. Vastaus oli siis myöntävä. Kysyin hintoja ja kertoivat että kaikkinen numeroineen tulisi maksamaan 54 euroa. Se sopi minulle ja ilmoitin että tulen siellä vielä pistäytymään. Menin viemään paitaa sitten sinne liikkeeseen jossa näytin varmuuden vuoksi pari kuvaa jokereiden hiha- ja selkänumeroista ja nimestä. Halusin, että paita postitetaan mulle kotiin koska en asu Stadissa joten maksoin brodeerauksen heti. Paidan voi myös noutaa sieltä ja maksaa siinä sitten samalla. Paidalla kesti 1,5 - 2 viikkoa olla valmis ja tuli yhden päivän aikana meikälle postissa. Hyvää ja monipuolista palvelua. :) Olisikohan tässä tarpeeksi infoa? Ja niin tietysti ne nappaa pelipaidan kaikki tiedot ylös ihan paperille ettei tule mitään virheitä!

Tässä vielä kuva paidasta: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/317681_2529067270320_1362615989_2946951_168299129_n.jpg
 
Suosikkijoukkue
Jarskan Jokerit
No niin pojat, 5 viikkoa tilauksesta, eli eteenpäin on taas menty, ja todennäköisesti tullaan menemään.

Perkele tässähän tulee tänne itkettyä viikon välein.

Aina perjantaisin. Nousuhumalassa.

Annetaan pojat toimistolle aikaa. Kyllä ne ryysyt sieltä vielä tulee.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Annetaan pojat toimistolle aikaa. Kyllä ne ryysyt sieltä vielä tulee.
Ei perkele, Haloo Jokerit !!

Ajattelin jotakin paitoja ja muuta sälää hankkia, mutta jätän väliin. Tuskin ehtisivät jouluksi. Olkoot.

Peukkua Pappi Kappelis pinnalle ja huumorintajulle, ei tuota normiäijä kestäisi.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilasin kesällä lippiksen ja kesti hieman yli 2kk, että tuote saapui paikalliseen postiin ja pk-seudulle vielä. Voi olla, että tuossa oli kuitenkin ajankohdalla suuri vaikutus. Ainakin sieltä(toimisto?) ilmoitettiin, että kesällä tilaukset käsitellään kerran viikossa eli ihan noin pitkää aikaa ei tuotteen postittaminen varmaan vaatinut.

No, onneksi lippis ehti kuitenkin hyvin kauden avaukseen ;) Papin kannalta tilanne kieltämättä hieman heikompi ja fanikaupan osalta taas helvetin noloa toimintaa.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Itsellä on tasan kuukausi aikaa tilauksesta. Maanantaina soitin toimistolle ja luvattiin paita keskiviikoksi perille. Eipä näkynyt keskiviikkona, joten soitin eilen uudestaan toimistoon (olin katsomassa IFK-peliä, joten siksi paidalla oli taas hiukan kiire). Eipä siinä mitään, fanituotteista vastaava henkilö oli jo puolenpäivän aikaan lähtenyt pois ja on tavoitettavissa maanantaina.

Näillä mennään...
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Joo itelläki yli kuukaus nyt paidan tilauksesta. Ei jälkeäkään koko paidasta. Sähköpostia laitettu viikko sitten, ei vastausta siihenkään. Jumalauta mikä siinä voi olla? 2000-luvulla ja tällästä pelleilyä! Vittuillakseni tilaan kohta kulta-Miken paidan jullien sivuilta. Katotaan kauan niilltä menee stana!



Edit: postista tupsahti ilmoitus että paidan voi noutaa postista. Paketti oli jätetty postiin jo kaksi viikkoa sitten, että ehkä en syytäkään Jokereita tästä pitkästä toimitusajasta vaan postia.
 
Viimeksi muokattu:

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo itelläki yli kuukaus nyt paidan tilauksesta. Ei jälkeäkään koko paidasta. Sähköpostia laitettu viikko sitten, ei vastausta siihenkään. Jumalauta mikä siinä voi olla? 2000-luvulla ja tällästä pelleilyä! Vittuillakseni tilaan kohta kulta-Miken paidan jullien sivuilta. Katotaan kauan niilltä menee stana!

Edit: postista tupsahti ilmoitus että paidan voi noutaa postista. Paketti oli jätetty postiin jo kaksi viikkoa sitten, että ehkä en syytäkään Jokereita tästä pitkästä toimitusajasta vaan postia.

Lainaan sinun vihaasi hiukan, itse soitin viikko sitten jokereille ja sovin hiukan muutoksia tilaukseeni joka oli kestänyt jo 1kk (tilasin paidan tarkalleen 19.9). Sieltä lupailtiin toimittaa paita samana päivänä postiin / asiaa eteenpäin. Eilen ei ainakaan vielä ollut tullut, katsotaan mikä on tilanne kunhan pääsen kotiin töistä. Minä sain ainakin puhelimella toimiston kiinni ja siellä faniasioista vastaava jutteli minulle ainakin hyvin asiallisesti ja nöyrästi ja tuntui olevan oikeasti pahoillaan tästä koko tuotesekamelskasta. Toivottavasti lupaukset pitävät paikkansa ja saan tilaukseni mukaisen tuotteen piakkoin, en kanna kaunaa. Jos kyse olisi esim. tietokoneosien tilaaminen kotimaasta niin olisin käynyt jo poliisin juttusilla rikosilmoituksen tiimoilta. Kyllä tämä seura on kuitenkin niin paljon antanut, että annetaan nyt takaisin hiukan eri tavalla ja suvaitaan hiukan virheitä tälläkin sektorilla (huonosta menestyksestä edellisillä kausilla en varmaan voi syyttää fanimyyntiä? ).
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lainaan sinun vihaasi hiukan, itse soitin viikko sitten jokereille ja sovin hiukan muutoksia tilaukseeni joka oli kestänyt jo 1kk (tilasin paidan tarkalleen 19.9). Sieltä lupailtiin toimittaa paita samana päivänä postiin / asiaa eteenpäin. Eilen ei ainakaan vielä ollut tullut, katsotaan mikä on tilanne kunhan pääsen kotiin töistä. Minä sain ainakin puhelimella toimiston kiinni ja siellä faniasioista vastaava jutteli minulle ainakin hyvin asiallisesti ja nöyrästi ja tuntui olevan oikeasti pahoillaan tästä koko tuotesekamelskasta. Toivottavasti lupaukset pitävät paikkansa ja saan tilaukseni mukaisen tuotteen piakkoin, en kanna kaunaa. Jos kyse olisi esim. tietokoneosien tilaaminen kotimaasta niin olisin käynyt jo poliisin juttusilla rikosilmoituksen tiimoilta. Kyllä tämä seura on kuitenkin niin paljon antanut, että annetaan nyt takaisin hiukan eri tavalla ja suvaitaan hiukan virheitä tälläkin sektorilla (huonosta menestyksestä edellisillä kausilla en varmaan voi syyttää fanimyyntiä? ).

Eipä ole näkynyt näin itseäni lainaten... Jos ei ensi viikolla tule niin otan kyllä ns. kovemmat otteet käyttöön. Ensimmäisenä marssin varmaan tuonne toimistoon oikein v*ttuntuneen näköisenä kera laskun jonka velvoitan jokereiden maksamaan minulle (paidan hinnan palauttaminen). Jos tähän ei suostuta niin voi olla jopa poliisikeikan aika :(
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Minun tavarani tulivat. n. 7 viikkoa tilauksesta. Pojalle ostettu paita oli väärä, mutta en jaksa siitä valittaa. Kelpasi sille se väärä paitakin. Itselle ostettu t-paita oli oikea.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Minun tavarani tulivat. n. 7 viikkoa tilauksesta. Pojalle ostettu paita oli väärä, mutta en jaksa siitä valittaa. Kelpasi sille se väärä paitakin. Itselle ostettu t-paita oli oikea.

7 viikkoa? Aika uskomatonta "palvelua" tänä päivänä. 7 viikon odotuksen jälkeen saat väärän tuotteen. Teettävätkö nuo jossain Kiinassa tuotteet yksittäin tilausta vastaan ja lähettävät sitten laivalla tulemaan? Hiiohoi.
 

maukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kontulan Jokerit
Kekäläinen ei ole saanut yhtikäs mitään aikaan tällä sektorilla. Ei se varmaan sille kuulukkaan, mutta luulisi seuran toimitusjohtajan jotenkin puuttuvan liigan surkeimpaan fanituotemyyntiin. Soitappa Kekäläinen naapurin Valtaselle ja kysy neuvoja.

Uskomatonta puuhastelua SM-liigan jättiseuralta.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Onko kenties toimistolla porukka vaihtunut, kun noin takkuilee? Itse tilasin viime kaudella talviklassikkopaidan ja se tuli kyllä helvetin nopeasti, koko oli oikea ja kaikin puolin muutenkin hieno tuote. Tosin mulle ei tullut nimeä eikä numeroita, mitäs mä niillä. Pelkkä hieno logo riitti.
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Soitin tänään tuonne ja kyselin tilaukseni perään. Toimistolta vastattiin, että eilen lähti noin sata pakettia ja tänään lähtee toiset moiset. Olkaa kaikki siis vielä hiukan kärsivällisiä, kohta pitäisi tulla kerrankin kivoja pehmeitä paketteja :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös