Itse tilasin nimellä ja numerolla painatun pelipaidan 21. syyskuuta ja soitin sitten viime viikon maanantaina toimistolle. Sivussa oli ollut jotain häikkää ja se oli päästänyt läpi tilauksia, vaikka oikeita kokoja ei ollut. No, sovin sitten alustavasti, että tilaan sitten pelipaidan numeroilla, jotka on ommeltu. Tänään soitin toimistolle uudestaan ja sieltä päästä ilmoitettiin, että lisähintaa tulee "parikymppiä" (postiennakko) ja numerot tulevat myös hihaan. Ilmeisesti jo parin viikon sisällä on muillakin mahdollista saada tuo pelipaita, jossa on numerot ommeltuina, hinta pyörii siinä ~150 euron hujakoilla. Itse sain jonkun verran hyvitystä, koska tuon tilauksen kanssa meni luvattoman kauan, mutta ihan hyvä makuhan tästä jäi loppujen lopuksi suuhun. Fanituotteista/fanituotemyynnistä vastaava henkilö pyrki saamaan paidan lähtemään jo tänä päivänä, joten hyvässä lykyssä huomenna tulee pehmeä paketti kotiin :)
Jos on ostanut blancon pelipaidan niin kannattaa kysyä fanituotemyynnistä vastaavalta, että pystyisikö hän ompelemaan numerot, koska aluksi hän ehdotti minulle blancon pelipaidan ostamista (pelipaidalla oli kiire, koska halusin sen tuohon jullipeliin), johon voi ommella numerot sitten myöhemmin, kunhan se tilaus (kangasnumerot) on saapunut toimistolle. Vielä ei ilmeisesti tilaus ole saapunut, mutta jostain varaston uumenista löytyi "pari" ylimääräistä numeroa. Ihan rohkeasti soittoa tuonne toimistolle, kysymällä selviää ;)