Fanituotemyynti

  • 619 704
  • 2 096

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Sellainen kysymys olisi koskien noita uusia fanipaitoja, että oman nimen ja numeron valitessaan, niin ovatko kirjaimet ja numerot samanlaisia kuin vanhoissa fanipaidoissa eli valkoinen teksti ja numerot? Olisi kyllä huikeutta, jos omat painatukset saisi "änärityyliin" samanlaisella fonttinumero-yhdistelmällä kuin oikeissa paidoissa mutta vähän epäilen tätä. Olisi myös ihan kiva lisä, jos saisi valita ottaako A:n tai C:n rintaan vai jättääkö sen pois.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Sellainen kysymys olisi koskien noita uusia fanipaitoja, että oman nimen ja numeron valitessaan, niin ovatko kirjaimet ja numerot samanlaisia kuin vanhoissa fanipaidoissa eli valkoinen teksti ja numerot?
Näin olen ymmärtänyt. Nimimerkki Jke oli tuollaisen paidan ostanut ja kertoo jf.netissä vähän tarkemmin.

(linkki jokerifanit.netin keskustelupalstan viestiin)
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Näin olen ymmärtänyt. Nimimerkki Jke oli tuollaisen paidan ostanut ja kertoo jf.netissä vähän tarkemmin.

(linkki jokerifanit.netin keskustelupalstan viestiin)

Kiitoksia vastauksesta.

Jääpähän ilmeisesti sitten paita painatuksella hankkimatta, vähän samat reaktiot ko. fonteista ja numeroista kuin tuolla Jke:lla. Noh, jospa sitten tulevaisuudessa tämäkin osa-alue olisi parantunut.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Itsekin olen nyt hyvän aikaa miettinyt pelipaidan hankkimista, mutta taitaa jäädä tuonnemaksi, jopa paljon, jos tähän pelipaita-asiaan ei tule muutosta... Jos saisi täydellisen kopion, tai game worn paidan jostain, niin voisi siitä jopa maksaa. Tällaisesta sekudakamasta, kuin nämä uudet fanipaidat tuntuvat olevan, en aio maksaa. Tässä on vielä opittavaa meillä.

Itse ostin männävuonna New Yorkista, Madison Square Gardenista, Olli Jokisen paidan ja se oli/on todella laadukas. Kangas tuntuu todella hyvältä ja nimi+numero on todella laadukas...

Jarmo, hoida se fanituotepuoli nyt kuntoon, niin olen melkolailla 100% tyytyväinen organisaatioon!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jahas, tämäpä oli kiva tietää nyt, että pelipaita ei olekaan kunnon painatuksilla. Noh, ehkä sen kanssa oppii elämään. Tästä miinusta kyllä toimistolle!
 

J57

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jahas, tämäpä oli kiva tietää nyt, että pelipaita ei olekaan kunnon painatuksilla. Noh, ehkä sen kanssa oppii elämään. Tästä miinusta kyllä toimistolle!

Eräällä kaverilla 103 katsomossa on uusi fanipaita painatuksella Filppula 81 ja nimi on valkoisella ja numero punaisella, mielestäni samanlaisella fontilla kuin pelaajien paidoissa, mutta ilman keltaista reunusta.

On fanipisteen painattama, näin itse kun ko. paita tuotiin fanimyyntipisteeseen.

Ihan asialliselta näyttää.
 

MiksuMan

Jäsen
Tämä on ihan totta että numero- ja nimi painatukset ovat kaukana "aitoudesta", mutta hyvä ompelu- ja brodeeraus paikka tekee ja ompelee sinulle 100% samanlaiset nimen ja numerot - niin hihaan ja selkään kuin Jokereiden pelipaidassa on.

Mutta käsittämätöntä, että Jokereille ei tätä ole. Ainakin kysyntyää tuntuisi riittävän...

Ajatella, että muutama vuosi sitten meidän "verkkofanipaidassa" oli vielä logokin painettu ja numereoiden fontti mitä sattuu. Itselläni löytyy juuri tämä paita, niin sininen kuin valkoinen. :(
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Syy tähän aidot pelipaidat-ongelmaan selvisi reilu viikko sitten ja ongelma koko hommassa on Reebok. Reebok ei pysty valmistamaan "liukuhihnalla" aitoja paitoja massamyyntiin, kun jo joukkueelle tilatut paidat ovat ongelmallisia. Mm. joukkueen Talviklassikkopaidat manivät siten metsään, että kun Jokerit tilasi joka pelaajalle kolmet paidat, siis yhdet joka erään + Pululle ja Ossille vielä yhdet extrapaidat suuren kysynnän takia, niin lopulta kävikin, siten että Reebok toimitti ajoissa vain yhdet paidat per pelaaja, ja loput paidat tulivat toimistolle tyyliin saman päivänä kun poffit alkoi. No itsellä kävi älytön mäihä vierailla samaisena päivänä Jokeritoimistolla ja napata matkaan Ozzyn käyttämätön paita ;)

Eroon Reebokista niin homma voisi lähteä käyntiin. Nyt matsiin. Tsemiä Jokerit!
 

Fat Jesus

Jäsen
Itse funtsinu tämmöstä ratkaisua, kunhan olis aikaa(=rahaa) niin askartelisi joutessaan:
Viime kauden fanipaita (florida kopio,joka ihan OK ilman mainoksia, ilmeisesti brodeerattu logo) ja netistä tilais floridan paidan numerot selkään sekä hihoihin ja nimen valmiiksi ommeltuna nimikylttiin. Näitä lafkojahan riittää, hinnat koko setille taitaa pyöriä $50 luokassa. Siihen pikkusen silitysrautaa ja ompelukonetta niin omistan toivotavasti aika pro-tason fanipaidan. =D

Jos joku onnistuu löytää lähelle uuteen paitaan sopivat valmiit kirjaimet/numerot niin mikä ettei semmonenkin mieluummin.

*linkki vie sivuille joissa ko.numerosettejä myydään.

Onkos muilla vähemmän tyytyväisillä faneilla vastaavanlaisia mietteitä tahi jo tehtyjä projekteja?

Uskaltaakos kukaan lähettää (lähi)kuvia uusista fanipaidoista?
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syy tähän aidot pelipaidat-ongelmaan selvisi reilu viikko sitten ja ongelma koko hommassa on Reebok. Reebok ei pysty valmistamaan "liukuhihnalla" aitoja paitoja massamyyntiin, kun jo joukkueelle tilatut paidat ovat ongelmallisia.
Eroon Reebokista niin homma voisi lähteä käyntiin. Nyt matsiin. Tsemiä Jokerit!
Jos joku Easton pystyy, niin takuulla Reebokin pystyy kunhan hinnasta sovitaan. Ilmeisesti Jokerit on laskenut, että paidoille ei olisi niin paljon kysyntää, että diiliä Reebokin kanssa kannattaisi viilata.
 

jouman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Töölön Vesa, HJK
Jos joku onnistuu löytää lähelle uuteen paitaan sopivat valmiit kirjaimet/numerot niin mikä ettei semmonenkin mieluummin.

Samoilta sivuilta Calgaryn numerointi on samoilla väreillä ja reebokin malleilla, joten saattas olla aikas lähellä ellei ihan samat mitä Jokerit käyttää.

edit: taitaa olla liian pyöreät kulmat noissa numeroissa ja nimi väärällä värillä, joten ei ole samat
 
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minäkin ajattelin ensin tilata uusimman painoksen pelipaidoista, mutta jos se ei olekaan 100% kopio (numeron väri) niin taidan jättää ainakin numeron ja nimen pois, mutta eihän se sitten vastaa odotuksiani. 90 e on kuitenkin aika paljon, kun ei ole täydellinen kopio. Pistää miettimään, josko tilaisi sitten muita tuotteita.
 

RedOne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Dinamo Riga
Tämä fanipaita-asia on edelleen mielestäni täysin käsittämätötä. Luulevatko henkilöt, jotka tästä vastaavat että fanit tyytyvät ihan hymyilevin naamoin b-luokan vaihtoehtoihin?

Käsittämättömämmäksi tämän tekee myös se, että monilla muilla liigaseuroilla ei ole minkään sortin ongelmaa toteuttaa täysin 1:1 kopioita mainoksineen päivineen fanien käyttöön.

Täällä on tarjottu selitykseksi myös Reebokin kyvyttömyyttä toimittaa materiaalia myyntiin, mutta jostain kumman syystä esim. Espoo Blues, joka käyttää, tai ainkin on käyttänyt saman firman tuotteita, kykenee tarjoamaan faneilleen 1:1 pelipaitavaihtoehtoja myyntiin. Jopa valinnalla käyttämätön/käytetty.

Tuollahan systeemi toimii niin että jos kiinnostusta tuollaista paitaa kohtaan ilmenee, hoidetaan se tilauksena, ja tätä samaa systeemiä olen itsekin ehdottanut toimiston suuntaan, eli jos toiminta käy liian riskipeliksi hankkia näitä varastoon, voitaisiin systeemi toteuttaa tilaamalla.

Olisiko tässä edelleen pienen "joukkopainostuksen" paikka toimiston suuntaan? Itse olen ainakin valmis laittamaan viestiä sinne suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Olisiko tässä edelleen pienen "joukkopainostuksen" paikka toimiston suuntaan? Itse olen ainakin valmis laittamaan viestiä sinne suuntaan.

Joo kyllä tämä koko asia on jotenkin ihan käsittämätön. Muutenkin Jokereiden fanimyynnin toiminta on vuodesta toiseen ihan lapsenkengissä ainakin muutamaan muuhun liigaseuraan verrattuna. Ja mitä tulee tähän "joukkopainostukseen" fanipaita-asiassa niin ehdottomasti mukana. Jos meistä tarpeeksi moni sinne kirjoittelee vihaista postia niin luulisi että jossain vaiheessa alkaa jotain tapahtumaan.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Tämä fanipaita-asia on edelleen mielestäni täysin käsittämätötä. Luulevatko henkilöt, jotka tästä vastaavat että fanit tyytyvät ihan hymyilevin naamoin b-luokan vaihtoehtoihin?

Käsittämättömämmäksi tämän tekee myös se, että monilla muilla liigaseuroilla ei ole minkään sortin ongelmaa toteuttaa täysin 1:1 kopioita mainoksineen päivineen fanien käyttöön.

Täällä on tarjottu selitykseksi myös Reebokin kyvyttömyyttä toimittaa materiaalia myyntiin, mutta jostain kumman syystä esim. Espoo Blues, joka käyttää, tai ainkin on käyttänyt saman firman tuotteita, kykenee tarjoamaan faneilleen 1:1 pelipaitavaihtoehtoja myyntiin. Jopa valinnalla käyttämätön/käytetty.

Tuollahan systeemi toimii niin että jos kiinnostusta tuollaista paitaa kohtaan ilmenee, hoidetaan se tilauksena, ja tätä samaa systeemiä olen itsekin ehdottanut toimiston suuntaan, eli jos toiminta käy liian riskipeliksi hankkia näitä varastoon, voitaisiin systeemi toteuttaa tilaamalla.

Olisiko tässä edelleen pienen "joukkopainostuksen" paikka toimiston suuntaan? Itse olen ainakin valmis laittamaan viestiä sinne suuntaan.

Mainostilkkujen valmistus maksaa. Paitojen valmistus maksaa. Selkä- ja hihanumeroiden valmistus maksaa. Joukkueen logo -kangasmerkki maksaa.
Kaikki maksaa, eikä ihan vähää.

Fanimyymälässä myytävä fanipaita on hyvälaatuinen Reebokin tuote. Uusinta paitaa en ole nähnyt kuin kahden metrin päästä, mutta silti uskallan väittää sen olevan Reebokin paita. Se ei ole saman mallinen tyköistuva RBK Edge kuin kentällä, mutta miksi pitäisikään? Edgen valmistus on moninverroin kalliimpaa ja normaalilla pelipaidalla pärjää ihan hyvin. Huomasiko muuten kukaan että European Trophy pelattiin näillä samoilla (viime kauden) fanipaidoilla, jotka eivät olleet edgejä vaan normaaleja Reebok-paitoja (Veskareilla oli Edget). Täsmälleen samoja, mitä myytiin fanishopissa. Peli kulki hienosti ja joukkue näytti hyvältä. Ainoa ero fanipaitoihin oli numerot, jotka olivat ommeltuja.

On totta että fanipaita ommelluilla numeroilla olisi monin verroin hienompi kuin painetuilla numeroilla. Painatus on tökerön näköistä, mutta kuitenkin moninkertaisesti halvempaa. Jos paitoihin tulisi ommeltavat numerot, ei paitoja saisi omalla nimellä ja numerolla saman pelin aikana vaan toimitusajat olisivat pidempiä. Tämä tuskin haittaisi kaikkia, mutta joitain kumminkin.

Mainostilkkuja fanipaidoissa en ymmärrä. Miksi kukaan haluaa vapaaehtoisesti mainostaa firmoja ja pitää niiden logoja paidassaan? Sitä paitsi tuntuu hassulta että jotkut haluavat fanipaitoihin mainoksia ja taas liigapaidoista mainokset pois. Järki, missä pelaa?

Summasummarum, Fanituotemyynti on ottanut aimoharppauksen eteenpäin. Nykyiset fanipaidat ovat hyvälaatuisia ja ainoa parannus niihin olisi ommellut numerot painettujen sijaan. Jos lähdetään teettämään täysin samanlaista paitaa kuin jäällä, fightstrappeineen ja Edge-kankaineen ja -leikkauksineen + mainostilkkuineen nousisi pelkkä valmistushinta järkyttävän suureksi kun puhutaan jääkiekkojoukkueen fanituotteesta. Myyntihinta olisi vielä tätäkin isompi.
 

RedOne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Dinamo Riga
Asia etenee...

Eli eli...olin yhteydessä Jokereiden toimistolle ja sain asiaan jopa vastauksen:

Replica pelipaitoja on tulossa myyntiin!! Mahdollisesti ennen joulua, mutta viimeistään kevätkaudella!

HipHei ja Huraa, eli asia etenee ja hommaan on tulossa korjausta, se on pääasia. Jäädään siis odottelemaan!
 
Viimeksi muokattu:

Rystylaukaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Liverpool, idän sputnikit
Game worn

Kyselin toimistolta mailitse game worn paidoista, vieläkään ei ole tullut vastausta. Heti lähtis ozzyn paita. Laittais nyt keklu tämänkin asian kuntoon!! Luulis eurojen kelpaavan jokereillekin. Maksan reilusti enemmän aidosta kun jostain fanirievusta!
 

Rystylaukaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Liverpool, idän sputnikit
Katos

Vaan, tosin villenkin selvitys tullut reilu pari viikkoa jälkikäteen. Ja mielestäni hyvään asiakaspalveluun kuuluisi kirjallinen vastaus siltä osapuolelta kenelle kysymys on esitetty... Vai kuinka?
 

jeani

Jäsen
Vaan, tosin villenkin selvitys tullut reilu pari viikkoa jälkikäteen. Ja mielestäni hyvään asiakaspalveluun kuuluisi kirjallinen vastaus siltä osapuolelta kenelle kysymys on esitetty... Vai kuinka?

Ei tuossa mitään henkilökohtaista ole, perinteisesti Jokerien toimisto ei vaan vastaile vaikka olisi miten asiallista palautetta laittanut.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hohhoijaa, viime perjantaina tuli soitto, että tavarat lähtee tulemaan ja alkuviikosta piti olla täällä, ei vieläkään. Ja hieman kyllä kusetettu olo, jos nyt tulee paita paskoilla fonteilla ja joulun jälkeen saa sitten kunnon replicaa.
 

RedOne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Dinamo Riga
Ei tuossa mitään henkilökohtaista ole, perinteisesti Jokerien toimisto ei vaan vastaile vaikka olisi miten asiallista palautetta laittanut.

Kummasti kyllä allekirjoittanut sai vastauksen n. tunnin kuluessa kun olin näistä pelipaidoista palautetta laittanut.

Palaute ehkä kannattaa nimenomaan laittaa asiallisesti ja perustellusti, eikä ns. "karmit kaulassa" haukkumalla koko systeemi kasaan ensimmäisenä...:)

Jokatapauksessa propsit toimistolle ragoinnista niin viestin suhteen kuin myös itse asian, eli paitojen suhteen.
 

jeani

Jäsen
Palaute ehkä kannattaa nimenomaan laittaa asiallisesti ja perustellusti, eikä ns. "karmit kaulassa" haukkumalla koko systeemi kasaan ensimmäisenä...:)

Juuri näin. Siksi olenkin laittanut nimenomaan asiallista palautetta. Tämän fanipaita-asian kohdalla en ole edes palautetta/kysymyksiä laittanutkaan vaan viittasin kolmeen kokemukseen, jotka minulla toimiston kanssa asioinnista on.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hypistelen tässä nyt uutta pelipaitaa ja kyllähän tuo laadukkaalta vaikuttaa. Ainoa miinus tosiaan tuosta nimestä ja numerosta, kun eivät ole samanlaisia kuin aidoissa pelipaidoissa. Mutta muuten todella laadukkaan oloinen paita. Samoin tämä uusi T-paita, todella hyvää jälkeä.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Hypistelen tässä nyt uutta pelipaitaa ja kyllähän tuo laadukkaalta vaikuttaa. Ainoa miinus tosiaan tuosta nimestä ja numerosta, kun eivät ole samanlaisia kuin aidoissa pelipaidoissa. Mutta muuten todella laadukkaan oloinen paita. Samoin tämä uusi T-paita, todella hyvää jälkeä.

Millaisia nämä nimet ja numerot sitten ovat fanipaidoissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös