Siis kyseessähän oli jalkapallo HIFK:n fanit, ei jääkiekko HIFK:n, mutta yhtä kaikki täysin tuomittavaa toimintaa.
Katsokaapa matkojen järjestäjät nyt aivan "aikuisten oikeasti", etteivät tuollaiset ihmiset lähde reissuille enää mukaan.Toivon että tuolin/tuoleja heittänyt/heittäneet urpo/-t saavat loppukauden vierasreissuille osallistumiskiellon. Miksei myös kotipeleihin, ainakin Eteläpäätyyn.
Käsittämätöntä toimintaa taas kerran.
Hieman tarkkuutta ennen kuin tullaan huutelemaan.
Toivon että tuolin/tuoleja heittänyt/heittäneet urpo/-t saavat loppukauden vierasreissuille osallistumiskiellon. Miksei myös kotipeleihin, ainakin Eteläpäätyyn.
Käsittämätöntä toimintaa taas kerran.
Aivan kuin omasta suusta.+1 (= täysin samaa mieltä )
Juuri tällaiset tempaukset kyllä pistää miettimään, että kehtaako sitä väriä tunnustaa. Saatanan idiootit, jotka tärvelette kannustamani joukkueen imagoa. Onneksi kyseinen tuolinheittäjä saatiin kiinni. HUH HUH!
Kuitenkin, voitaisiin lopettaa tämä höpinä "Suomen johtavasta fanikatsomosta", tai ainakin lisätä siihen että "Suomen johtava jääkiekkofanikatsomo". Eteläpääty on nimittäin mikkihiirilauma SMJK:iin verrattuna.
Summa summarum: Eteläpääty on Suomen suurin, Suomen kaunein ja ehdottomasti Suomen aktiivisin fanijoukko - pidit siitä tai et.
Talviklassikossa Eteläpäädyn huudot hautautuivat kuin koirankakka lumisateeseen. Todella kaunista.
Sen sijaan SMJK ottaa täyden Stadionin haltuun ja vielä tuularitkin mukaan huutoihin.
Siinäpä miettimistä.
Sulta taisi mennä nyt koko viestin pointti ohi. Mutta ei se mitään.
Kyllä mie nämä sämpylänjakajien uhoamiset olen jo kuullut moneen otteeseen, ei niihin tarvitse sen enenpää puuttua.
Mitä sitten enää teet tässä topikissa?
Nyt voisi joku aktiivinen laittaa Jokerifanien vierasreissujen toilailut mediassa vaikka tähän topikkiin vaikka viime ja tän kauden ajalta. Saataisiin vähän faktaa kuinka paljon niitä OIKEASTI on ollut. Minä tiedän, tiedätkö sinä?
Tuomittava tekohan tämä on, eihän siitä ole kahta sanaa! Tekijä on tunnustanut tekonsa ja sopinut asiat kyseisen perheen/poliisin kanssa, ja ep ry pohtii sanktiota tekijälle!
Talviklassikossa Eteläpäädyn huudot hautautuivat kuin koirankakka lumisateeseen. Todella kaunista.
Sen sijaan SMJK ottaa täyden Stadionin haltuun ja vielä tuularitkin mukaan huutoihin.
Kuitenkin, voitaisiin lopettaa tämä höpinä "Suomen johtavasta fanikatsomosta", tai ainakin lisätä siihen että "Suomen johtava jääkiekkofanikatsomo". Eteläpääty on nimittäin mikkihiirilauma SMJK:iin verrattuna.
Et puolustele, mutta ensimmäiseksi käyt IFK:n jalkapallokannattajien kimppuun, koska vähättelet Jokereiden Hitler-nuorten tekoja.
Jos vintti pimenee tuollaisen asian takia suosittelen laitoshoitoa ennen kuin jollekin käy huonosti.Median raflaavien raporttien jälkeen onkin hyvä lukaista itse asianomaisen, eli kuppipenkin viskaajan kertomus tapahtumien kulusta. Jokerifanit.net keskustelu
Median raflaavien raporttien jälkeen onkin hyvä lukaista itse asianomaisen, eli kuppipenkin viskaajan kertomus tapahtumien kulusta. Jokerifanit.net keskustelu
Median raflaavien raporttien jälkeen onkin hyvä lukaista itse asianomaisen, eli kuppipenkin viskaajan kertomus tapahtumien kulusta. Jokerifanit.net keskustelu