Ja miten on mahdollista että se Kärppä-fanien bussi oli niin kaukana?
Hartwall Areena kielsi tulemasta lähemmäs, kun ei kuulemma mahdu. Messukeskuksen parkkipaikka oli siis Jokereiden osoittama paikka.
Aiemmin on tullut itsekin vielä uskottua näihin "yksittäistapaus, ei kuulunut meihin"-juttuihin. Enää en usko. Näinhän omilla silmilläni kymmenittäin näitä tyyppejä räyhäämässä. Mistäs minä sen tiedän mihin ryhmittymiin ko. tyypit kuuluvat, eikä kyllä kiinnostakaan paskan vertaa. Katsomoista 104 ja oletettavasti erityisesti 105 ne kuitenkin tulevat, samaa sakkia minulle koko roska.
Ja sitten näihin "kärppäfanit kerjäsivät sitä itse". Haloo? Voiko joku oikeasti vakavissaan väittää, että niiden vihalaulujen ja kaikkien eri banderollisekoilujen jälkeen "kärppäfanit vain kerjäsi sitä"? Mitään runkkausliikkeitä en ole nähnyt, kanatanssia kyllä vedettiin. Ehkäpä joku sitten noitakin teki, jos niin varmoja olette. Joitakin senttereitä viuhui, ja niistä pahoittelut, mutta niitäkin tuli satavarmasti enemmän sieltä toisesta päädystä.
Ottelun lopussa juhlimme toki voittoa, laulamalla mm. "voitto on meidän". Oliko se sitten sitä "huutelua ja pään aukomista"? Miten me olisi edes ehditty tulla aukomaan päätä, kun lähdettiin hallilta paljon sen jälkeen kun toinen pääty oli jo tyhjentynyt, ja heti ovista ulos tullessa törmätään jokerifanijoukkoon joka odottelee meitä ringissä?
Kuten totesin jo aiemmin, ihan aidosti säälittää tämä tilanne. En voi kuvitella miten paskalta tuntuisi, jos oma ryhmä olisi yhtä pahoin jakautunut ja tekisi samanlaisia typeryyksiä. Häpeä olisi suunnaton.
Onhan sitä meidänkin porukassa joskus ongelmia, mutta useimmiten niistä suurimmat ovat esimerkiksi vierasmatkoilla kiistat siitä onko edellisestä tupakkatauosta jo tarpeeksi kauan että voisi uuden pitää. On hienoa kuulua ryhmään, josta voi olla aidosti ylpeä.