Oksettavaa lukea nyt vasta tästä reissun tapahtumista. Harmittaa taas aivan törkeästi nämä "kannattajat". Eteläpääty on ilmeisesti pitänyt jälleen kerran hyvää ääntä, siitä taas iso plussa! (pl. banderollin tuhoaminen, mitä vittua?? Olen varmaan poikkeus, mutta ei vaan mene jakeluun, että pitää varastaa jonkun toisen omaisuutta ja tuhota se. Ei vaan mene).
Sitten nämä muut "fanit". Aivan järkyttävää, miten on mahdollista, että ne riehuu meidän väreissä ja käyttävät fyysistä väkivaltaa muihin? Kunpa tietäisinkin nimiä, haluan syylliset kiinni. Jatkuvasti nämä samat tyypit (ilmeisesti YB tms?) hakevat hankaluuksia ja pilaavat meidän hyvien sekä asiallisten fanien mainetta. Aivan käsittämätöntä.. Hienoa, että jollakin olivat nimet tiedossa ja rikosilmoitukset viritteillä. Minä en henkilöitä tunne, mutta aivan varmasti joku Eteläpäädystäkin heidät tuntee. Siksi pyydänkin: ilmoittakaa heistä. Pystyykö halleissa tekemään ns. "etsintäkuulutuksen"? Porttikielto heille jokaiseen Suomen halliin.
Olen äärimmäisen pettynyt, taas. Hienoa kuitenkin, että useimmat Lukkofanitkin osaavat eritellä nämä rikolliset Eteläpääty ry:n porukoista.
Anteeksi mahdolliset kirjoitus- ja muut virheet.