Toiset vittuilee savuista, kolikoista ym. Toiset sitten mistä?
Osaako oc yhtään chänttiä? Minkä takia ne noita reissuja tekee jos eivät meinaa chänttäillä?
Toiset vittuilee savuista, kolikoista ym. Toiset sitten mistä?
Osaako oc yhtään chänttiä? Minkä takia ne noita reissuja tekee jos eivät meinaa chänttäillä?
Kummassa perseillään niin, että kapun tarvii tulla ojentamaan henkisesti keskenkasvuisia?On kannattajamatkoja ja sitten on ryyppyreissuja. Molempia tarvitaan!
Kummassa perseillään niin, että kapun tarvii tulla ojentamaan henkisesti keskenkasvuisia?
Joo unohdin että Wade kävi ysärillä kesken pelin paimentamassa silloisia räkänokkia. Ja että silloiset räkänokat elvisteli sitä sen jälkeen.No eiköhän siellä OC:n vanhoilla herrasmiehilläkin omat sekoilunsa osalta löydy sen 30-50 vuoden aikana mitä on seuran matkassa maakunnissa pyöritty kannattamassa. Ikä onneksi kuitenkin yleensä menoa tässäkin mielessä rauhoittaa, uskoisin näin.
Onhan noita muistoja hämärän peitossa. Itse muistan lentäneen joskus vanhasta kupittaan hallista ulos kesken pelin, kun järkkärit näkivät että otin omasta pullosta.No eiköhän siellä OC:n vanhoilla herrasmiehilläkin omat sekoilunsa osalta löydy sen 30-50 vuoden aikana mitä on seuran matkassa maakunnissa pyöritty kannattamassa. Ikä onneksi kuitenkin yleensä menoa tässäkin mielessä rauhoittaa, uskoisin näin.
Tästä voisi päätellä, että Heikkeri tai Lipiäinen on maalissa. Lipiltä "miltä tuntuu tulla joukkueseen ym" tai Heikkeriltä "tuntuuko kolmannen maalivahdin tulo pääkopassa". Itse veikkaan, että Lipiäinen on maalissa ja haastateltavana.Loirin ilta. Oiva tapa muistaa itsekin maalivahtina pelannutta veskua:
- Maalivahtiveljekset Narriradiossa
- Aloittava maalivahti Eteläpäädyn fanihaastattelussa pelin jälkeen.
Voi, jos se on kolikoiden heittelyä tai muuta turhaa joka ei edistä meininkiä millään tavalla. Mielummin siinä kohtaa OC:n kaljottelutkin jossa btw ei ole mitään vikaa. Nuo kaverit ovat äänensä antaneet ja silti vielä jaksavat raahautua ympäri maan peleihin.Aivan turha täällä omien kesken sotia, jokainen kannattaa omalla tavallaan. Eikä kukaan voi sanoa mulle, tai mä jollekkin, että tapasi kannattaa on väärä.
Hyvä että joku osaa suhtautua asiaan huumorilla. Ei tämä niin vakavaa pitäisi olla.Vaadin, että ennen jokaiselle vieraspelireissulle lähtöä mustakaavut tarkistavat, että mukaan vieraspeliin lähtevät vain ja ainoastaan tosifanit. Muilla ei ole mitään asiaa katsomaan Jokereiden vieraspeliä.
Tämä varmistetaan sillä, että ennen dösään nousua jokainen mukaan haluava joutuu läpäisemään laulukokeen (Jonnet ei muista) dösän edessä esiintyen koko lössin kuunnellessa ja arvioidessa. Jos ei osaa chäntätä, niin ihan turha luulla pääsevänsä mukaan reissulle.
Tämän lisäksi itse hamsterimaisteri käy läpi kaikkien taskut ja siellä on oltava vähintään kymmenen euron edestä kolikoita. Pääjehu ujuttaa myös kaikkien berberiin savupommin salakuljetustarkoituksessa, että saadaan vieraspeliin varmasti tarpeeksi kulttuuria.
Jos päälläsi on mitään, missä on joukkueen värit, niin tulee automaattinen hylkäys. Puhumattakaan siitä, että julkeaisit laittaa jääkiekko-otteluun päällesi rakastamasi joukkueen pelipaidan. Ei, ei, mikä faux pas!
Viimeisenä testinä dösässä kaivetaan vielä esiin valheenpaljastuskone. Se kytketään vuorotellen jokaiseen kiinni ja kysytään ”Free Jimbo?”. Väärästä vastauksesta dösä pysähtyy ja väärin vastannut joutuu kävelemään takaisin himaan.
Vasta näiden steppien jälkeen voidaan hyväksyä kukaan katsomaan Jokereiden vieraspeliä. Sitten yhteislauluna koko dösämatka hoilataan vain hata ifk:ta, jaetaan sämpylöitä ja kaikilla on oikein mukavaa, kun ollaan saatu vain ne oikeat kannattajat vieraspelireissulle mukaan chänttäämään.
Boldaus minun. Eikös tässä kohtaa pidä jakaa kolmioleipiä. Oikea kannattaja ei tietysti syö sitä ainakaan kokonaan, pitää olla jotain viskeltävää.. ;)Sitten yhteislauluna koko dösämatka hoilataan vain hata ifk:ta, jaetaan sämpylöitä ja kaikilla on oikein mukavaa, kun ollaan saatu vain ne oikeat kannattajat vieraspelireissulle mukaan chänttäämään.
Sadussa käyttämäni leipomotuote oli hyvin tarkkaan mietitty ja juurikin siis sämpylä.Boldaus minun. Eikös tässä kohtaa pidä jakaa kolmioleipiä. Oikea kannattaja ei tietysti syö sitä ainakaan kokonaan, pitää olla jotain viskeltävää.. ;)
Eräällä ulkomaalaisella ultrasporukalla itse asiassa on tällainen laulukoe jokaiselle ensikertalaiselle. Pitää laulaa seuran anthemi, ja jos ei osaa, ei pääse bussiin. Vastaavia rituaaleja löytyy monenlaisia useissa Euroopan mobeissa eri maista.Tämä varmistetaan sillä, että ennen dösään nousua jokainen mukaan haluava joutuu läpäisemään laulukokeen (Jonnet ei muista) dösän edessä esiintyen koko lössin kuunnellessa ja arvioidessa. Jos ei osaa chäntätä, niin ihan turha luulla pääsevänsä mukaan reissulle.
Veskutifo oli hieno! Kuulemma Veskun läheiset olivat itkeneet onnesta. Saarni tuli pelin jälkeen erikseen kiittämään tiforyhmää hyvästä duunista.