Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

• 331 534
  • 2 108

Sirgais

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Niin, siis onko tuossa jotain väärää? Kai jokainen saa lähteä katsomaan peliä ihan omalla tavallaan?
Saahan sitä kukin lähteä peliä omalla tavallaan kattomaan, mutta mun mielestä on niin typerän näköistä että järjestetään faniporukan vierasreissu ja katsomossa seisoskellaan porukalla tuppisuuna.

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Saahan sitä kukin lähteä peliä omalla tavallaan kattomaan, mutta mun mielestä on niin typerän näköistä että järjestetään faniporukan vierasreissu ja katsomossa seisoskellaan porukalla tuppisuuna.
Täällä ei kannata kommentoida fanitoimintaa, koska fanittaminen on täällä sitä että vedetään kaljaa ja huudetaan "Jokerit".

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
En halua vittuilla kenellekkään, mutta on kyllä erikoista että ei ole yhtään ääntä. Yleensä vierasmatseissa on kuulunut edes jotain.

NinetyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin siis muistakaa nyt, että OC ei ole yhtä kuin Eteläpääty. Faniporukka? Kyllä. Eteläpäädyn perinteisiin kuuluvaan katsomokulttuuriin sitoutunut ryhmä? Ei.

Menkää vaikka juoksulenkille tai terapiaan, jos kiristää noin vitusti se ettei joku (huomattavasti meitä eteläpäätyläisiä iäkkäämpi) porukka toimi tismalleen samalla kaavalla.

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Eipä ainakaan kolikot lennä kentälle ja soihdut myrkytä ihmisten keuhkoja.
Eiköhän Old Chiefsit ole ansainnut nukkua vaikka kaikki pelit.

Siellä on porukka fanittanut vuosikymmeniä. Eiköhän sinne pari chantattua matsia mahdu.

Pelisilmää, sillä pääsee pitkälle.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En oikein ymmärrä purnaamista porukasta joka on raahautunut perjantaina johonkin Lappeenrantaan ja itse purnaajat katsovat matsia himassa. Miksi ette sitten itse tehneet reissua tuonne ja chäntänneet siellä?

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
En oikein ymmärrä purnaamista porukasta joka on raahautunut perjantaina johonkin Lappeenrantaan ja itse katsoo matsia himassa. Miksi ette sitten itse tehneet reissua tuonne ja chäntänneet siellä?
Joo aika turhaa. Täysin merkityksetön ottelu ja silti matkustetaan paikalle. Ja tosiaan kyllä sieltä kannustusta kuului.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Nyt äkkiä sinne liigaan niin nuorisolaisten ei tarvitse enää vittuilla omille. Naapurissa on nimittäin typerämmän näköistä jengiä katsomossa. Hymiö.
Kyllä tää vittuilu on molemmanpuoleista. Ennen vittuili vastustajat, nykyään omatkin.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Ei nyt lähdetään kuitenkaan nyt keskenään jakaantumaan ja tehdä mitään "luokkasotaa" tästä. Tosin osa kirjoituksista taitaa olla tehty myös huumorilla ja hyvä niin.

Itse olen niitä vanhan koulukunnan faneja joka ei oikein chantteihin ja lauluihin lähde. Silti en suhtaudu niihin mitenkään kielteisesti - parhaimmillaan ovat todella hyviä ja saavat muutkin katsomot fiilikseen mukaan vaikkei sieltä chantteihin osallistuttaisikaan.

Olen kyllä myös arvostellut myös mielestäni typeriä ja turhia chantteja Eteläpäädystä. Niitä on kuitenkin onneksi lopulta hyvin vähän nykyään, lähinnä yksi jossa mainitaan naapuriseuramme...

Siispä, eiköhän me kaikki fanit halliin mahduta vaikka kenties eri tavalla kannustettaisiin. On vain Jokerit ja toivottavasti tämä kotihalli on mahdollisimman pian Ilmalassa sijaitseva Areena!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy