Vilpittömän kyssärin heitin, tehdään vierasreissu mutta seistään katsomossa hiljaa. Oispa newboys tuollaKerrassaan tarpeellista kommentointia.
Vilpittömän kyssärin heitin, tehdään vierasreissu mutta seistään katsomossa hiljaa. Oispa newboys tuollaKerrassaan tarpeellista kommentointia.
Eipä ainakaan kolikot lennä kentälle ja soihdut myrkytä ihmisten keuhkoja.Vilpittömän kyssärin heitin, tehdään vierasreissu mutta seistään katsomossa hiljaa. Oispa newboys tuolla
Siis mitä :D peliäkö ei saisi lähteä muuten katsomaan?Osaako oc yhtään chänttiä? Minkä takia ne noita reissuja tekee jos eivät meinaa chänttäillä?
Joo no ymmärsit varmaan pointin, tehdään faniporukan vierasreissu mutta seisoskellaan kädet puuskassa katsomossa ja juodaan kaljaa, ei saatanaSiis mitä :D peliäkö ei saisi lähteä muuten katsomaan?
Varmaan väärin kannattamista jos ei lauleta Hata ifk:ta lappeenrannassa.Siis mitä :D peliäkö ei saisi lähteä muuten katsomaan?
Niin, siis onko tuossa jotain väärää? Kai jokainen saa lähteä katsomaan peliä ihan omalla tavallaan?Joo no ymmärsit varmaan pointin, tehdään faniporukan vierasreissu mutta seisoskellaan kädet puuskassa katsomossa ja juodaan kaljaa, ei saatana
Saahan sitä kukin lähteä peliä omalla tavallaan kattomaan, mutta mun mielestä on niin typerän näköistä että järjestetään faniporukan vierasreissu ja katsomossa seisoskellaan porukalla tuppisuuna.Niin, siis onko tuossa jotain väärää? Kai jokainen saa lähteä katsomaan peliä ihan omalla tavallaan?
Typerän näköstä on ku kapteeni joutuu käydä ojentamassa faniporukkaa.Saahan sitä kukin lähteä peliä omalla tavallaan kattomaan, mutta mun mielestä on niin typerän näköistä että järjestetään faniporukan vierasreissu ja katsomossa seisoskellaan porukalla tuppisuuna.
Täällä ei kannata kommentoida fanitoimintaa, koska fanittaminen on täällä sitä että vedetään kaljaa ja huudetaan "Jokerit".Saahan sitä kukin lähteä peliä omalla tavallaan kattomaan, mutta mun mielestä on niin typerän näköistä että järjestetään faniporukan vierasreissu ja katsomossa seisoskellaan porukalla tuppisuuna.
Fanittaa voi monella tapaa. Toisten mielestä se on kolikoitten heittelyä ja palohälytysten aiheuttamista.Täällä ei kannata kommentoida fanitoimintaa, koska fanittaminen on täällä sitä että vedetään kaljaa ja huudetaan "Jokerit".
Enemmän siitäkin meteliä syntyy :DFanittaa voi monella tapaa. Toisten mielestä se on kolikoitten heittelyä ja palohälytysten aiheuttamista.
Tifoiltu on niin kotona kuin vieraissa useasti, hyvää meteliä pidetty koti-ja vieraspeleissä mutta sä nostat esiin vain kolikoiden heittelyn ja yhden palohälytyksen. JeesFanittaa voi monella tapaa. Toisten mielestä se on kolikoitten heittelyä ja palohälytysten aiheuttamista.
Sitä voi miettiä kumpi jää ihmisten mieliin, lakanat vai perseily.Tifoiltu on niin kotona kuin vieraissa useasti, hyvää meteliä pidetty koti-ja vieraspeleissä mutta sä nostat esiin vain kolikoiden heittelyn ja yhden palohälytyksen. Jees
Itelle jääny kyllä hyvä meno ja tifot mieleen, en viitsi hyperventiloida jos yksittäinen savu tai kolikko on siellä sun täällä.Sitä voi miettiä kumpi jää ihmisten mieliin, lakanat vai perseily.
Eiköhän Old Chiefsit ole ansainnut nukkua vaikka kaikki pelit.Eipä ainakaan kolikot lennä kentälle ja soihdut myrkytä ihmisten keuhkoja.
Kyllähän sieltä välillä kuului.En halua vittuilla kenellekkään, mutta on kyllä erikoista että ei ole yhtään ääntä. Yleensä vierasmatseissa on kuulunut edes jotain.
Joo aika turhaa. Täysin merkityksetön ottelu ja silti matkustetaan paikalle. Ja tosiaan kyllä sieltä kannustusta kuului.En oikein ymmärrä purnaamista porukasta joka on raahautunut perjantaina johonkin Lappeenrantaan ja itse katsoo matsia himassa. Miksi ette sitten itse tehneet reissua tuonne ja chäntänneet siellä?
Ei täällä tuppisuuna oltu. Kyllä me yritettiin kannustaa.Saahan sitä kukin lähteä peliä omalla tavallaan kattomaan, mutta mun mielestä on niin typerän näköistä että järjestetään faniporukan vierasreissu ja katsomossa seisoskellaan porukalla tuppisuuna.
Kyllä tää vittuilu on molemmanpuoleista. Ennen vittuili vastustajat, nykyään omatkin.Nyt äkkiä sinne liigaan niin nuorisolaisten ei tarvitse enää vittuilla omille. Naapurissa on nimittäin typerämmän näköistä jengiä katsomossa. Hymiö.
Toiset vittuilee savuista, kolikoista ym. Toiset sitten mistä?Kyllä tää vittuilu on molemmanpuoleista. Ennen vittuili vastustajat, nykyään omatkin.