Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

  • 120 320
  • 822

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Arkivaatteeni on musta, olen nuori, tykkään pitää vain kaulahuivia, kannatan intohimoisesti. Mitä olen? Epätoivottu kannattaja? Tämän kuvan oon nyt saanut.

E: Yleensä hakeudun capon viereen chanttaamaan koska siellä on samanhenkistä porukkaa. Leimataanko minut tämän vuoksi?
Kommandopipot sun muut härpäkkeet erikseen. Tuollaiset on naurettavuuden huippu.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kerrotakoon että yhtäkään poliisia ei ole hallilla näkyny vaikka iltapaskat niin väittää.
 

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Ash Ketchum
Sori vieraaseen pöytään huutelu, mutta pakoon kysyä että miksi pitää hölmöillä? Jokainen tietää, että pyrot ja soihdut on kielletty sisätilassa. Seisooko muu faniporukka tämän sytyttäneen henkilön teon takana? Jääkiekkohan on tässä se juttu minkä takia tekin olette Turkuun asti matkustaneet.

Ei seiso. Selaa hetki ylös tai alas niin näät miten tätä paskaa tuomitaan.

Saatanan pellet.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivon että @Eteläpääty Ry astuu reippaasti esille Tuto-matsin tapahtumien osalta, kertoo ja selittää meille lukuisille ottelua seuraaville Jokeri-kannattajille,
millainen on EP:n suhde kyseiseen tapahtumaan? Miten toimitaan vastaisuudessa? Mikä on EP:n vastuu?
Miten EP toimi ja toimii näiden häiriköivien "fanien" kanssa?
Miten takaa turvallisuuden sekä kotihallissa että vierasmatkoilla?
Moni nuori saattanut miettiä osallistumista vierasmatkoille. Tällä hetkellä ei voi suositella.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kuulu Liigaan tälläinen ja onneksi Jokerit pelaakin alempia sarjatasoja. Siellä on vielä aikaa opetella miten käyttäydytään isojen Liigassa. Valitettavaa kaikkien asiallisten ja hyvien kannattajien puolesta. Ottakaa oppia tässäkin asiassa sarjatasoa ylempää, kehitys tapahtuu kyllä kun halua on oppia.
Loistava viesti. Kiitos tästä. Otamme parhaamme mukaan opiksemme ja toivottavasti joskus vielä kasvamme yhtä suureksi kun esimerkiksi Mikkelin Jukurit. Näytätte esikuvana meille hyvää esimerkkiä miten asiat hoidetaan kentällä ja katsomossa.
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt tulee ihan liikaa negatiivista julkisuutta Jokereille. Ei ainakaan lisää lipunmyyntiä tällaset perseilyt. Nyt EP ottakaa pikaisesti pelin jälkeen tähän kantanne. Näin ei voi jatkua. Hieno uusi tuleminen ei kaipaa tällaista sontaa enää yhtään.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Muistakaa nyt jumalauta täällä ennenkuin mollaatte koko porukan. Vastuussa on KOURALLINEN ihmisiä. Vittu että vetää vitun vihaksi kun koko porukka leimataan. SAATANA
Eiköhän suurin osa täällä mollaa just vaan näitä uusia ruudinkeksijöitä jotka ovat keksineet kaikkea uutta hienoa ja ennennäkemätöntä (lol) fanikulttuuria rikastamaan.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Arkivaatteeni on musta, olen nuori, tykkään pitää vain kaulahuivia, kannatan intohimoisesti. Mitä olen? Epätoivottu kannattaja? Tämän kuvan oon nyt saanut.

E: Yleensä hakeudun capon viereen chanttaamaan koska siellä on samanhenkistä porukkaa. Leimataanko minut tämän vuoksi?
Joo. Sait juuri oikean kuvan.
 

jiji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen pahoillani jos sain väärän kuvan, tää oikeasti oli se kuva mitä täältä sain.

E: Voi olla et oon idiootti mutta tää oli oma tunne.
En ihmettele, aika kovaan täällä syyteltiin kaikkia "mustapukeisia". Mut tosiaan ne on noi soihtujen käyttäjät sisällä ja muut riehujat, joita tuomitaan.

Toivottavasti käyt viellä kannustaa!
 

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Ash Ketchum
Tää on mun mielestä ihan suoraselkäinen päätös. Olisihan tuota kaiketi voinut ennakoida, jos jotain tietoa näistä pölhöistä oli, mutta nyt on ainakin selkeä linjaus.




Hyvä kannanotto, mutta mielestäni hieman suppea ja vähän kiertelyä sekä kaartelua. Ei kerrottu yhtään että mitä tai tehdäänkö muita asioita vastaavien tilanteiden välttämiseksi. Sanotaan vaan ettei ollu meidän lol. Pettynyt.

Nyt kyllä haiskahtaa vahvan johtamisen puuttuminen ja se muuten näkyy kanssa.
 

Kiuru

Jäsen
Tänään tässä ryhmässä rätisee... : D kaivan nyt jo popparit esiin..

Arkivaatteeni on musta, olen nuori, tykkään pitää vain kaulahuivia, kannatan intohimoisesti. Mitä olen? Epätoivottu kannattaja? Tämän kuvan oon nyt saanut.

E: Yleensä hakeudun capon viereen chanttaamaan koska siellä on samanhenkistä porukkaa. Leimataanko minut tämän vuoksi?
Et, ellet perseile, mutta hieman tuntuu että sinulla oli sisäpiirin tietoa mitä muutama minuutti ylemmän viestin jälkeen tulee tapahtumaan.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
New Boyssit taitaa olla ihan bussimatkalla, jolleivat omaa ole järjestäneet, niin Eteläpäädyn mukana. Eivät siis ole irtolippulaisia joihin EP:n julkaisussa viitataan.

Saa korjata, jos olen väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös