Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

  • 120 123
  • 822

#81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Paka
*itun spedet! Reppanat saa kerrankin huomiota, nauttikaa siitä. Jättäkää soihdut ensi kerralla ulkopuolelle, siellä on täysin ok.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsomon TV-kuvassa näkyi kyllä mistä se savu tuli. Sieltä vaan katsomaan ja zoomaamaan kuka saatanan pelle siellä on mennyt pilaamaan monen sadan Jokerifanin reissun. Tälle idiootille elinikäinen porttikielto Jokereiden koti- sekä vierasotteluihin ja päälle kotimatka Stadiin vaikka nelinkontin takaperin konttaamalla. Tämmöisiä urpoja ei meille tarvita! Toivottavasti on edes sen verran järkeä kupolissa, että tajuaa tulevaisuudessa pysyä poissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei ihan sellainen hallin valtaus kuin toivoin. Ei ihan putkeen mennyt. Reilu minuutti peliä nähty ja kannustusporukka ulkona pelistä. Mua ainakin vituttaisi jos olisin pihalle lentäneiden joukossa, vielä viikolla mietin et voisin lähteä Turkuun, onneksi en lähtenyt.
 

NinetyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hävettää olla Jokerifani. Vitun pellet.
@Eteläpääty Ry mitä helvettiä. Miten tollasia kusipäitä lasketaan mukaan?
Linjaushan on ollut läpi syksyn ettei ole mitään linjaa. Jokainen on yksilö ja kaikesta pestään kädet. Eipä siinä, tuo voi toimia niin kauan kunnes tulee tällaista pelleilyä - varsinkin ry:n järkkäämällä matkalla.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Katsomon TV-kuvassa näkyi kyllä mistä se savu tuli. Sieltä vaan katsomaan ja zoomaamaan kuka saatanan pelle siellä on mennyt pilaamaan monen sadan Jokerifanin reissun. Tälle idiootille elinikäinen porttikielto Jokereiden koti- sekä vierasotteluihin ja päälle kotimatka Stadiin vaikka nelinkontin takaperin konttaamalla. Tämmöisiä urpoja ei meille tarvita! Toivottavasti on edes sen verran järkeä kupolissa, että tajuaa tulevaisuudessa pysyä poissa.

Juuri Atletico Madridin pelissä UCL-pelissä nakittivat kentälle romua useamman kerran heitelleelle idiootille elinikäisen porttarin.

Toki Suomessa näitä aika mahdoton seurata edes, kun ei tarvitse peleihin päästäkseen mitenkään tunnistautua lippuja ostaessa/sisään tullessa.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistakaa nyt jumalauta täällä ennenkuin mollaatte koko porukan. Vastuussa on KOURALLINEN ihmisiä. Vittu että vetää vitun vihaksi kun koko porukka leimataan. SAATANA
Tämä argumentti vanhenee aika nopeasti, kun yksittäistapaukset toistuu. Jos fanit ei pysty ylläpitämään sisäistä järjestystä, niin koko porukka ansaitsee mollaamisen.
 

Janecky91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistetaan että yksi new boys vastaa kymmentä vanhaa jokerikannattajaa, näin mulle ja mun 11- vee pojalle todettiin eteläpäädystä ja käskettiin painua vittuun! No ei siinä auttanut kun toimistoon yhteyksiä ja siellä ystävällisesti siirtivät kausarit pois päädystä. On aika new boyssien etäläpäätykin siunasi jo nämä pojat. Pojan ehdotuksesta meinattiin jo liittyä jäseneksi eepeeheen mutta ei ikinä todettiin. Väisteltiin se paska.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Muistetaan että yksi new boys vastaa kymmentä vanhaa jokerikannattajaa, näin mulle ja mun 11- vee pojalle todettiin eteläpäädystä ja käskettiin painua vittuun! No ei siinä auttanut kun toimistoon yhteyksiä ja siellä ystävällisesti siirtivät kausarit pois päädystä. On aika new boyssien etäläpäätykin siunasi jo nämä pojat. Pojan ehdotuksesta meinattiin jo liittyä jäseneksi eepeeheen mutta ei ikinä todettiin. Väisteltiin se paska.
Mikään kannatus ei ole arvokasta jos lapsia kohdellaan näin miten mainitsit. Surullista.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Häädettiinkö kaikki vai vain spedeilijät?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Muistetaan että yksi new boys vastaa kymmentä vanhaa jokerikannattajaa, näin mulle ja mun 11- vee pojalle todettiin eteläpäädystä ja käskettiin painua vittuun! No ei siinä auttanut kun toimistoon yhteyksiä ja siellä ystävällisesti siirtivät kausarit pois päädystä. On aika new boyssien etäläpäätykin siunasi jo nämä pojat. Pojan ehdotuksesta meinattiin jo liittyä jäseneksi eepeeheen mutta ei ikinä todettiin. Väisteltiin se paska.

Hyi vittu miten alhaista paskaa tää jonneporukka.
 

ilves61

Jäsen
Käyttäjä on saanut pelikiellon. Syynä historian lisäksi haitantekoon yllyttäminen ja yleinen heikko taso.
Pyroille *peukku*

Toivottavasti näitä nähdään lisää jatkossa!
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, (Lehtonen - Kallioinen - Vaarasuo)
Ei kuulu Liigaan tälläinen ja onneksi Jokerit pelaakin alempia sarjatasoja. Siellä on vielä aikaa opetella miten käyttäydytään isojen Liigassa. Valitettavaa kaikkien asiallisten ja hyvien kannattajien puolesta. Ottakaa oppia tässäkin asiassa sarjatasoa ylempää, kehitys tapahtuu kyllä kun halua on oppia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös