Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

  • 120 320
  • 822

Kiekkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Florida Panthers
Ei kuulu Liigaan tälläinen ja onneksi Jokerit pelaakin alempia sarjatasoja. Siellä on vielä aikaa opetella miten käyttäydytään isojen Liigassa. Valitettavaa kaikkien asiallisten ja hyvien kannattajien puolesta. Ottakaa oppia tässäkin asiassa sarjatasoa ylempää, kehitys tapahtuu kyllä kun halua on oppia.
Ja liigassa ei sit vai savuteta?
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Vielä tänään funtsin, että josko lähtisi omatoimisena hotellimajoituksen kera Turkuun, mutta onneksi jätin väliin kun tälläistä perseilyä hallilla. Toivottavasti soihduttajat saadaan tilille ja lasku käteen porttikiellon kera.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Muistetaan että yksi new boys vastaa kymmentä vanhaa jokerikannattajaa, näin mulle ja mun 11- vee pojalle todettiin eteläpäädystä ja käskettiin painua vittuun! No ei siinä auttanut kun toimistoon yhteyksiä ja siellä ystävällisesti siirtivät kausarit pois päädystä. On aika new boyssien etäläpäätykin siunasi jo nämä pojat. Pojan ehdotuksesta meinattiin jo liittyä jäseneksi eepeeheen mutta ei ikinä todettiin. Väisteltiin se paska.
Menikö ihan siis toimiston sähköpostin kautta? Itseäkin kiinnostaa kausikorttipaikan vaihtaminen?
 

rancid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei kuulu Liigaan tälläinen ja onneksi Jokerit pelaakin alempia sarjatasoja. Siellä on vielä aikaa opetella miten käyttäydytään isojen Liigassa. Valitettavaa kaikkien asiallisten ja hyvien kannattajien puolesta. Ottakaa oppia tässäkin asiassa sarjatasoa ylempää, kehitys tapahtuu kyllä kun halua on oppia.
Mikä on tämä isojen liiga? Tuo sarja, jossa yli puolet joukkueista pelaa jokereita pienemmälle yleisölle ja vielä isompi osa on seuroista jokereita pienempiä?
 

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kommandopipot kertoo kyllä paljon että millainen "kannattaja" on kyseessä. Minä kannatan sitä että tämmöiset pipot kiellettävä täysin EPn katsomoista ja toivon isoa kannanottoa mitä tulee soihtuihin. Ei niitä missään sisätiloissa sytytetä! Ääliöt!!!
 

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kuulu Liigaan tälläinen ja onneksi Jokerit pelaakin alempia sarjatasoja. Siellä on vielä aikaa opetella miten käyttäydytään isojen Liigassa. Valitettavaa kaikkien asiallisten ja hyvien kannattajien puolesta. Ottakaa oppia tässäkin asiassa sarjatasoa ylempää, kehitys tapahtuu kyllä kun halua on oppia.
Jukurit ja "isojen Liiga"

Jotain viihdettä sentään tähänkin iltaan saatiin. Kiitos.
 

Janecky91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menikö ihan siis toimiston sähköpostin kautta? Itseäkin kiinnostaa kausikorttipaikan vaihtaminen?
Mä hoidin toimiston kautta koko homman. Siellä oli ymmärtävää porukkaa kun selitin että pienen pojan kanssa yritetään viihtyä matseissa ja sit on vittuilun ja väkivallan uhka läsnä. Sain semmosen sopudiilin neuvoteltua, vähän piti laittaa kättä taskuun ku muualla kalliimmat paikat ku päädyssä. Vielä ei oo sitä fyysistä kausaria tullut mutta on tulossa, mulla se mobiilikausari päivittyi melkein heti ku saivat ticketdisasterin kanssa fiilattua hommat maaliin.
 
Sori vieraaseen pöytään huutelu, mutta pakoon kysyä että miksi pitää hölmöillä? Jokainen tietää, että pyrot ja soihdut on kielletty sisätilassa. Seisooko muu faniporukka tämän sytyttäneen henkilön teon takana? Jääkiekkohan on tässä se juttu minkä takia tekin olette Turkuun asti matkustaneet.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jvg

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kuulu Liigaan tälläinen ja onneksi Jokerit pelaakin alempia sarjatasoja. Siellä on vielä aikaa opetella miten käyttäydytään isojen Liigassa. Valitettavaa kaikkien asiallisten ja hyvien kannattajien puolesta. Ottakaa oppia tässäkin asiassa sarjatasoa ylempää, kehitys tapahtuu kyllä kun halua on oppia.
No jukurit ja isojen liiga ei kuulu edes samaan lauseeseen.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sori vieraaseen pöytään huutelu, mutta pakoon kysyä että miksi pitää hölmöillä? Jokainen tietää, että pyrot ja soihdut on kielletty sisätilassa. Seisooko muu faniporukka tämän sytyttäneen henkilön teon takana? Jääkiekkohan on tässä se juttu minkä takia tekin olette Turkuun asti matkustaneet.
Luitko yhtään aikaisempaa viestiä tästä ketjusta?
 

Kiekkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Florida Panthers
Sori vieraaseen pöytään huutelu, mutta pakoon kysyä että miksi pitää hölmöillä? Jokainen tietää, että pyrot ja soihdut on kielletty sisätilassa. Seisooko muu faniporukka tämän sytyttäneen henkilön teon takana? Jääkiekkohan on tässä se juttu minkä takia tekin olette Turkuun asti matkustaneet.
No ei vittu seisota. Kaikkihan haluu noi ultras pellet vittuun.
 

massii99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arkivaatteeni on musta, olen nuori, tykkään pitää vain kaulahuivia, kannatan intohimoisesti. Mitä olen? Epätoivottu kannattaja? Tämän kuvan oon nyt saanut.

E: Yleensä hakeudun capon viereen chanttaamaan koska siellä on samanhenkistä porukkaa. Leimataanko minut tämän vuoksi?
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Onko taas asialla EP:stä ja OC:stä täysin erillinen porukka, ja ei siksi tarvitse ottaa mitään vastuuta järjestyslain rikkomisesta? Vaikka heidän järkkäämiä matkoja on..
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arkivaatteeni on musta, olen nuori, tykkään pitää vain kaulahuivia, kannatan intohimoisesti. Mitä olen? Epätoivottu kannattaja? Tämän kuvan oon nyt saanut.

E: Yleensä hakeudun capon viereen chanttaamaan koska siellä on samanhenkistä porukkaa. Leimataanko minut tämän vuoksi?
Ei nyt niinkään. Jos et ole perseilemässä näiden sankareiden kanssa niin olet osa maan parasta fanikuntaa.
 

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Sori vieraaseen pöytään huutelu, mutta pakoon kysyä että miksi pitää hölmöillä? Jokainen tietää, että pyrot ja soihdut on kielletty sisätilassa. Seisooko muu faniporukka tämän sytyttäneen henkilön teon takana? Jääkiekkohan on tässä se juttu minkä takia tekin olette Turkuun asti matkustaneet.
Muttakun näitä mustapukusia juntteja ei kiinnosta. Tulee vaan "lutuuri" matkalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jvg

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Mä hoidin toimiston kautta koko homman. Siellä oli ymmärtävää porukkaa kun selitin että pienen pojan kanssa yritetään viihtyä matseissa ja sit on vittuilun ja väkivallan uhka läsnä. Sain semmosen sopudiilin neuvoteltua, vähän piti laittaa kättä taskuun ku muualla kalliimmat paikat ku päädyssä. Vielä ei oo sitä fyysistä kausaria tullut mutta on tulossa, mulla se mobiilikausari päivittyi melkein heti ku saivat ticketdisasterin kanssa fiilattua hommat maaliin.
Jos seura olisi halunnut hoitaa tämän todellisuudessa hyvin, niin kättä ei olisi tarvinnut laittaa taskuun ja joku "JaniRidan" vanha pelipaita olisi tarttunut juniorille pahoitteluksi.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arkivaatteeni on musta, olen nuori, tykkään pitää vain kaulahuivia, kannatan intohimoisesti. Mitä olen? Epätoivottu kannattaja? Tämän kuvan oon nyt saanut.

E: Yleensä hakeudun capon viereen chanttaamaan koska siellä on samanhenkistä porukkaa. Leimataanko minut tämän vuoksi?
Mikäli teitä on useampi samalla tavalla pukeutunut ja huomaat että järkkärit ovat ympäröineet teidät 5-10 katsojaa niin leimataan. Jos olet kuin yksi muista niin ei leimata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös