Sinulla on perusporilaisen harhautunut kuva todellisuudessa jos kuvittelet että tänne kirjoitetut haukkumiset vaikuttaisivat minuun mitenkään. Osaan kirjoittaa provoamattakin, sen tietää jokainen palstaa enemmän lukenut, ja tätäkin ketjua saa selata aika lailla ennen kuin täältä löytyy joku kirjoittamani oikeasti asiaton kommentti. Sinä tulit tänne parkumaan jostain mitä kirjoitin maaliskuussa ja nyt olet polleaa poikaa kun olin omasta halustani pari päivää hiljaa. Se, ja vain se tässä on tapahtunut.
Minun ei muuten tarvitse muistella sinun kirjoituksiasi maaliskuulta enkä kyllä tarvittaessa edes muistaisi yhtäkään. Kenelläköhän täällä pyyhitään pöytää? Jokainen näistä uhoviesteistäsi alleviivaa samaa. En vain viitsi vastata jokaiseen, on muutakin tekemistä.
Myönnän rikkoneeni lupaukseni. Mitä sitten? En minä ole tilivelvollinen mistään yhdellekään nimimerkille.
Edit. Jos sinua nuo "miesten asiat" niin kovasti kiinnostavat, niin ne pitää sopia jossain muualla kuin tällä palstalla. Tuo pullistelusi on oikeasti naurettavaa, et edes yritä keskustella ketjun aiheesta vaan keskityt vähän väliä allekirjoittaneen haukkumiseen. Mitä jos itse pysyisit hetken aikaa ketjusta pois? Se saattaa nostaa tätä tasoa.
Noniin, taas sitä vanhaa kunnon vellihousua :) Taisipa osua kovin arkaan paikkaan kun noin suutut. Sähän oot ihan raivona :D
Etulinja-nimisen porukan kehittymisen pahimpana esteenä taidat olla sinä itse. Ei monikaan halua kuulua porukkaan, jonka äänekkäimpänä jäsenenä toimii kaltaisesi henkilö. Sinä olet ainoa joka on harhainen, näet salaliittoja siellä täällä, luulet että osa kirjoittajista (joista suurin osa on muuten kirjoittanut tänne kauemmin kuin sinä) ovat tulleet palstalle vain sitä varten että pääsevät tarttumaan sinun kirjoituksiisi ja jostain kumman syystä olet päättänyt haukkua suunnilleen kaikki Ässiin ja Ässien kannatukseen liittyvät asiat. Ja silti jostain syystä mainitset olevasi Ässien kannattaja, ja vielä kovin innokas sellainen?
Etulinja haluaa kehittää katsomokulttuuria Porissa siihen suuntaan mikä on heidän mielestään tulevaisuuden suunta. Hyvä niin, annan kyllä täyden tukeni, vaikka en mukana välitä ollakaan. Sinäkin olet etulinjassa mukana ja haluat kehittää Isomäkeen uuden ja upean kannatustavan. Paradoksaalista kyllä, sinä itse olet esteenä tämän kehityksen kululle. Etulinja ei taatusti ole kovin houkutteleva porukka kun heidän äänitorvensa tällä palstalla haukkuu käytännössä kaiken Ässiin liittyvän ja mikä pahinta, myös muut Ässien kannattajat! Kai ymmärrät, että teidän potentiaaliset tulevat jäsenenne ovat nykyisiä Ässien "tavis"-kannattajia? Vellihousu, tiedän että et ole niin yksinkertainen kuin jotkut mielipiteesi antaisivat ymmärtää, joten tiedän että ymmärrät mitä tarkoitan nyt: Etulinjan kehityksen nimissä sinun tulisi tehdä omat johtopäätöksesi Etulinjan jäsenenä pysymisestä. Voithan sinä perustaa vaikka uuden porukan, jonka ihanteet vastaavat omiasi ja katsoa jos siihenkin vaikka löytyisi jäseniä? Niin tai näin, tällä hetkellä sinä itse jarrutat kannattamisen kehityskulkua haluamaasi suuntaan.
Ja kun luet tuon oman viestisi hieman rauhoituttuasi, huomaat helposti kuka täällä uhoaa ja provoaa. Minä en tartu uhoamiseesi, vaikka se lienee ollut tarkoituksesi. Haluan vain muistuttaa, että minähän olen jopa yrittänyt antaa neuvoa eräälle toiselle Etulinjan nimimerkille, vaikkei neuvoni tainnut kovin hyvä ollakaan. Joka tapauksessa olen omalta pieneltä osaltani yrittänyt olla rakentava osa tässä asiassa. Mitä rakentavaa sinä olet antanut? Sinulla on juttuinesi lähinnä hajottava vaikutus. Ja tuo ettei sanaasi edes voi luottaa, kertoo sinusta hyvin paljon. En minä voi, enkä halua estää sinua kirjoittamasta tälle palstalle, mielipiteet ovat vapaita ja toivottavia. En myöskään ala mihinkään ignore-lista kikkailuun, sillä se on mielestäni pakenemista. Enkä sano myöskään että joka ainoa juttusi ja mielipiteesi olisi typerä, olen minä sinulta fiksujakin kirjoituksia lukenut. Mutta minä toivon, että lopettaisit tuon huomionhakuisen kiukuttelusi. Perheemme uhmaikäinen pikkutyttö käyttäytyy aivan samalla tavalla ja en jaksaisi sellaista käytöstä vielä täälläkin.
Ps. tuo viimeinen kappale tekstissäsi jäi mietityttämään. Tarkoitatko tuolla että uhkailet minua väkivallalla? Vai muuttavatko nämä " "-merkit asian merkityksen sellaiseksi, että uhkailet minua miesten välisellä seksillä?