Mainos

Fanitoiminta ja -matkat kaudella 2012–2013

• 245 916
  • 1 182

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
....ihan vaan ajatus joka koskee muutakin kuin jääkiekkokatsomossa kannustamista.

Kun teet itse muista välittämättä sen, minkä koet sydämesi asiaksi 100% (vallitsevien lakien, normien ja hyvien tapojen puitteissa) se sytyttää muutkin. Jos on kaksi tai kolme, aina parempi, onhan siinä jo koossa ryhmä.

Yksi tavoittaa toisen, toinen taas toisen jne. Isomäen katsomossa varmasti on jokaiselle porukalle oma juttu joka palvelee isoa kuvaa kun kunnioitetaan toinen toista ja toisen näkemystä. Oma intohimo ja omistautuminen asialle on "se" joka sytyttää jos on sytyttääkseen.

Sananlaskut 30:"33. Maitoa pusertamalla saadaan voita, nenää pusertamalla saadaan verta, ja vihoja pusertamalla saadaan riitaa. "

Amen

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Tuohon ei oikein voi muuta sanoa kuin, jos homma kiinnostaa tai on kysyttävää, niin vaikka meikäläiselle suoraan messitsiä. Puhelimen voit pitää takussa. Lisäksi löytyy Etulinja.fi sekä Etulinjan page Facebookissa. Emme ole anarkisteja, joten emme ala liimailemaan mitään minnekään. Huomion hakeminen urpoiluilla ja ylilyönneillä on myös suoraan pois laskuista.

Itseäni kiinnostaisi liittyä porukkaan. Mutta, jos eräs kyseisen porukan suurimmista äänitorvista on rasittavin ja vastenmielisin ihminen johon voit kuvitella törmääväsi, niin mielummin jätän väliin. Toki tämä on vain oma mielipiteeni.

Tosiaan osallistuminen hänen osaltaan käytännön asioihin on lähinnä marginaalisella tasolla, joten siihen vedoten pyydän teitä olematta liikaa takertumatta tähän puoleen. Jos täällä joku yrittää viedä asioita hyväntahtoisesti eteenpäin, niin miksi sillä ei ole sitten mitään painoarvoa?

Ja ylipäätään ryhmästä. Tosiaan vähitellen porukka tullut paremmin tutuksi, sillä tosiaan käynnistymisvaiheen ongelmana on ollut tämä, että täysin toisilleen tuntemattomia henkilöitä imeytyy toimintaan mukaan, joten hitsautuminenkin vie oman aikansa. Mutta jos ryhmä olisi tekemisissä myös ottelutapahtumien ulkopuolella, niin eihän siitäkään tietysti haittaa olisi.

En edes viitsi lukea vanhoja viestejä koska tos näk menee käpy. Mutta oli kyllä todella paska noteeraus pataljoonalta. Muutenkin tunnelma aivan perseestä. Etulinja, tehkää jotain, että nuo pikkutyttöjen parit Ässähuudot menevät peittoon. Tulisin itsekin ilman 3 vuoro töitä.

Niin, se nyt on teistä monesta kiinni. Halutaanko että homma jatkuu samalla tasolla ja sieltä kuuluu vain tämä tyttöjen "Bissee, hauskaa ja Ässät". Siihen vähän huora- ja vittu-huutelua päälle. Tällä paketilla ei ole saumaa Suomen johtavien ryhmien joukkoon.

Edellytyksenä mukaan tulemiselle ei ole kausikortti eikä päällä oleva fanikrääsä. Jos ääntään on valmis käyttämään, niin se meille kelpaisi. Vaikka et olisi mukana kuin yhdessä ottelussa kauden aikana, niin sekin on jo kotiinpäin. Ja meillä on mukana vuorotyöläisiä, joten sekään ei ole esteenä. Tulee silloin kun sattuu itselle sopimaan.

Tietysti on selvää, että muutama kymmenen lisänaamaa tarvittaisiin mahdollisimman nopeasti, jotta päästäisiin ottamaa askeleita seuraavalle tasanteelle.

Valitettavasti Etulinjalla ei riitä volyymit peittämään näitä pikkutyttöjen Ässähuutoja.

itse en edes noteerannut Etulinjan puuttumistä tältä illalta. Hallin tunnelman kannalta ei ollut mitään merkitystä ovatko paikalla vai ei.

Tässä tiedote asiaan liittyen. Rivit kootaan ja infoa annetaan kun ollaan jälleen seuraavan kerran ottelussa mukana.

Yksi tavoittaa toisen, toinen taas toisen jne. Isomäen katsomossa varmasti on jokaiselle porukalle oma juttu joka palvelee isoa kuvaa kun kunnioitetaan toinen toista ja toisen näkemystä. Oma intohimo ja omistautuminen asialle on "se" joka sytyttää jos on sytyttääkseen.

Tässä on melkoisen hyvä kiteytys, jonka pohjalta lähteä rullailemaan eteenpäin.

Viimeksi muokattu:

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ehkä ilmaisin jälleen itseäni epäselvästi, mutta minulla ei siis ole hinkua liittyä Etulinjaan. Yritin kertoa sinulle millaisia ajatuksia SAATTAA liikkua henkilön päässä joka SAATTAA haluta Etulinjan jäseneksi. Kysyit aiemmin neuvoa näkyvyyden saamiseksi ja minä yritin niitä sinulle antaa sen minkä vajavaisilla taidoillani osasin. Minun mielestäni näkyvyyden hakeminen esimerkiksi mediakuutiossa tai info/kahvipiste jäähallissa ei ole urpoilua eikä ylilyöntiä, mutta ehkäpä minäkin väärin ymmärsin sinut. Näyttää siltä ettei minusta tosiaan ole apua, joten lienee parempi jättää nämä "auttamiset" osaltani tähän :)

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä te nuoret innokkaat heput äkkiä jotain päätöntä keksitte jolla saatte nimenne lehteen :)

Viittasin lähinnä tähän "ylilyöntien" osalta, mutta ilmeisesti tarkoitit tätä positiivisessa mielessä.

Lisäksi en ymmärrä tätä ryhmää edustavien tarrojen liimailua pahimmillaan ei haluttuihin paikkoihin, mitä jotkin ryhmän tuntuvat harrastavan. Mielestäni antaa jälleen todella typerän kuvan. Vai pitäisikö ihan maalata vaikka Etulinjan logo graffittina bussin kylkeen?

Mediakuutio- sekä kahvipiste-esimerkkien osalta en tietystikkään viitannut urpoiluun/ylilyönteihin.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Niin, se nyt on teistä monesta kiinni. Halutaanko että homma jatkuu samalla tasolla ja sieltä kuuluu vain tämä tyttöjen "Bissee, hauskaa ja Ässät". Siihen vähän huora- ja vittu-huutelua päälle. Tällä paketilla ei ole saumaa Suomen johtavien ryhmien joukkoon.
Tämmöinen tyhmä ja hypoteettinen kysymys: Mitä jos Isomäki olisi pelkillä ÄSSÄT -huudoilla ja vastustajan hiilloistamisella sellainen paikka että siellä ei kukaan haluaisi pelata ja että vastustajien kaikkien avainpelaajien kasetti sekoaisi. Ja lopulta Ässät voittaisi mestaruuden. Onko sillä mitään merkitystä onko joku ryhmä Suomen johtava jos joukkue on Suomen paras?

Ja sellainen vinkki täältä että vaikka Vellihousu nyt luonnollisesti on se kaikkeista ärsyttävin Etulinjan persoona kaikkine arvosteluineen yms. konekiväärisarjoineen niin en kyllä edelleenkään pidä myöskään Brousseaun tavasta arvostella varsin usein modernin kannustuksen vastustajia tuulareiksi sun muiksi. Ei parinkymmenen hengen porukan voimin kannata kauheasti arvostella. Jos haluaa kehitystä niin kannattaa varmasti lopettaa haukkuminen ja arvostelu. Taitaa Etulinjan takana toimia vähän väärät ihmiset...

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämmöinen tyhmä ja hypoteettinen kysymys: Mitä jos Isomäki olisi pelkillä ÄSSÄT -huudoilla ja vastustajan hiilloistamisella sellainen paikka että siellä ei kukaan haluaisi pelata ja että vastustajien kaikkien avainpelaajien kasetti sekoaisi. Ja lopulta Ässät voittaisi mestaruuden. Onko sillä mitään merkitystä onko joku ryhmä Suomen johtava jos joukkue on Suomen paras?

Niin, tapoja on varmasti monia. Minä tuossa vain aiemmin tiedustelin, että mitä linjaa jengi haluaa jatkaa. Osa kuitenkin on tyytymätön nykymenoon eikä vanhaan pauhuun ole enää paluuta. Itse taas arvostan enenemmän helvetinmoista pauhua nimenomaan omien puolesta positiivisessa hengessä, saati että merkittävässä osassa kannatuksesta keskitytään tökkimään vastustajalta kasettia sekaisin. Yksittäinen henkilö toki tekee ja kannattaa katsomossa miten lystää, joten niin se toimii jatkossakin.

Itse olen monen mielestä täällä varmasti kieroon kasvanut tämän sanottuani, mutta olisin valmis tinkimään hieman menestyksestä, jos meillä olisi vaikka 2000 hengen organisoidusti kannattava massa illasta toiseen. Kun hommaa on nähnyt parhaimmillaan toimivan, niin silloin sitä tosissaan tajuaa, miksi sinne areenoille ihmiset haluaa hakeutua, sen sijaan että otteluita jäätäisiin seurailemaan kotisohvalta. Suomessa kuitenkin valitettavasti tilanne on todella monessa hallissa tällä hetkellä se, että se on aivan samantekevää tämän puolen fiiliksen kannalta, että seuraako ottelua hallilla vai kotisohvalla Urhoillen.

Tietyt faktat pitää kuitenkin tunnustaa kuten myös se, että meidän toiminta on edelleen säälittävällä tasolla selkeänä vähemmistönä. Ei se voi niinkään mennä, että kritiikin antaminen toimii vain toiseen suuntaan. Tästä samasta aiheesta ollaan keskusteltu vuosikaudet ja mielestäni sinällään turhaa tästä enää vääntää. Sen takia nyt on eri ryhmittymiä saatavilla, jotta jokainen voisi ottelussa toteuttaa itseään haluamallaan tavalla.

Ja sellainen vinkki täältä että vaikka Vellihousu nyt luonnollisesti on se kaikkeista ärsyttävin Etulinjan persoona kaikkine arvosteluineen yms. konekiväärisarjoineen niin en kyllä edelleenkään pidä myöskään Brousseaun tavasta arvostella varsin usein modernin kannustuksen vastustajia tuulareiksi sun muiksi. Ei parinkymmenen hengen porukan voimin kannata kauheasti arvostella. Jos haluaa kehitystä niin kannattaa varmasti lopettaa haukkuminen ja arvostelu. Taitaa Etulinjan takana toimia vähän väärät ihmiset...

Mielestäni tähän on turha kaivaa keskusteluita vuosien takaa kun olosuhteetkin ovat olleet nyt melkoisen erilaiset näiden asioiden tiimoilta kuin nykyään. Yhtälailla sinun kirjoituksistasi olisi voinut pahoittaa monesta asiasta mieltään, mutta mielestäni niihin takertuminen on täysin turhaa. Nyt pitää ajatella eteepäin, mitä näiden asioiden tiimoilta tulee tulevaisuudessa tapahtumaan - vain sillä on merkitystä.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viittasin lähinnä tähän "ylilyöntien" osalta, mutta ilmeisesti tarkoitit tätä positiivisessa mielessä.

Lisäksi en ymmärrä tätä ryhmää edustavien tarrojen liimailua pahimmillaan ei haluttuihin paikkoihin, mitä jotkin ryhmän tuntuvat harrastavan. Mielestäni antaa jälleen todella typerän kuvan. Vai pitäisikö ihan maalata vaikka Etulinjan logo graffittina bussin kylkeen?

Mediakuutio- sekä kahvipiste-esimerkkien osalta en tietystikkään viitannut urpoiluun/ylilyönteihin.

No nyt mä ymmärrän. Joo, en tarkoittanut mitään huliganismia tai muuta sellaista.

Ja ymmärrän tuon tarra-jutunkin. Ajattelin vaan asian niin, että kun tällä hetkellä suurin osa ihmisistä ei ole kuullutkaan Etulinja-nimisestä porukasta, saati siitä kuinka siihen saisi yhteyden, niin jonkun Bar Kinon vessan seinästä löytyvä Etulinja.fi-tarra saattaisi herättää joidenkin kohderyhmään kuuluvien mielenkiinnon. Mutta niin tai näin, toivotan onnea. Vaatii varmasti paljon kovaa työtä (josta ei saa palkkaa) kun alkaa kasaamaan tuollaista porukkaa.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Minä olen ihmetellyt että millä tavalla mitattuna esim. raumalaisten kannatus on yhtäkkiä jotenkin parempaa kuin porilaisten? Minä olen täysin eri mieltä asiasta, vaikka en todellakaan anna minkäänlaista painoarvoa sille, jos joku raumalainen tulee ylpeilemään sillä että lukkofanit olevinaan kannattavat paremmin :D

Ei minua voisi vähempää kiinnostaa jos joku suippokorva hyräilee jotain typerää raumalaista rallatustaan, jota minä en rehellisyyden nimissä edes kuule. Tekevät vaan aikuiset miehet itsensä naurettaviksi siellä kun hymisevät ja heiluttelevat jotain pientä viiriä niinkuin hintit Helsingin paraateissa.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämmöinen tyhmä ja hypoteettinen kysymys: Mitä jos Isomäki olisi pelkillä ÄSSÄT -huudoilla ja vastustajan hiilloistamisella sellainen paikka että siellä ei kukaan haluaisi pelata ja että vastustajien kaikkien avainpelaajien kasetti sekoaisi.

Miksi ei ole? Mikä teitä vaivaa siellä seisomakatsomossa? Ei kai mitään katsomotoiminnan kehittämistä olisi (alun perin) Pataljoonan toimesta edes lähdetty yrittämään jos halli olisi tunnelmaltaan sellainen kuin sanot ja kaikki yksimielisen tyytyväisiä. Pataljoonan/Etulinjan puolelta ei ole ikinä arvosteltu asioita vain arvostelun vuoksi vaan siksi että hallin tunnelma harvoin vastaa puheita. Kyllä Etulinjakin voi vetää ÄSSÄT- huutoa pelin alusta loppuun jokaisessa pelissä, mutta arvaatko vaan että se rupeaa puuduttamaan muutaman kymmenen pelin mitassa ja kun toiminnan pointti on nimenomaan luoda elämää nimenomaan niihin hallin hiljaisiin hetkiin ja muutenkin osoittaa kannatusta koko ajan ja joka tilanteessa (varsinkin kun Ässät tappiolla, silloin sitä eniten tarvitaan), niin ÄSSÄT-huuto ei oikein riitä

Sun on Korkki muutenkaan turha täällä hurskastella, sinä olet provoillut ja arvostellut Pataljoonan saitilla vuosikaudet ja ollut suureen ääneen omalta osaltasi kertomassa mikä on sitä oikeaa kannattamista ja mikä väärää ja kuinka perseestä kaikki laulutouhut ja pelkät keskustelut niistä on. On käsittämätöntä vetää hernettä nenään arvosteluista jos itse arvostelet yhtä lailla. Ainakaan Brousseaun kommenteista on turha jäkättää, hänen heittämänsä arvostelut ovat vain pieni muru siitä asiattoman kritiikin, vittuilun ja paskanheiton määrästä mitä Pataljoona ja Etulinja ovat saaneet osakseen. Eikä noihin mainittuihin ole todellakaan tarvittu meikäläistäkään, sitä sarjaa tulee kyllä vaikka olisin loppuikäni kirjoittamatta. Eikä siinä mitään, se kuuluu homman luonteeseen. Mutta jonkun nimimerkkien sanoihin takertuminen on juuri sitä kaikista turhinta, ainakin jos se omakaan rinnus ei ole putipuhdas.

Edit. Jokainen ketjua seurannut voisi muuten lukea tämän viestin ajatuksella...

Ei minua voisi vähempää kiinnostaa jos joku suippokorva hyräilee jotain typerää raumalaista rallatustaan, jota minä en rehellisyyden nimissä edes kuule. Tekevät vaan aikuiset miehet itsensä naurettaviksi siellä kun hymisevät ja heiluttelevat jotain pientä viiriä niinkuin hintit Helsingin paraateissa.

...ja miettiä mistäköhän johtuu että äänenpainot ovat ajoittain koventuneet myös täällä toisella puolella.

Toki kyseessä on esimerkki, ei varmasti koko totuus. Silti: modernia kannatuskulttuuria harjoittavaa ryhmää verrataan "hintteihin". Ja vieressä joku itkee kuinka häntä on joskus nimitetty "tuulariksi".

En aio pukeutua enempää marttyyrin viittaan, mutta tämä retorinen kontrasti on aika kiinnostava.

Toisten kannattamista ei kuulemma saa haukkua, kaikkia tulisi kunnioittaa jne. jne.

Rosnäsin sanoin jokainen voisi vilkaista myös peiliin välillä.

Viimeksi muokattu:

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porilaisen katsomokulttuurin uudistaminen tähän modernimpaan chanttailuun vaatisi tällä hetkellä kokonaan uuden ryhmän tai isoa muutosta toiminnassa. Mitään 50-100 ihmisen chanttiryhmää ei saada kasaan vain chanttailemalla peleissä samalla toivoen että ihmiset tulee mukaan. Porilaiset eivät ole sellaisia ihmisiä jotka ottavat avosylin kaiken uuden vastaan ja lähtee mukaan ilman erityistä perseelle potkimista.
Vellihousu sanoi että jehovamainen jengin värvääminen ei toimi. Tämä on mielenkiintoinen väite kun sitä ei ole edes kokeiltu. Väitän että toimisi helvetisti paremmin kuin nykyinen tapa. Mitä siinä hävitään jos yksi tai kaksi matsia menee tuohon touhuun? Hallin tunnelmassako? => ei hävitä yhtään.

Minusta olisi hienoa jos poriin tulisi tämän perinteisen kannattamisen rinnalle uudenlainen modernimpi kannattajaryhmä, vaikka itse kuulunkin tähän perinteisempään klaaniin. Toivoin kauden alla että harkkamatseissa käytettäisiin tilaisuus hyödyksi ja etulinja mainostaisi toimintaansa helvetisti. Noh, yhdessäkään harkkamatsissa ei mitään sinne päinkään ja veikkasinkin että kauden loputtua tuo ryhmä ei ole yhtään sen suurempi kuin kauden alussa. On helvetisti helpompaa lähteä johonkin uuteen mukaan heti kauden alkaessa kuin jossain kymmenennen kotimatsin kohdilla. Silloin voi helposti ajatella että joo, liityn vasta ens kaudella. Kausi on käynnissä, kaksi lauantain kotimatsia mennyt. Jäljellä on 28 kotiottelua aikaa hakea muutosta Isomäen tämän kauden tunnelmaan.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vellihousu sanoi että jehovamainen jengin värvääminen ei toimi. Tämä on mielenkiintoinen väite kun sitä ei ole edes kokeiltu. Väitän että toimisi helvetisti paremmin kuin nykyinen tapa. Mitä siinä hävitään jos yksi tai kaksi matsia menee tuohon touhuun? Hallin tunnelmassako? => ei hävitä yhtään.

Minun sanomiseni täällä saitilla ei ole tässäkään ainoa totuus. Minä en ole ainakaan kieltänyt ketään lähtemästä värväämään. Mielestäni näkyvyyttä tulisi kuitenkin saada ensin ja värväillä vasta sitten. Ihmisten pitää saada konkreettinen kuva siitä mistä on kysymys. Muuten tuossa värvätään tyhjään.

Ja tämä on nyt siis vain minun mielipiteeni, ei koko totuus Etulinjasta.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
...ja miettiä mistäköhän johtuu että äänenpainot ovat ajoittain koventuneet myös täällä toisella puolella.

Toki kyseessä on esimerkki, ei varmasti koko totuus. Silti: modernia kannatuskulttuuria harjoittavaa ryhmää verrataan "hintteihin". Ja vieressä joku itkee kuinka häntä on joskus nimitetty "tuulariksi".

En aio pukeutua enempää marttyyrin viittaan, mutta tämä retorinen kontrasti on aika kiinnostava.

Toisten kannattamista ei kuulemma saa haukkua, kaikkia tulisi kunnioittaa jne. jne.

Rosnäsin sanoin jokainen voisi vilkaista myös peiliin välillä.

Sinä se olet taas aika ulapalla, vellihoususeni :) Minähän kritisoin raumalaisia, niinkuin minulla on tapana. He tekevät yleensä käytännössä kaiken väärin ja ovat vielä jostain syystä kovin ylpeitä tekosistaan. Raumalaisten kannatus ei ole ainakaan minuun tehnyt minkäänlaista vaikutusta, vaikka joku heistä jopa allekirjoituksessaan toteaa, että raumalaiset pitävät Isomäessä muka isompaa ääntä kuin porilaiset. Minä en ainakaan ole moista huomannut.

Sen sijaan jos vaikkapa Etulinja saa joskus aikaiseksi oikein komeat karnevaalit ja sänttihuudot ja laulut sun muut siellä katsomossa, niin se on erittäin miehekästä, ihailtavaa, kannatettavaa ja erittäin erittäin heteroa :)

Minä koitan olla pissimättä omaan pesään. Suosittelen sinullekin. Mainitsemaasi vastakkainasettelua ei ainakaan minun mielessäni ole olemassa. Olen tässäkin ketjussa useaan kertaan toivottanut teille onnea matkaan, vaikka itseäni ei kiinnostakaan lähteä hommaan mukaan. Toivon vilpittömästi että onnistutte. Sinä olet lietsonut vastakkainasettelua, en minä.

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Risteilyotteluun lähdössä tällä hetkellä 9 bussia!

Lisätietoja täältä.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sinä se olet taas aika ulapalla, vellihoususeni :) Minähän kritisoin raumalaisia, niinkuin minulla on tapana. He tekevät yleensä käytännössä kaiken väärin ja ovat vielä jostain syystä kovin ylpeitä tekosistaan. Raumalaisten kannatus ei ole ainakaan minuun tehnyt minkäänlaista vaikutusta, vaikka joku heistä jopa allekirjoituksessaan toteaa, että raumalaiset pitävät Isomäessä muka isompaa ääntä kuin porilaiset. Minä en ainakaan ole moista huomannut.

Ei sillä ole merkitystä ketä sinä haukut jos asenteesi on tuo. Vastaavaa tekstiä on sitä paitsi heitetty porilaisesta yhtä lailla, porilaisten toimesta. Ja usein.

Mutta jätetään tähän, tuo oli vain esimerkki enkä halua nyt tässä ketään erikseen leimata.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei sillä ole merkitystä ketä sinä haukut jos asenteesi on tuo. Vastaavaa tekstiä on sitä paitsi heitetty porilaisesta yhtä lailla, porilaisten toimesta. Ja usein.

Mutta jätetään tähän, tuo oli vain esimerkki enkä halua nyt tässä ketään erikseen leimata.

Älä selitä. Minä en ole haukkunut porilaisia kannattajia milloinkaan enkä missään vaiheessa. Sinä olet. Joten lopeta valehtelu ja tunnusta kerrankin virheesi niinkuin mies.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Älä selitä. Minä en ole haukkunut porilaisia kannattajia milloinkaan enkä missään vaiheessa.

Nyt voisi sanoa että älä sinä selitä, mutta kuten sanottua, annetaan olla. Kun et näköjään ymmärtänyt pointtiani.

Ja se on totta että olen haukkunut porilaisia kannattajia ja tulen jatkossakin haukkumaan mikäli tarvetta on. Se ei ole kuitenkaan virhe joka minun pitäisi myöntää, se on vain jotain mitä teen.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt voisi sanoa että älä sinä selitä, mutta kuten sanottua, annetaan olla. Kun et näköjään ymmärtänyt pointtiani.

Ja se on totta että olen haukkunut porilaisia kannattajia ja tulen jatkossakin haukkumaan mikäli tarvetta on. Se ei ole kuitenkaan virhe joka minun pitäisi myöntää, se on vain jotain mitä teen.

Niin mitähän minä selitän, vellihoususeni? :)

Sinä olet kaivanut itsellesi kuopan, josta et pääse kunnialla enää ylös ja tiedostat sen itsekin. Mutta miestä sinussa ei ole sen vertaa että ottaisit hatun kauniiseen käteen ja sanoisit että on tullut kirjoiteltua vähän liikaa mitä sylki suuhun tuo.

Tosin ilolla tervehdin sitä tosiasiaa, että sinun kirjotuksesi eivät ole enää lähellekään yhtä hyökkääviä ja provosoivia kuin aiemmin. Pakkohan sinun on ollut linjaasi pehmentää, koska useakin kirjoittaja täällä on kyllästynyt tuohon touhuusi ja sinulla on niin sanotusti pyyhitty pöytää. Kyllä se siitä vielä, kunhan vähän miehistyt.

Ps. Lupasit tuossa aiemmin että lopetat jauhamisen tästä aiheesta tähän ketjuun. Mietinkin jo, voiko miehen sanaan luottaa. Ei voinut. Eikä yllättänyt.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kyllä se siitä vielä, kunhan vähän miehistyt.

Aika erikoinen lause kaverilta, joka on kuvannut raumalaista kannattajatoimintaa mm. (ei sanatarkasti) "kuset housuissa heilumista" "homojen huivin heiluttelua" ja myöntää vielä perään olevansa trolli. Näköjään kannattajatoiminnalla on menty jonkun ihon alle.

Aika alhaiseksi on vajonnut jatkoajan taso.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tosin ilolla tervehdin sitä tosiasiaa, että sinun kirjotuksesi eivät ole enää lähellekään yhtä hyökkääviä ja provosoivia kuin aiemmin. Pakkohan sinun on ollut linjaasi pehmentää, koska useakin kirjoittaja täällä on kyllästynyt tuohon touhuusi ja sinulla on niin sanotusti pyyhitty pöytää.

Sinulla on perusporilaisen harhautunut kuva todellisuudessa jos kuvittelet että tänne kirjoitetut haukkumiset vaikuttaisivat minuun mitenkään. Osaan kirjoittaa provoamattakin, sen tietää jokainen palstaa enemmän lukenut, ja tätäkin ketjua saa selata aika lailla ennen kuin täältä löytyy joku kirjoittamani oikeasti asiaton kommentti. Sinä tulit tänne parkumaan jostain mitä kirjoitin maaliskuussa ja nyt olet polleaa poikaa kun olin omasta halustani pari päivää hiljaa. Se, ja vain se tässä on tapahtunut.

Minun ei muuten tarvitse muistella sinun kirjoituksiasi maaliskuulta enkä kyllä tarvittaessa edes muistaisi yhtäkään. Kenelläköhän täällä pyyhitään pöytää? Jokainen näistä uhoviesteistäsi alleviivaa samaa. En vain viitsi vastata jokaiseen, on muutakin tekemistä.

Ps. Lupasit tuossa aiemmin että lopetat jauhamisen tästä aiheesta tähän ketjuun. Mietinkin jo, voiko miehen sanaan luottaa. Ei voinut. Eikä yllättänyt.

Myönnän rikkoneeni lupaukseni. Mitä sitten? En minä ole tilivelvollinen mistään yhdellekään nimimerkille.

Edit. Jos sinua nuo "miesten asiat" niin kovasti kiinnostavat, niin ne pitää sopia jossain muualla kuin tällä palstalla. Tuo pullistelusi on oikeasti naurettavaa, et edes yritä keskustella ketjun aiheesta vaan keskityt vähän väliä allekirjoittaneen haukkumiseen. Mitä jos itse pysyisit hetken aikaa ketjusta pois? Se saattaa nostaa tätä tasoa.

Viimeksi muokattu:

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sinulla on perusporilaisen harhautunut kuva todellisuudessa jos kuvittelet että tänne kirjoitetut haukkumiset vaikuttaisivat minuun mitenkään. Osaan kirjoittaa provoamattakin, sen tietää jokainen palstaa enemmän lukenut, ja tätäkin ketjua saa selata aika lailla ennen kuin täältä löytyy joku kirjoittamani oikeasti asiaton kommentti. Sinä tulit tänne parkumaan jostain mitä kirjoitin maaliskuussa ja nyt olet polleaa poikaa kun olin omasta halustani pari päivää hiljaa. Se, ja vain se tässä on tapahtunut.

Minun ei muuten tarvitse muistella sinun kirjoituksiasi maaliskuulta enkä kyllä tarvittaessa edes muistaisi yhtäkään. Kenelläköhän täällä pyyhitään pöytää? Jokainen näistä uhoviesteistäsi alleviivaa samaa. En vain viitsi vastata jokaiseen, on muutakin tekemistä.

Myönnän rikkoneeni lupaukseni. Mitä sitten? En minä ole tilivelvollinen mistään yhdellekään nimimerkille.

Edit. Jos sinua nuo "miesten asiat" niin kovasti kiinnostavat, niin ne pitää sopia jossain muualla kuin tällä palstalla. Tuo pullistelusi on oikeasti naurettavaa, et edes yritä keskustella ketjun aiheesta vaan keskityt vähän väliä allekirjoittaneen haukkumiseen. Mitä jos itse pysyisit hetken aikaa ketjusta pois? Se saattaa nostaa tätä tasoa.

Noniin, taas sitä vanhaa kunnon vellihousua :) Taisipa osua kovin arkaan paikkaan kun noin suutut. Sähän oot ihan raivona :D

Etulinja-nimisen porukan kehittymisen pahimpana esteenä taidat olla sinä itse. Ei monikaan halua kuulua porukkaan, jonka äänekkäimpänä jäsenenä toimii kaltaisesi henkilö. Sinä olet ainoa joka on harhainen, näet salaliittoja siellä täällä, luulet että osa kirjoittajista (joista suurin osa on muuten kirjoittanut tänne kauemmin kuin sinä) ovat tulleet palstalle vain sitä varten että pääsevät tarttumaan sinun kirjoituksiisi ja jostain kumman syystä olet päättänyt haukkua suunnilleen kaikki Ässiin ja Ässien kannatukseen liittyvät asiat. Ja silti jostain syystä mainitset olevasi Ässien kannattaja, ja vielä kovin innokas sellainen?

Etulinja haluaa kehittää katsomokulttuuria Porissa siihen suuntaan mikä on heidän mielestään tulevaisuuden suunta. Hyvä niin, annan kyllä täyden tukeni, vaikka en mukana välitä ollakaan. Sinäkin olet etulinjassa mukana ja haluat kehittää Isomäkeen uuden ja upean kannatustavan. Paradoksaalista kyllä, sinä itse olet esteenä tämän kehityksen kululle. Etulinja ei taatusti ole kovin houkutteleva porukka kun heidän äänitorvensa tällä palstalla haukkuu käytännössä kaiken Ässiin liittyvän ja mikä pahinta, myös muut Ässien kannattajat! Kai ymmärrät, että teidän potentiaaliset tulevat jäsenenne ovat nykyisiä Ässien "tavis"-kannattajia? Vellihousu, tiedän että et ole niin yksinkertainen kuin jotkut mielipiteesi antaisivat ymmärtää, joten tiedän että ymmärrät mitä tarkoitan nyt: Etulinjan kehityksen nimissä sinun tulisi tehdä omat johtopäätöksesi Etulinjan jäsenenä pysymisestä. Voithan sinä perustaa vaikka uuden porukan, jonka ihanteet vastaavat omiasi ja katsoa jos siihenkin vaikka löytyisi jäseniä? Niin tai näin, tällä hetkellä sinä itse jarrutat kannattamisen kehityskulkua haluamaasi suuntaan.

Ja kun luet tuon oman viestisi hieman rauhoituttuasi, huomaat helposti kuka täällä uhoaa ja provoaa. Minä en tartu uhoamiseesi, vaikka se lienee ollut tarkoituksesi. Haluan vain muistuttaa, että minähän olen jopa yrittänyt antaa neuvoa eräälle toiselle Etulinjan nimimerkille, vaikkei neuvoni tainnut kovin hyvä ollakaan. Joka tapauksessa olen omalta pieneltä osaltani yrittänyt olla rakentava osa tässä asiassa. Mitä rakentavaa sinä olet antanut? Sinulla on juttuinesi lähinnä hajottava vaikutus. Ja tuo ettei sanaasi edes voi luottaa, kertoo sinusta hyvin paljon. En minä voi, enkä halua estää sinua kirjoittamasta tälle palstalle, mielipiteet ovat vapaita ja toivottavia. En myöskään ala mihinkään ignore-lista kikkailuun, sillä se on mielestäni pakenemista. Enkä sano myöskään että joka ainoa juttusi ja mielipiteesi olisi typerä, olen minä sinulta fiksujakin kirjoituksia lukenut. Mutta minä toivon, että lopettaisit tuon huomionhakuisen kiukuttelusi. Perheemme uhmaikäinen pikkutyttö käyttäytyy aivan samalla tavalla ja en jaksaisi sellaista käytöstä vielä täälläkin.

Ps. tuo viimeinen kappale tekstissäsi jäi mietityttämään. Tarkoitatko tuolla että uhkailet minua väkivallalla? Vai muuttavatko nämä " "-merkit asian merkityksen sellaiseksi, että uhkailet minua miesten välisellä seksillä?

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Etulinja-nimisen porukan kehittymisen pahimpana esteenä taidat olla sinä itse.

Ilman minua koko Etulinjaa ei olisi välttämättä edes perustettu eikä ryhmän toiminta olisi edes sillä vaatimattomalla tasolla missä se on nyt. En väitä että kaikki olisi ansiotani, kaikkea muuta, mutta sinä et voi millään tietää millaisten vaiheiden läpi tähän nykyiseen tilanteeseen on päädytty. Siksi jätän tällaiset kommentit omaan arvoonsa. Ne jotka ovat oikeasti olleet mukana, tietävät näistä asioista jotakin, sinä et. Ei millään pahalla.

Tämä Vellihousun nimeäminen kaiken esteeksi on muutenkin kulunut juttu, Korkki on tehnyt toisaalla samaa jo pidemmän aikaa. Käytännössä mikään ei ole kuitenkaan muuttunut. Minä olen sama kuin ennenkin ja kuulun yhä Etulinjaan. Jos minä olisin oikeasti ryhmälle joku ongelma, minun olisi käsketty painua vittuun ajat sitten.

Ps. tuo viimeinen kappale tekstissäsi jäi mietityttämään. Tarkoitatko tuolla että uhkailet minua väkivallalla? Vai muuttavatko nämä " "-merkit asian merkityksen sellaiseksi, että uhkailet minua miesten välisellä seksillä?

Vastaus molempiin kysymyksiin on ei. Ei tarkoita.

Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tämä Vellihousun nimeäminen kaiken esteeksi on muutenkin kulunut juttu, Korkki on tehnyt toisaalla samaa jo pidemmän aikaa. Käytännössä mikään ei ole kuitenkaan muuttunut. Minä olen sama kuin ennenkin ja kuulun yhä Etulinjaan. Jos minä olisin oikeasti ryhmälle joku ongelma, minun olisi käsketty painua vittuun ajat sitten.
Niin, mutta jos asian ovat muutkin huomanneet niin kaipa siinä joku totuuden siemen on... Ja kyllä sinun toimintaasi on enemmän arvosteltu kuin kiitetty, vähän joka palstalla.

Noh, leikkikää te omissa pikku piireissänne ja miettikää miksi Etulinjan toiminta herättää enemmän hilpeyttä kuin mielenkiintoa. Jos peiliä ei ole eikä halua katsoa siihen niin ei voi mitään.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niin, mutta jos asian ovat muutkin huomanneet niin kaipa siinä joku totuuden siemen on... Ja kyllä sinun toimintaasi on enemmän arvosteltu kuin kiitetty, vähän joka palstalla.

Kyllä minua on arvostelu aiheestakin, en minä sitä kiellä. Mutta sitten on tätä porukkaa joita ei lähtökohtaisesti kiinnosta (mikä on ihan ok tietysti sinänsä) ja jotka keksivät aina jonkun syyn aktiiviseen vastustamiseen. Jos se en olisi minä, se olisi joku muu.

Mutta minusta on taas jauhettu tarpeeksi, Etulinja kasailee nyt rivejään peiliin vilkuillen ja miettii mitä seuraavaksi tehdään.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Hallilla oli tänään niin hiljaista että Etulinja olisi saanut helposti huomiota itselleen, varsinkin kun tää taisi olla Urhon peli.

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hallilla oli tänään niin hiljaista että Etulinja olisi saanut helposti huomiota itselleen, varsinkin kun tää taisi olla Urhon peli.

Olet oikeassa. Nämä hiljaisemmat tiistai-ottelut ovat parhaita paikkoja iskeä tämän toiminnan kannalta, varsinkin kun tuskin kaikissa tullaan pääsemään yli 4000:n yleisömäärien. Ja tosiaan myös Veikkaus-TV näytti ottelun. Sääli tietysti, ettei rivit olleet vielä kasassa tähän otteluun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy