Mainos

Fanitoiminta ja -matkat kaudella 2012–2013

• 245 879
  • 1 182

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TPS-otteluun Etulinja siirtyy seisomakatsomossa kokeilemaan taas D-katsomon puoleiseen reunaan (seisomakatsomosta katsottuna oikealle). Viimeksi kyseisellä paikalla oli ryhmän ympärillä paremmin väljyyttä, joka edesauttoi myös parempaa kuuluvuutta.

Toivottavasti saadaan hyvä osaanotto paikalle (niin uudet kuin tututkin naamat) ja seuraavaa pykälää silmään pleijareitakin ajatellen. Toivottavasti koko halli tulee täyttymään kelvollisesti, sillä panosta riittää hienosti viimeiselle kierrokselle asti.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Toivottavasti koko halli tulee täyttymään kelvollisesti, sillä panosta riittää hienosti viimeiselle kierrokselle asti.
Kummallakaan joukkueella ei tule olemaan minkäänlaista panosta viimeisellä kierroksella joten ihme on jos edes 4500 katsojaan päästään.

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kummallakaan joukkueella ei tule olemaan minkäänlaista panosta viimeisellä kierroksella joten ihme on jos edes 4500 katsojaan päästään.

Lippu.fi:n mukaan bilettiä on mennyt siihen tahtiin, että kyllä tuo 4500 mennee rikki hujauksessa. Eiköhän se vitosella ala.

A.P.Weinrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, respect HIFK.
Jypin maaliero on +44 ja Padan +34 joten aika pieni on todennäköisyys että tuo ero saataisiin kurottua kiinni viimeisellä kierroksella.

Sellainen tarkennus asiaan että JYPin ja Ässien piste-ero on kaksi pistettä joten mikäli ottelut menevät suotuisasti ei maalieroilla ole merkitystä.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
JYP 105
Ässät 103

?
Hienosti luin väärin tilastoja, olikin tämän päivän ottelut jo päivittyneet mukaan listaan. Oikeassa olet, kotietu on tosiaan vielä haarukassa.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Hienosti luin väärin tilastoja, olikin tämän päivän ottelut jo päivittyneet mukaan listaan. Oikeassa olet, kotietu on tosiaan vielä haarukassa.

No hyvä, aloin jo epäilemään omaa sarjataulukon hahmottamistani. :)

Tosin eiköhän kovassa kunnossa oleva JYP vähintään sen pisteen torstaina klaaraa..

Kuusumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelitilanteesta johtuvat käden kohotukset
Näin Jyväskylässä asuvana pohdein, että onnistuuko esim. torstain JYP-Ässät-otteluun lipun hankkiminen jollain tavalla pataljoonan kautta?

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin Jyväskylässä asuvana pohdein, että onnistuuko esim. torstain JYP-Ässät-otteluun lipun hankkiminen jollain tavalla pataljoonan kautta?

Tätä olen kovasti koittanut ehdotella, että vierasmatkoilla Ässäkannattajien kokoon keräämistä pitäisi tehostaa myös kannattajamatkan ulkopuolelta. En tiedä sitten, että miten laajamittaisesti tämä voisi nyt esim. pleijareissa onnistua, että etäfaneille pystyttäisiin junailemaan pelkästään liput ilman matkoja ja ne voisi tulla noutamaan linja-autolta sen saavuttua hallille. Asiaa voinee tiedustella Pataljoonan aktiiveilta, tai suoraan uudesta numerosta: 045-8555002. Ehkä tämänkin tiimoila tulossa vielä tarkempaa informaatiota, koska varmasti myös vieraspeleihin on jonkun verran etäfaneja hakeutumassa. Tärkeää olisi tietysti saada kaikki Ässähenkiset samaan nippuun.

Ja vielä tiedoksi:

Playoffsien ensimmäiset vieraspelimatkat Jyväskylään (to 22.3 ja ma 26.3) ovat nyt myynnissä Tullibaarissa! Jäsenet 35€, ei jäsen 50€ sis. matkan ja seisomalipun. Lähtöaika molempina päivinä 13.30 linja-autoaseman laiturilta nro 9.

jh34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa
Ensimmäiset kannattajamatkat pudotuspeleihin!

Pudotuspelien ensimmäiset vieraspelimatkat Jyväskylään (torstaina 22.3 ja maanantaina 26.3) ovat nyt myynnissä Tullibaarissa!

Hinta Pataljoonan jäseniltä on 35€, ei jäseniltä 50€ sisältäen matkan ja seisomalipun. Matkaan lähdetään kumpanakin päivänä kello 13.30 Linja-auto aseman tilausajolaiturilta.

Mahdolliset lisätiedustelut matkoista Pataljoonan puhelinnumerosta 045-8555002. Lähdetään porukalla antamaan tukemme raivoisasti taisteleville Patamiehille!

Ennen matkalle lähtöä muista lukea Pataljoonan reissujen järjestyssäännöt: Pataljoona

jh34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa

Ole Kuusumu yhteydessä Pataljoonan puhelinnumeroon 045-8555002. Siellä vastaa ihminen, jonka kanssa voi sopia asian kuntoon.

Ja muutenkin toive kaikille: Jos teillä on kysyttävää liittyen Pataljoonan matkoihin, etuostoikeuteen kotimatsien seisomalipuissa tai joissain muussa asioissa niin soittakaa tuohon numeroon. Sitä päivystetään 09.00-21.00 välisenä aikana päivisin. Sieltä saatte parhaiten ja nopeiten vastauksen. Sähköpostia ja näitä foorumeita ehdimme lukemaan hyvin satunnaisesti tämän pudotuspelihässäkän aikana.

jh34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa
Tarkennettua tietoa Pataljoonan jäsenten etuosto-oikeudesta pudotuspelien seisomalippuihin:

Liput Ässien ensimmäisiin kotiotteluihin pudotuspeleissä 24.3 ja 28.3 tulevat myyntiin ensiviikon keskiviikkona 21.3. Pataljoonan jäsenten etuosto oikeus seisomalippuihin päättyy lauantain otteluun torstaina 22.3 kello 17.00 mennessä ja keskiviikkona pelattavaan toiseen kotiotteluun maanantaina 26.3 kello 17.00.

Jos olet etäjäsen eli asut Porin, Ulvilan, Luvian tai Nakkilan ulkopuolella niin Teille on varattu 100 lipun kiintiö. Ilmoittakaa tekstiviestillä Pataljoonan puhelinnumeroon 045-8555002 jos haluatte lipun otteluun. Ilmoitamme teidän nimenne Ässille ja te voitte hakea lipun otteluun ottelupäivänä tuntia ennen ottelun alkua mennessä Isomäen jäähallin varattujen lippujen myynnistä. Myös teillä pitää olla mukana jäsenkortti ja henkilöllisyystodistus lippua jäähallilta ostaessanne.

Lauantain 24.3 otteluun alamme ottamaan etäjäsenten varauksia keskiviikkona 21.3 kello 09.00 alkaen ja varausten vastaanottaminen loppuu torstaina 22.3 kello 17.00. Keskiviikon 28.3 kotiotteluun alamme ottamaan etäjäsenten varauksia sunnuntaina 25.3 kello 09.00 alkaen ja varausten vastaanottaminen loppuu maanantaina 26.3 kello 17.00. Aiemmin tehtyjä varauksia ei huomioida. Varauslistalle pääsee siis 100 ensimmäistä nopeusjärjestyksessä.

KUN ETÄJÄSENET TEETTE VARAUKSEN TEKSTIVIESTILLÄ NIIN LAITTAKAA VIESTIIN NIMENNE JA POSTISOSOITTEENNE. NÄIDEN PITÄÄ TÄSMÄTÄ PATALJOONALLE JÄSENMAKSUN YHTEYDESSÄ ILMOITTAMAANNE OSOITTEESEEN , JOTTA PÄÄSETTE VARAUSLISTALLE. JOS HAETTE LIPUN SOKOKSEN LIPUNMYYNNISTÄ NIIN ETTE VOI TIETENKÄÄN ENÄÄ VARATA TOISTA LIPPUA. ETUOSTO-OIKEUS LIPPUJA ON VARATTU VAIN YKSI PER JÄSEN JOKAISEEN OTTELUUN. VAHVISTAMME VASTAUSVIESTILLÄ SEN OLETTEKO EHTINEET MUKAAN VARAUSLISTALLE VAI EI. SOITTAMALLA TEHTYJÄ VARAUKSIA EI HUOMIOIDA.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja pystyisinkö minä saamaan poikkeuksellisesti lipun varattua, kun olen tällä hetkellä kaukana Suomesta ja tulen maahan vasta tuolloin torstaina illalla.

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Väännä vielä rautalangasta tyhmälle; Eli myös etäjäsenet voivat hankkia etuosto lippunsa ihan normaalisti Sokokselta?

Eiköhän tuo onnistu etäjäseneltä molemmilla keinoilla, että joko varaat kuuluessasi määriteltyihin etäjäseniin, tai sitten käyt vaihtoehtoisesti Sokokselta hakemassa.

jh34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa
Eiköhän tuo onnistu etäjäseneltä molemmilla keinoilla, että joko varaat kuuluessasi määriteltyihin etäjäseniin, tai sitten käyt vaihtoehtoisesti Sokokselta hakemassa.

Juuri näin kuten Brousseau sanoi. Aina tietysti parempi jos jengi käy hakemansa lippunsa niin ajoissa kuin mahdollista.

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kommentoinpa nyt hiukan omaa näkemystäni tänne koskien Ässien kannattamista. Itse täytän kesällä 26 vuotta, olen ollut Ässien mukana aktiivisesti 6-vuotiaasta.

Siksi kommentoin kannattamista 90-luvulta lähtien. 90-luvulla Ässien kannattaminen oli hyvin reaktiivista. Otettiin voimakkaasti kantaa pelin tapahtumiin, vahva vittuilemisen kulttuuri vastustajalle. Erittäin vahva Ässä-kannustus, silloin kolmella taputuksella. Kuulosti hienolta. Koen olleeni mukana silloinkin kun kurvi ulvoi.

11.2.1996 tapahtui jotain, jonka valitettavasti muistan ikuisesti. Tästä alkoi myöskin Ässien alamäki, jonka aikana kannattamisen taso laski kovin alas. Tuli noin seitsemän vuoden kausi omassa kannattamisessanikin, jolloin en niin voimakkaasti tuonut ulos rakkauttani Ässiin.

Ässät ei yhtäkkiä enää ollutkaan niin kova juttu ylipäätään. Ei Porissa, ei muualla Satakunnassa (josta itse olen kotoisin). Tätä myötä myös mielestäni hävisi voimakkain reaktiivisen kannattamisen aikakausi. Vuonna 1998 halliremontti, toinen pääty istumakatsomoksi. Surkeat vuodet, jolloin niin harvaa kiinnosti oikeasti. Ylipäätään, yhteiskunta muuttui, siirryttiin tietokoneiden määrittämään aikakauteen lopullisesti. Lopulta, pitkän korpivaelluksen jälkeen kevät 2006, vuosien patouman purkautuminen ennen lopullista sosiaalisen median ja youtuben aikakautta. Sinä keväänä sitten purkautui lopullisesti se hirvittävän kova reaktiivinen kannustus, joka Isomäkeä oli aina leimannut. Katson edelleen vhs-videoita siltä keväältä.

Kevään 2006 jälkeen taas sukellettiin ja kunnolla. Tunnelma ei sen sijaan suoraan korreloinut menestyksen loppumiseen, kevät 2006 kantoi yllättävän pitkään.

Nyt ollaan kuitenkin tultu tilanteeseen, jossa koko kannattaminen ja Ässien seuraaminen on muuttunut. Maailma on muuttunut, suomalainen yhteiskunta ja toiminta ihmisten kanssa on muuttunut.

Nykyään Ässien peleissä ei enää millään ole samanlainen meininki kuin joskus 90-luvun alussa on parhaimmillaan ollut. Nykyään parhaimmillaan Ässä-kannustus (kahdella taputuksella) lähtee aivan helvetin hienosti vieläkin, mutta sen lisäksi tarvitaan muutakin. Kuitenkin on niin, kuinka eräs HPK:n kannattaja kommentoi omiensa sikakatsomoa: "Suljettu faniryhmä, joka pääasiassa vittuilee vastustajille... Ei saatana". Tätä samaa ilmiötä näkyy Porissa. Ei ole ajatustakaan kannustaa Ässiä, sen sijaan huudellaan vittumaisuuksia vastustajalle. Tätä näkyy Isomäen seisomakatsomossa, niin hieno paikka kuin se onkin.

Mielestäni Pataljoonan peräänkuuluttama moderni kannattaminen on tulevaisuuden suunta. Tässä tilanteessa on valitettavasti kuitenkin yksi ongelma, "normaalin" satakuntalaisen miehen pelko. "Normaali" satakuntalainen mies käy Ässien peleissä, Isomäen seisomakatsomossa, ja pelkää tulevansa leimatuksi neidiksi ja sitä kautta homoksi. Se on satakuntalaisen junttimeiningissä kasvaneen miehen isoin pelko. Olen tämän pelon nähnyt hyvin monen tavallisen miehen silmissä, kun katsovat Pataljoonan meininkiä. Olen tämän pelon nähnyt myös silloin, kun olen pelannut erilaisissa satakuntalaisissa urheilujoukkueissa.

Mitä tulee kannustamiseen Ässien peleissä, mielestäni Pataljoonan suunta kohti modernia kannattajakulttuuria on oikea yhdessä perinteisen reaktiivisen kannattamisen kanssa. Mutta JOLLAIN LAILLA MUKAAN TOIMINTAAN ON SAATAVA 20-30-VUOTIAITA MIEHIÄ. Tämä on aivan ehdoton edellytys Ässien modernille kannattamiselle. Tämän ikäisten miesten ääni kantaa parhaiten, toiminta on innovatiivista ja innostunutta.

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä kirjoitus Patapakka. Olen suht samoilla ikävuosilla kanssasi, joten näitä samoja havaintoja olen tehnyt Isomäen ilmapiiristä vuosien varrelta.

Mielestäni Pataljoonan peräänkuuluttama moderni kannattaminen on tulevaisuuden suunta. Tässä tilanteessa on valitettavasti kuitenkin yksi ongelma, "normaalin" satakuntalaisen miehen pelko. "Normaali" satakuntalainen mies käy Ässien peleissä, Isomäen seisomakatsomossa, ja pelkää tulevansa leimatuksi neidiksi ja sitä kautta homoksi. Se on satakuntalaisen junttimeiningissä kasvaneen miehen isoin pelko. Olen tämän pelon nähnyt hyvin monen tavallisen miehen silmissä, kun katsovat Pataljoonan meininkiä. Olen tämän pelon nähnyt myös silloin, kun olen pelannut erilaisissa satakuntalaisissa urheilujoukkueissa.

Tässä olet kiteyttänyt tilanteen aika hyvin. Monelle kynnys on varmasti valtava selvistäpäiten, puhumattakaan että onko onnistuakseen edes humalassa. Kyllähän se melkoinen ensiaskel oli itselläkin ensimmäisiä kertoja osallistua selvispäiten chäntteihin seisomakatsomon ytimessä, mutta kun rutiinista saa kiinni, niin vähitellen se rupeaa tuntumaan ihan ominaiselta toiminnalta.

Etelänaapurin kehityksestä kuitenkin näemme, että tämä Satakuntalainen jurous on aika äkäseenkin murrettavissa ja kun lumipalloefekti saadaan valloilleen, niin vanhat jarruttavat raja-aidat ovat rikottavissa.

Mitä tulee kannustamiseen Ässien peleissä, mielestäni Pataljoonan suunta kohti modernia kannattajakulttuuria on oikea yhdessä perinteisen reaktiivisen kannattamisen kanssa. Mutta JOLLAIN LAILLA MUKAAN TOIMINTAAN ON SAATAVA 20-30-VUOTIAITA MIEHIÄ. Tämä on aivan ehdoton edellytys Ässien modernille kannattamiselle. Tämän ikäisten miesten ääni kantaa parhaiten, toiminta on innovatiivista ja innostunutta.

Kannatustyylien rinnakkaiselosta tässä on koko ajan puhuttu ja jokainen osallistukoon sillä panoksella ja tyylillä, mikä tuntuu ominaisimmalta. Edelleen kuitenkin kuulee näitä harhaanjohtavia kannanottoja jostain Etulinjan ylimielisyydestä, joita en ymmärrä ollenkaan. Koko syksy tässä on toitotettu, että antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta silti se ei kaikille tunnu aukenevan. Kukin toteuttakoot itseään hallilla haluamallaan tavalla, oli se sitten hiljaisuus, pelkkä perinteinen materiaali, moderni materiaali tai jotain siltä väliltä. Toivottavasti tämä nyt tuli viimeisimmillekin selväksi.

Etulinja jatkaa omalla tyylillään (täyttää hiljaisia hetkiä omalla materiaalillaan ja osallistumalla koko hallia aktivoivaan kannattamiseen). Toivottavasti pleijareissa saamme kaikki kynnelle kykeneväiset nippuun mukaan, joita homma kiinnostaa. Eipä tuo kyseisen kohderyhmän lisäys Patapakka varmasti olisi yhtään pahitteeksi, mutta kaikki kortensa kekoon kantavat ovat tervetulleita mukaan ja kun massa kasvaa niin kyllä se väkisin rupeaa kajahtamaan, oli se koostumus sitten mikä hyvänsä - yhteisen tekemisen kautta. Ryhmä tekee omaa juttuaan uskottavasti, niin se lienee varmasti myös paras lääke houkuttelevaisuuden lisäämiselle.

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä itsekin olen välillä miettinyt, että kehtaisko lähteä mukaan lauluihin ja chäntteihin. Kynnys on tosiaan korkea, kun ei tunne oikeastaan ketään näistä jotka aktiivisesti laulavat ja modernia meininkiä tekevät. Asun nykyään 200km päässä Porista, niin ei tule edes niin usein mahdollisuutta lähteä peleihin. Tai no, tulihan sitä tälläkin kaudella katsottua 23 Ässien peliä livenä ja päälle vielä kaksi harkkapeliä :)

Tätä modernia meininkiä pitäis todellakin saada lisää, IFK-pelissä teki pahaa kattoa kuinka helsinkiläiset vei katsomotaistelua melkeinpä miten tahtoivat, ja ottivat seisomakatsomon haltuun. Me Ässä-kannattajat emme pystyneet vastaamaan kuin ajoittain Ässät-tap-tapilla.

Edelleen kuitenkin kuulee näitä harhaanjohtavia kannanottoja jostain Etulinjan ylimielisyydestä

Kieltämättä kun tätä meininkiä ja keskustelua seuraa, kuulee kommentteja mainitsemastasi ylimielisyydestä. Itse en kyllä ylimielisyyttä ole havainnut ollenkaan. Toki nimimerkki Vellihousu kommentoi kaikkea provokatiiviseen sävyyn, mutta en kyllä yhtään sitä ihmettele, koska tuntuu siltä että Pataljoonasta ja Etulinjasta saa sanoa melkeinpä mitä tahansa paskaa, mutta sitä vastaan ei sitten ilmeisesti saisi ollenkaan puolustautua. Mun mielestä te teette hyvää ja sinnikästä työtä.

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä itsekin olen välillä miettinyt, että kehtaisko lähteä mukaan lauluihin ja chäntteihin. Kynnys on tosiaan korkea, kun ei tunne oikeastaan ketään näistä jotka aktiivisesti laulavat ja modernia meininkiä tekevät. Asun nykyään 200km päässä Porista, niin ei tule edes niin usein mahdollisuutta lähteä peleihin. Tai no, tulihan sitä tälläkin kaudella katsottua 23 Ässien peliä livenä ja päälle vielä kaksi harkkapeliä

Siitä ei kannata välittää, vaikkei jengistä ketään tuntisikaan. Ihan samoilla lähtökohdilla olen itse lähtenyt toimintaan mukaan. Eikä kukaan väkisin pakota siella kenenkään kanssa seurustelemaan, meitä ei kiinnosta kuin se että kortensa kekoon tuojia olisi äänenkäytöllisesti mahdollisimman paljon. Kukin tekee sen sitten ominaisemmaksi katsomallaan tavalla.

Ryhmän tuntumaan voi tulla kuulostelemaan ja tunnustelemaan meininkiä. Siitä voi sitten vähitellen lähteä toimintaan mukaan, jos tuntuu että innostuneisuutta edelleen piisaa.

Varsinkin seuraavassa kotipelissä oiva mahdollisuus viedä toiminta seuraavalle tasolle kun Etulinja tulee varmasti saamaan kaikki kynnelle kykeneväiset paikalle, jotka ovat enemmän ja vähemmän olleet kauden aikana toiminnassa mukana + uudet kasvot.

Tätä modernia meininkiä pitäis todellakin saada lisää, IFK-pelissä teki pahaa kattoa kuinka helsinkiläiset vei katsomotaistelua melkeinpä miten tahtoivat, ja ottivat seisomakatsomon haltuun. Me Ässä-kannattajat emme pystyneet vastaamaan kuin ajoittain Ässät-tap-tapilla.

Kaikki voitava yritetään tehdä sen eteen, ettei tulevaisuudessa pääse näitä tilanteita enää tulemaan, vaan halli on nimenomaan kotijoukkueen kannattajien hallussa, oli vastassa kuka tahansa, viikonpäivä mikä tahansa.

Kieltämättä kun tätä meininkiä ja keskustelua seuraa, kuulee kommentteja mainitsemastasi ylimielisyydestä. Itse en kyllä ylimielisyyttä ole havainnut ollenkaan. Toki nimimerkki Vellihousu kommentoi kaikkea provokatiiviseen sävyyn, mutta en kyllä yhtään sitä ihmettele, koska tuntuu siltä että Pataljoonasta ja Etulinjasta saa sanoa melkeinpä mitä tahansa paskaa, mutta sitä vastaan ei sitten ilmeisesti saisi ollenkaan puolustautua. Mun mielestä te teette hyvää ja sinnikästä työtä.

Vellihousu on ilmaissut monia asioita henkilökohtaisina mielipiteitään, kuten on erikseen maininnut - ei Etulinjan virallisina kantoina.

Sitä voi sitten erikseen miettiä, että ketä se ylimielisyys riivaa, jos osa porukasta on valmis laittamaan itsensä likoon 100%:sti otteluun kuin otteluun ja on toivottanut kaikki tervetulleiksi talkoisiin mukaan. Osa taas keskittyy ylikriittisesti erinäisten syiden etsintään, joka estää itsensä likoon laittamisen. Mutta kuten sanottua, niin tämä vastakkainasettelu on sinällään turhaa, koska nykyään jokaiselle löytyy se oma ruutunsa ottelun seuraamiseen, halusi sitä tehdä sitten aktiivisesti ääntä tuottamalla tai hiljaa olemalla. Lopputulos muodostuu tietenkin sitten sen mukaan, että miten nämä jakaumat lopulta muodostuvat ja siihen on sitten silkasti tyytyminen.

Viimeksi muokattu:

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Torstain vierasmatkalle tosissaan vasta 30 lippua myyty, joten reilusti mahtuu vielä lähtijöitä mukaan. Jyväskylään meitä otetaan maksimissaan vastaan 150 kannattajaa.

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Onko pääkaupunkiseudulta Ässäfaneja matkustamassa Jyväskylään torstaina? Itse olen tällä hetkellä menossa junalla mutta jos löytyy kanssamatkustajia niin jonkinlainen kimppakyytihommeli ei varmasti olisi huono vaihtoehto?

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Laitetaan nyt tähänkin ketjuun tuolta JYP-osiosta poimittu info, että rumpuryhmä on ilmeisesti tulossa Poriin ensi lauantaina.. Saas nähdä mihin sijoitetaan hallissa, toivottavasti ei ainakaan seisomakatsomon keskelle..(?)

Brousseau ja Vellihousu osaavat ehkä paremmin arvioida, mitä tuosta seuraisi. Ja häiritsisikö rummutus esim. Etulinjan chantteja, ottaen huomioon, ettei porukka vielä ole kovin iso?

By the way, itselleni tuli uutena tietona, että nämä rummuttajat eivät ole osa JYPin virallista fan clubia, vaan oma porukkansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy