Itse luulen/oletan yksi syistä on se, että joskus muutama vuosi sitte Stadin Kingit sekä silloinen G09 jaksoivat käydä lätkä peleissä. Nythän näitä ei paljoa enään "kendo" kiinnosta ja jos kiinnostaa niin viimeistää peliin tulo kaatuu lippujen hintaan mitkä esim Nordiksella ovat aika kalliit opiskelija ikäisille faneille.
Harmi sinänsä oli hienoja matkoja turkuun, Hämeenlinnaan, Lahteen jne. Eikö nyt kuitenki joku fanimatka oltu turkuun järjestetty?
Juu, olen kyllä tietoinen, että Kingit ja G09:t käyvät enemmän bandymatseissa ja futiksen ja lätkän mennessä päällekkäin, vie futis voiton.
Mutta kyse ei olekaan siitä, vaan enemmänkin siitä, mistä saadaan uusia innokkaita faneja seuraamaan IFK:ta Suomen joka kolkkaan, jossa SM-liigaa pelataan.
Tokihan se vaikuttaa, että nämä kaksi edellä mainittua ovat jossain muualla kuin vaikka Porissa tsiigaamassa lätkää.
Mistä saataisin se jengi, joka on innostunut lätkästä, jaksaa istua dösässä monta tuntia, huutaa äänensä käheäksi vieraspeleissä omaa jengiä edustaen ja viedä IFK-henkisyyttä maakuntiin.