Facebook

  • 994 807
  • 3 109

Jeeveli

Jäsen
Onkos kelläkään hajua onko facebookissa mahdollista näyttäytyä yksittäisille henkilöille offline -tilassa? Olen koettanut tuollaista namiskaa etsiskellä, mutta en kertakaikkiaan löydä. Olenko vain niin käsi vai eikö sitä todellakaan ole? Ilmeisesti kaikille voi näkyä offline -tilassa jostain nappulasta?
Käsittääkseni onnistuu. Avaat keskustelun kyseisen ihmisen kanssa. Sen jälkeen "valinnat" ja "poista keskustelu käytöstä henkilön xx kanssa".
Kaikille offline-tilassa näkyminen onnistuu, kun painat keskustelusta "asetukset" ja "poista keskustelu käytöstä".
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Käsittääkseni onnistuu. Avaat keskustelun kyseisen ihmisen kanssa. Sen jälkeen "valinnat" ja "poista keskustelu käytöstä henkilön xx kanssa".
Kaikille offline-tilassa näkyminen onnistuu, kun painat keskustelusta "asetukset" ja "poista keskustelu käytöstä".
Okei, suuri kiitos tästä! Toimii!
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Onkos kelläkään hajua onko facebookissa mahdollista näyttäytyä yksittäisille henkilöille offline -tilassa? Olen koettanut tuollaista namiskaa etsiskellä, mutta en kertakaikkiaan löydä. Olenko vain niin käsi vai eikö sitä todellakaan ole? Ilmeisesti kaikille voi näkyä offline -tilassa jostain nappulasta?

Mamma ei saa nähdä sua facessa kun flirttailet muiden naikkosten kanssa? :)
 
Suosikkijoukkue
KK
Nyt olen ollut reilu kuukauden poissa facebookista. Ei kyllä kaduta lähtö. Ainut miinuspuoli on se, kunpuhelimeni varastettiin 2vko sitten niin olen kyllä aika pihalla ystävieni asioista. Tosin hyvät ystävät ovat soittaneet tyttöystävällenni ja kysellyt työnumeroani.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Hei tietäjät. Haluaisin lisätä Kansikuvat-albumiin kuvia, mutta sieltä puuttuu "lisää kuvia"-täppä. Toisissa albumeissa tämä täppä on, mutta ei kaikissa. Onko jolla kulla sama ongelma?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Hei tietäjät. Haluaisin lisätä Kansikuvat-albumiin kuvia, mutta sieltä puuttuu "lisää kuvia"-täppä. Toisissa albumeissa tämä täppä on, mutta ei kaikissa. Onko jolla kulla sama ongelma?

Yksi keino on mennä omaan profiiliin--->hiiri nykyisen kansikuvan päälle--->klikkaa "vaihda kansi"--->klikkaa lataa kuva jne.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hei, olenko urpo vai? Miniläppärillä yritän facebookiin mennä mutta pelkästään typerän näköistä "tekstiversiota" tarjoaa, teen mitä tahansa. Missä vika? Olen toki ennen facebookia tälläkin koneella kattellut.

edit. Vastaus löytyi, kone oli 2002 vuodessa menossa, nyt on 2013 ja toimii normaalisti. Hassua.
 
Viimeksi muokattu:

cortez

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jokipojat, Wild #9
Kertokaas fiksummat, kuinka saada FB-profiiliin lisättyä oma työpaikka. Ok, normihomma on hallussa mutta nyt pitäisi saada lisättyä oma firma työpaikaksi. Firmalle on luotu oma ryhmä ja olen sen ryhmän ylläpitäjänä. Kun yrittää lisätä tätä työpaikaksikin (jotta näkyisi nimen alla ns. esikatseluruudussa), niin ilmoittaa vain, että tuo yritys pitäisi lisätä facebookiin.

Mikä/missä mättää?
 

Kurkijalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turtleneck
Kertokaas fiksummat, kuinka saada FB-profiiliin lisättyä oma työpaikka. Ok, normihomma on hallussa mutta nyt pitäisi saada lisättyä oma firma työpaikaksi. Firmalle on luotu oma ryhmä ja olen sen ryhmän ylläpitäjänä. Kun yrittää lisätä tätä työpaikaksikin (jotta näkyisi nimen alla ns. esikatseluruudussa), niin ilmoittaa vain, että tuo yritys pitäisi lisätä facebookiin.

Mikä/missä mättää?

Firmalle pitää luoda omat sivut facebookiin. Olet ilmeisesti luonut vain tavallisen ryhmän?
 

cortez

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jokipojat, Wild #9
No itseasiassa, firmalle on luotu kyllä ihan oma sivu, omalla sähköpostiosoitteellaan jne. Ei vain ymmärretä, miksi tuota ei pystytä konkretisoimaan omaksi työpaikaksi...
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Häiritsee, kun naamakirja kyselee tyhmiä mun profiilissa: "Did you go to Vuosaaren lukio?" Koulutiedot on mulla tyhjänä, niin tuo kysymys pomppaa melkein ekana silmille kun meen omaan profiiliin. Pikkujuttu, mut eikö tuota saa pois?
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onko muillekin alkanut tulemaan enemmän noita suggested page -mainoksia? Ärsyttää kun etusivulla nytkin joka toinen juttu on em. mainoksia. Samoin "xx is posting about yy". Lisäksi kun nyt scrollailin niin upcoming concerts löytyy myös pariin kertaan. Argh.

Saakohan noita jotenkin poistettua? Kun klikkaa ko. tapahtuman vetovalikkoa niin siinä on vain "hide" ja "report as spam".
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko ainoa, jolla on kadonnut FB-kavereiden syntymäpäivät etusivun oikeasta ylälaidasta? Ennen ne näki siitä niin kätevästi, nyt joutuu mennä --> events ja kattoa sieltä. Saakohan ne jostain takaisin tohon etusivulle vai onko kyseessä taas joku FB:n "nerokas" muutos?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenko ainoa, jolla on kadonnut FB-kavereiden syntymäpäivät etusivun oikeasta ylälaidasta? Ennen ne näki siitä niin kätevästi, nyt joutuu mennä --> events ja kattoa sieltä. Saakohan ne jostain takaisin tohon etusivulle vai onko kyseessä taas joku FB:n "nerokas" muutos?
Kyllä mulla ainakin ne näkyvät siinä vielä ihan kuten ennenkin.
 
Kirjoitan Facebookissa julkiseen ryhmään. Hengentuotteeni ilmestyy myös kavereideni uutisvirtaan, vaikka nämä eivät kyseiseen ryhmään kuulu. Voinko itse estää tätä mitenkään, vai onko vastaavien näkyminen kiinni pelkästään kavereideni asetuksista?

Toimintalokin kautta onnistuu vain viestin poisto.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Kirjoitan Facebookissa julkiseen ryhmään. Hengentuotteeni ilmestyy myös kavereideni uutisvirtaan, vaikka nämä eivät kyseiseen ryhmään kuulu. Voinko itse estää tätä mitenkään, vai onko vastaavien näkyminen kiinni pelkästään kavereideni asetuksista?

Toimintalokin kautta onnistuu vain viestin poisto.

Käsket ylläpitäjää laittamaan ryhmän salaiseksi?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikisköhän nykyään kaikkien sivujen päivtykset, joista "tykkään" menevät vain tuonne "pages feed" kohtaan sivun vasemassa laidassa. Ei tule enää ollenkaan omalle etusivulle suoraan, esimerkiksi vaikka Jokerien päivtykset jne. Voiko tätä muuttaa jostain? Mitään asetuksia en ole mielestäni sörkkinyt.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mikisköhän nykyään kaikkien sivujen päivtykset, joista "tykkään" menevät vain tuonne "pages feed" kohtaan sivun vasemassa laidassa. Ei tule enää ollenkaan omalle etusivulle suoraan, esimerkiksi vaikka Jokerien päivtykset jne. Voiko tätä muuttaa jostain? Mitään asetuksia en ole mielestäni sörkkinyt.

Facebook-sivujen päivityksistä vain tietty prosenttiosuus näkyy nykyään käyttäjille ja tuota prosenttiosuutta taidettiin pienentää joku aika sitten. Eikös tuolloin juuri monet sivut kehoittanut lisäämään itsensä "Interested listiin". Mutta ymmärtääkseni tuokaan ei vaikuta näkyvyyteen itse "news feedissä".

Eli lyhyesti, käsittääkseni tuota ei pysty muokkaamaan. Joku korjatkoon toki, jos olen väärässä.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitenkähän kauan Facebook säilyttää kuolleiden ihmisten profiileja? Huomasin vaan kun Facebook pyysi onnittelemaan kaveriani syntymäpäivän johdosta. Kyseinen kaveri vaan sattui kuolemaan viime marraskuussa. Samoin erään toisen viime syksynä kuolleen tutun profiili näyttäisi edelleen olevan olemassa. Tietenkin omaisten hommahan on ilmoittaa ylläpidolle asiasta, mutta luulisi nyt jokaisen fiksun omaisen näin tekevän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös