Miten saan poistettua kokonaisen ryhmän Facebookista? Eli jos olen itse luonut jonkun ryhmän, miten sen saa "tuhottua"?
Muistaakseni sun pitää ensin poistaa kaikki ryhmän jäsenet ja sitten viimesenä ittes ja koko ryhmä. Noin oli ainakin jonkun aikaa sitten, jos ei ole muuttunut.
Minulla rupesi yhtäkkiä näkymään julkaisussa sijainti, jossa olen, vaikka en ole tuota ominaisuutta ottanut käyttöön. Miten saan tämän pois?
Tämä on satunnaista, mutta silti ärsyttävää. Kysytään siis uudestaan, miten tähän voi vaikuttaa. En missään nimessä halua tuoda sijaintiani tiedoksi.
Jos mobiilisti päivität naamaa, niin sijainti näkyy. Jos normisti, niin sitten se sijantimääritelmä on sinun valvottavissasi. Yksinkertaista.
Ei ole yksinkertaista, sillä määritän statukseni aina kotikoneelta. Välillä sijainti näkyy ja välillä ei. Eiköhän ongelma ole siinä, että Facebookin suojausasetukset pettävät.
Kusetuksia käsittääkseni, joskus nuorempana kokeilin, ja profiiliani oli kuulemma katsottu joku 800 kertaa päivän aikana... Ihan tiukka saldo siihen nähden että kavereita oli tuolloin varmaan alta sata, tai sit mulla on pirusti salaisia ihailijoita...Voiko Facebookissa nähdä jostain että ketkä käyvät katsomassa profiiliasi? Aina välillä törmää näihin päivityksiin missä sanotaan että X määrä on katsonut profiiliani tänään.
Missä ihmeessä olet tuollaiseen törmännyt? En ole tuollaista kuvausta nähnyt naamakirjastossa."Selaimen osoiteriville voi jo nyt kirjoittaa kahden ystävänsä tai vaikka kahden tuntemattoman Facebook-käyttäjän tunnukset ja katsoa, mitä he ovat kirjoitelleet toisilleen palvelussa, mihin tapahtumiin he ovat osallistuneet yhdessä ja missä kuvissa he molemmat esiintyvät."
Siis mitä ihmettä tuo tarkoittaa?
Missä ihmeessä olet tuollaiseen törmännyt? En ole tuollaista kuvausta nähnyt naamakirjastossa.
Siis mä ainakin ymmärsin tosta, että vanha kaverisivu tulee vaan muuttumaan aikajanamalliin. En kyllä tajua miksi siitä olisi revitty älyttömät uutiset ja se kokee niin kovaa vastustusta. Voin toki olla väärässäkin.
Uutinen oli iltapaskassa, jolle en edes klikkausta suo. Voinet referoida tai hankkia edes välttävästi ei-niin-klikkihuoraavan-mediumin lähteeksi/lisäinfoksi?Tuossa niin kuin väitettäisiin, että keiden tahansa tsättikeskustelua voisi kuka tahansa lukea tai jotain? Tuskin se aivan niinkään menee, mutta mitä tuo on tarkoittavinaan.
Uutinen oli iltapaskassa, jolle en edes klikkausta suo. Voinet referoida tai hankkia edes välttävästi ei-niin-klikkihuoraavan-mediumin lähteeksi/lisäinfoksi?
Siinä oli jotain jostain uudesta aikajanasta, ei se minua kiinnostanut. Vaan tuo pätkä mikä tuossa on kokonaisuudessaan.
Eli mitä voi tehdä kirjoittamalla osoiteriville jotain ja mitä siihen muka kirjoitettaisiin?
http://www.facebook.com/etunimi.sukunimi?and=etunimi.sukunimi
Ympyrä siis sulkeutuu:Eli mitä voi tehdä kirjoittamalla osoiteriville jotain ja mitä siihen muka kirjoitettaisiin?
Selaimen osoiterivini on siis puutteellisen "some", kun ei se tunnuksilla löydä (no ok, eihän se vaadi paljoa copypastettaa profiili ja jnejne)... eikä tuo kuvaus tee mitään muuta kuin sen, mitä jo ylläkin tuli mainittua: iltapaskaa!Selaimen osoiteriville voi jo nyt kirjoittaa kahden ystävänsä tai vaikka kahden tuntemattoman Facebook-käyttäjän tunnukset ja katsoa, mitä he ovat kirjoitelleet toisilleen palvelussa, mihin tapahtumiin he ovat osallistuneet yhdessä ja missä kuvissa he molemmat esiintyvät."
Vaimolla onkelma. Miten vaihdetaan kuvakansion "pääkuva"? Eli se, joka on näkyvissä enne kuin kaksio on avattu. Koitinpas googlettaakin, mutta ei tullut vastaan.
Miten tilin lopullinen poistaminen tapahtuu?
Siis riittääkö kun menee sinne asetukset--> Turvallisuusasetukset-->"Poista tili" ...ja niiden kysymysten jälkeen vannoo poistavansa?