Facebook

  • 995 340
  • 3 109

Eskelarit

Jäsen
Miten tilin lopullinen poistaminen tapahtuu?
Siis riittääkö kun menee sinne asetukset--> Turvallisuusasetukset-->"Poista tili" ...ja niiden kysymysten jälkeen vannoo poistavansa?

Eihän se lopullisesti sieltä mihinkään lähde. Noinhan se menee, ettei muut enää näe sun tiliä, mutta jos haluaa joskus palata, niin yllätysyllätys kaikki löytyykin heti takaisin.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Itse poistin oman tilini FB:stä ja se poistui ihan kokonaan. Olikohan siinä että tilin sai kokonaan aktivoitua takaisin vielä 3kk jälkeen? Itse jaksoin olla poissa naamakirjasta n.1v. Sitten palasin ja avasin tilini uudelleen. Niin jouduin aloittamaan ihan alusta. Kaikki vanha data oli poissa.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Eihän se lopullisesti sieltä mihinkään lähde. Noinhan se menee, ettei muut enää näe sun tiliä, mutta jos haluaa joskus palata, niin yllätysyllätys kaikki löytyykin heti takaisin.

Mielestäni siinä sai päättää miten poistaa tilinsä. Eli haluaako juuri tuon, että kaiken vanhan saa takaisin tullessa säilyttää, vai poistaa kaikki aivan lopullisesti.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllä ne aika kauan pitää tietoja tallessa. Ei nyt suoraan liity yllä oleviin viesteihin, mutta lähetin joskus vuosia sitten, ehkä vuonna 2007 kaverikutsun kaverin sähköpostiin, koska hänellä ei vielä ollut fb-tiliä. Oli sitten tänään, rapiat 5-6 vuotta myöhemmin päättänyt liittyä, ja sain ilmoituksen, että hän on hyväksynyt kaverikutsuni. Aika pitkään piti tuota miettiä, että mikä kaverikutsu, kunnes juteltiin asiasta ja siellä mailin syövereissä oli vielä ollut toimiva linkki.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielenkiintoista, että jossain näkyy kaikille, jos tulee uusi kaveri. Miten tuon saa pois?

En minä ainakaan koskaan missään normaalissa uutisfeedissa tai mikä se on näe mitään tuollaisia keneltäkään. Eikä todellakaan ole tarvettakaan. Eihän tuollaisessa spämmissä ole mitään tolkkua.

Miten tuon saa pois?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tässä kävi nyt niin, että osoite, jolle loin aikanaan facebook-tilini, on vanhentunut. Se oli luukusta se osoite, luin sitä tyyliin kerran vuodessa. Sinne on kasautunut kaikki spämmi, mitä minulle tulee, olen käyttänyt sitä juuri sellaisena turhana, jonka voi huoletta laittaa kaikkiin paikkoihin, missä osoitetta tarvitaan (tyyliin ĺiigapörssi, kaiken maailman turhat jutut, yms.)

Nyt sitten luukku-tilini ei avaudu enää. Facebook toimii kyllä, mutta välillä se herjaa, että osoitteeni on vanhentunut. En kuitenkaan millään jaksaisi laittaa mitään toimivampaa postia, kun se spämmin määrä, mitä luukkuun satoi, oli ihan hervoton.

Tässä sitä odotellaan, koska minut irroitetaan facebookista. Olen ajatellut, että menetys ei ole ihan valtava, vaikka niin kävisikin. Osaan kyllä lisätä sähköpostiosoitteen, mutta en ole viitsinyt. Kaatukoon tilini, jos on kaatuakseen.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sieltä se muistaakseni oikealta ylhäältä käyttäjätilin asetukset ja sitä kautta löytynee jokin ilmoitukset kohta mistä niitä tulevia ilmoituksia voi muokata.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onkos jollain muulla hävinnyt tuo yläpalkin valikko oikeasta yläkulmasta? Mitenköhän sen saa takaisin?
Sieltähän se hävisi. Enää ei näköjään voi edes kirjautua ulos.
 

Taklaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juuri olin tulossa kysymään samaa kuin toveri Superböle ylempänä. Ei aukea millään selaimella se tuttu yläpalkki. Päivällä vielä tuo oli tallessa hakutoimintoineen kaikkineen.
Itse veikkaisin, että joku uudistuvaihe on parhaillaan meneillään. Näinä päivinä on vähän väliä tullut pieniä muutoksia noihin asetteluihin ja käytettävyyteen.
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pystyykö tulla mitenkään estämään jotta ei kokoajan suosittele jotain sivuja/pelejä tai tyrkytä kavereita, koska en kaipaa yhtäkään näistä.

Tulee muutaman kaverin kanssa yhteyttä pidettyä ja ennenkaikkea pari kalastusaiheista ryhmää kiinnostavat, mutta en kaipaa pätkääkään mitään muuta tuolta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Miksei FB:n mobiiliversiossa lue heti profiilia tarkastellessa parisuhdetilanne (siis samalla tavalla kuin normaalissa selainversiossa), vaan sitä pitää etsiä sieltä tietojen kautta. Ja onko sitä mahdollista saada näkyviin heti siihen alkuun?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Miksei FB:n mobiiliversiossa lue heti profiilia tarkastellessa parisuhdetilanne (siis samalla tavalla kuin normaalissa selainversiossa), vaan sitä pitää etsiä sieltä tietojen kautta. Ja onko sitä mahdollista saada näkyviin heti siihen alkuun?

Ilmeisesti tarvetta moiseen on? Siis parisuhdetilannettahan voi piiloittaa tietyiltä ryhmiltä - eli jotkut ihmiset saavat sen tietää, jotkut ei. Lisäksi voiko mobiiliversiolta odottaa samoja speksejä kuin normiversioilta?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksei FB:n mobiiliversiossa lue heti profiilia tarkastellessa parisuhdetilanne...

Tiedä häntä, mutta mulla se on näköjään hävinnyt selainversiosta siitä kohtaa, missä yleensä on. Tiedoista löytyy kyllä. Varmaan tyypilliseen tapaan jotain hetkellistä häikkää. Hold your horses.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ilmeisesti tarvetta moiseen on? Siis parisuhdetilannettahan voi piiloittaa tietyiltä ryhmiltä - eli jotkut ihmiset saavat sen tietää, jotkut ei. Lisäksi voiko mobiiliversiolta odottaa samoja speksejä kuin normiversioilta?

Niin, miksi muuten sitä kysyisin? Voisi olettaa että mobiiliversioon saisi helposti samaan paikkaan näkyviin parisuhdetilanteen, kuin selainversiossakin, koska ulkomuodoltaan ne ovat noilta osin muuten ihan samanlaiset, mobiiliversiossa vaan ei jostain syystä sitä näy.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nokian c5-puhelimessa on ihan kiva Facebook-sovellus, mutta muutamia pikku ongelmia siinä on. Esimerkiksi ryhmien näkyminen on hyvin onnetonta, mainittakoon vaikka salibandyseuran muilta salattu ryhmä. Tai mikä tahansa ryhmä on aika tuskallisen työn takana, lähinnä pääsen sinne, jos olen koneelta itse tai joku muu on julkaissut siellä jotain tuoretta lätinää. Samoin tapahtumiin (omiin tai muiden merkitsemiin) pääsy ei ole niin helppoa kuin luulisi.

Ilmoitukset eivät näy oikeastaan ollenkaan, profiilin ja etusivun lukeminen toimii kyllä hienosti.
 
Viimeksi muokattu:

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Itseasiassa facebookia melkein mieluummin C5:llä käyttää puhelimen selaimen kautta kuin tuolla sovelluksella, selaimella ainakin näkyvät ilmoitukset.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mikä juttu nyt on menossa, kun monet ovat vaihtaneet profiilikuvakseen jonkun vanhan lapsuusajan kuva?

Ymmärtääkseni mobiiliversio on aikamoinen haaste facebookille mainostamisen takia. Siihen kännykkään kun ei mahdu ne mainokset kuvaan ja tulot luonnollisesti pienenee, jos porukka siirtyy liikaa appien käyttöön.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kertokaapas mulle facebookista tietävät mikä juttu tämä puhelinluettelon synkronointi facebookkiin on?

Kuulin varoituksia että nämä nykypuhelimet saattaa synkronoida kaikki sun puhelimen numerot facebookkiin sen enempää kysymättä ja silloinhan niistä tulee facebookin omaisuutta. Näkyvätkö ne siellä jossain? Ja jollekin muille kuin itselle.


Tarkennuksena tähän, itsellä ei ole tiliä mutta kun taloudessa on yksi addikti joka näprää uudella älypuhelimellaan naamakirjaa niin haluan tietää mitä kaikkia tietoja siitä puhelimesta lähtee facebookkiin synkronoinnin yhteydessä. Ja vaikka sen eston tekisi nyt niin onko kaikki puhelimen tiedot jo facebookissa pysyvästi.


_
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaapas mulle facebookista tietävät mikä juttu tämä puhelinluettelon synkronointi facebookkiin on?

Kuulin varoituksia että nämä nykypuhelimet saattaa synkronoida kaikki sun puhelimen numerot facebookkiin sen enempää kysymättä ja silloinhan niistä tulee facebookin omaisuutta. Näkyvätkö ne siellä jossain? Ja jollekin muille kuin itselle.

_

Tiedot menevät toisin päin eli Facebookista puhelimeen. Toisin sanoen puhelimen osoitekirjasta löytyvät myös Facebook-kaverien tiedot, jotka nämä ovat FB:hen antaneet.

Facebookista ei siis pääse näkemään sellaisia tietoja, joita ei ole erikseen sinne laitettu nähtäville. Jos sinulla ei ole omaa tiliä, ei sinusta näy merkkiäkään FB:ssä, vaikka joku olisikin synkroinut tietojasi sisältävän puhelinluettelon sinne.

(Korjatkaa toki joku, jos olen väärässä.)
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Onkos kelläkään hajua onko facebookissa mahdollista näyttäytyä yksittäisille henkilöille offline -tilassa? Olen koettanut tuollaista namiskaa etsiskellä, mutta en kertakaikkiaan löydä. Olenko vain niin käsi vai eikö sitä todellakaan ole? Ilmeisesti kaikille voi näkyä offline -tilassa jostain nappulasta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös