Facebook

  • 994 593
  • 3 109

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos joku on niin hölmö että a) jättää FB:n auki tai b) jättää Jatkoajan auki, on oikeus ja velvollisuus sohlata hieman toisen tunnuksilla
 

tutzba

Jäsen
En tule koskaan ymmärtämään ihmisten logiikkaa Facebookin suhteen.

Henkilö A ja minä emme ole jutelleet varmaan kahteen, kolmeen vuoteen. Hän ei soittele minulle, minä en soittele hänelle. Emme ole jutelleet Facebookissa kertaakaan. Emme ole kommentoineet toistemme statuksia tai mitään linkityksiä. Noh, eräänä päivänä minä poistan hänet FB:n kavereista, koska en näe mitään syytä sille, miksi roikottaisin häntä mukana. Eikös sitten vittu ollakin kavereita ja todella vihaisia kun minä ilman mitään syytä olen hänet poistanut.

Öh...
 

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Henkilö A ja minä emme ole jutelleet varmaan kahteen, kolmeen vuoteen. Hän ei soittele minulle, minä en soittele hänelle. Emme ole jutelleet Facebookissa kertaakaan. Emme ole kommentoineet toistemme statuksia tai mitään linkityksiä. Noh, eräänä päivänä minä poistan hänet FB:n kavereista, koska en näe mitään syytä sille, miksi roikottaisin häntä mukana. Eikös sitten vittu ollakin kavereita ja todella vihaisia kun minä ilman mitään syytä olen hänet poistanut.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä sait tietää kaverin suuttuneen asiasta, jos ette juurikaan ole tekemisissä?

Minusta tuollaiset voi kyllä jättää omaan arvoonsa. Itse pidän aika samankaltaista linjaa noiden fb-kavereiden suhteen. Jos ei missään tekemisissä fb:ssä eikä muutenkaan olla, niin surutta pois listalta. Itse olen aika pitkälti pitänyt rajan siinä, että jos kadulla vastaan tullessa pysähtyisin juttelemaan, niin silloin voidaan olla kavereita myös Facebookissa. Pelkkä moikkaus ei riitä.
 

Jospa

Jäsen
Osaako joku auttaa kun chat ei ole toiminut moneen viikkoon, oon koittanu täälläkin mainitun lisäosan firefoxille asentaa muttei siitä huolimatta pelitä lainkaan..
 

Timppa73

Jäsen
Huomasi että olin poistanut ja laittoi tekstiviestin. Kuten sanoin, tuo oli ensimmäinen yhteydenotto noin kolmeen vuoteen.
Sitä varmaan suututti, kun ei voinut komentaa sua pesemään autoja car townissa enää.

Jos vuoteen ei ole kuulunut mitään, laitan luomaani ryhmään jolla ei pääse katsomaan profiiliani tai kuvia jne... jos ei mitään kuulu vähään aikaan, lähtee pois listoilta.
 

tutzba

Jäsen
Sitä varmaan suututti, kun ei voinut komentaa sua pesemään autoja car townissa enää.

Todennäköisesti.

Jotenkin on kyllä huvittavaa, että aikuista ihmistä harmittaa enemmän se, että poistan hänet Facebookista kuin se, että aikoinaan hyvätkin ystävät erkaantuivat niin paljon, että ei ole enää mitään puhuttavaa.
 

tutzba

Jäsen
Onnistuuko muilla tapahtuman luominen ryhmän kautta? Pitäisi pari saunailtakutsua saada tulille, mutta kun menee group -> create event niin heittää tuonne, missä voi luoda tavallisen tapahtuman. Ei oikein huvita yksitellen poimia kavereita kun saisi helposti kaikille kutsun.
 

Siri

Jäsen
Tietääkö joku, miten saada toimimaan tuo paikat-toiminto (tai mitä se ikinä onkaan Suomeksi)? Kun koitan lisätä paikan, jossa olen, tietokone tai puhelin jää jumiin ja ruudussa lukee "lataa". Muut käyttäjät pystyvät lisäämään minut omiin paikkoihinsa...
 

tutzba

Jäsen
Taas tullut jotain uusia (ja turhia) päivityksiä esim. statuksiin ehdotetaan paikkakuntaa nykyään. Samalla vanhat perustoiminnot kaatuvat yhä useammin ja useammin, esim. tänään piti muokata vanhaa tapahtumaa, mutta FB poisti tapahtuman ja loi uuden kutsuen vain murto-osan alkuperäisistä jäsenistä mukaan. Kiitos.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Taas tullut jotain uusia (ja turhia) päivityksiä esim. statuksiin ehdotetaan paikkakuntaa nykyään. Samalla vanhat perustoiminnot kaatuvat yhä useammin ja useammin, esim. tänään piti muokata vanhaa tapahtumaa, mutta FB poisti tapahtuman ja loi uuden kutsuen vain murto-osan alkuperäisistä jäsenistä mukaan. Kiitos.

Aika huolella tuntuu paska olevan taas juntturassa. Kaikki mitä koetat tehdä kestää valovuoden. Lisää tätä sontaa
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
37 tuumaa ja 5 minuuttia. Valaiskaa tyhmää, että mitä tällä tarkoitetaan?
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
37 tuumaa ja 5 minuuttia. Valaiskaa tyhmää, että mitä tällä tarkoitetaan?

Kengännumero + tuumaa, ja se aika mitä menee hiusten laittoon. Ilmeisesti taas joku rintasyöpäkampanja. Oikeasti haetaan vain huomiota itselle ja hihitellään kun yritetään kuulostaa kaksimieliseltä tms.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Näköjään Facebook on uudistunut jälleen. Chat on jo ihan kohtalainen ollut eli näkyy myöskin ne kaikki online-kaverit. Kuvien selaaminen on muuttunut ja mielestäni mukavemman näköinen ulkonäöltään. Myöskin nykyisin pystyy paremmin päättäämään, että kenelle oman tilapäivityksensä julkaisee ja nyt voi myös helposti laittaa, että missä on päivityksensä tehnyt jne. Ihan tyytyväinen olen näihin uudistuksiin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näköjään Facebook on uudistunut jälleen. Chat on jo ihan kohtalainen ollut eli näkyy myöskin ne kaikki online-kaverit. Kuvien selaaminen on muuttunut ja mielestäni mukavemman näköinen ulkonäöltään. Myöskin nykyisin pystyy paremmin päättäämään, että kenelle oman tilapäivityksensä julkaisee ja nyt voi myös helposti laittaa, että missä on päivityksensä tehnyt jne. Ihan tyytyväinen olen näihin uudistuksiin.

riittää vaan enään että p*ska ei olisi vähän väliä ihan juntturassa....
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Kengännumero + tuumaa, ja se aika mitä menee hiusten laittoon. Ilmeisesti taas joku rintasyöpäkampanja. Oikeasti haetaan vain huomiota itselle ja hihitellään kun yritetään kuulostaa kaksimieliseltä tms.

Olen kovasti yrittänyt kysellä, että miten tämä pelastaa maailmaa rintasyövältä. Ei ole vielä minulle asti kantautunut selitystä asiaan. Mutta varmasti hyvä juttu, kun niin laajalle taas on levinnyt!

op777
 

axe

Jäsen
Olen kovasti yrittänyt kysellä, että miten tämä pelastaa maailmaa rintasyövältä. Ei ole vielä minulle asti kantautunut selitystä asiaan. Mutta varmasti hyvä juttu, kun niin laajalle taas on levinnyt!

op777

Lisäksi tän har-di-har-harin tuhosi se ettei suomipimatsut tajunneet vaihtaa myös sitä tuumaa sentteihin niin kuin kengännumeronsakin eurooppalaiseksi. 8,5 inches on hassunhauskaa, 39 tuumaa pelkästään vitun tyhmää.

Useampaan hassutteluun törmänneenä mulla ei ainakaan vielä ole rintasyöpää, että taitaa se toimia.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saako ensisijaista sähköpostiosoitetta poistettua mitenkään? Lisäsin uuden osoitteen, joka on nyt sisäänkirjautumisosoitteena. Vanhaa ei kuitenkaan pystynyt poistamaan ainakaan samaa kautta.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Saako ensisijaista sähköpostiosoitetta poistettua mitenkään? Lisäsin uuden osoitteen, joka on nyt sisäänkirjautumisosoitteena. Vanhaa ei kuitenkaan pystynyt poistamaan ainakaan samaa kautta.

Saa sen poistettua, kun on ensin tehnyt toisesta osoitteesta ensisijaisen. Sen verran on aikaa tuosta toimenpiteestä, että yksityiskohtaisia ohjeita en osaa antaa, mutta pitäisi kyllä siis onnistua Account Settingsin kautta.
 

Jameson

Jäsen
Mulla on sellainen ongelma nyt tullut tänään, että kun kirjoitan chattiin, niin se herjaa heti perään: "Odottamaton virhe. Yritä uudelleen". Onko muilla ollut tämmöisiä ja kenties jotain vinkkejä, miten ongelman saa poistettua?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mulla on sellainen ongelma nyt tullut tänään, että kun kirjoitan chattiin, niin se herjaa heti perään: "Odottamaton virhe. Yritä uudelleen". Onko muilla ollut tämmöisiä ja kenties jotain vinkkejä, miten ongelman saa poistettua?

Chatti nyt on ollut jo "muutaman kuukauden" ajan täysi vitsi, toimii miten toimii milloinkin. Veikkaan että hetken kuluttua toimii taas "normaalisti".... ?
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Aika kelmi toi facebook. Tämä juttu (Ex-kiekkotähdelle sakkoja pahoinpitelystä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi), on sensuroitu ja siinä ei kerrota kiekkoilijan nimeä. Kun tuon saman linkin postittaa facebookissa, tuo ns. esikatseluruutu kertoo kiekkoilijan olevan Lasse Pirjetä ja sensurointikin lähtee naaman päältä tuossa pikkukuvassa. Voisin lisätä ihmettelyketjuunki mutta en nyt jaksa.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös