Henkilö A ja minä emme ole jutelleet varmaan kahteen, kolmeen vuoteen. Hän ei soittele minulle, minä en soittele hänelle. Emme ole jutelleet Facebookissa kertaakaan. Emme ole kommentoineet toistemme statuksia tai mitään linkityksiä. Noh, eräänä päivänä minä poistan hänet FB:n kavereista, koska en näe mitään syytä sille, miksi roikottaisin häntä mukana. Eikös sitten vittu ollakin kavereita ja todella vihaisia kun minä ilman mitään syytä olen hänet poistanut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä sait tietää kaverin suuttuneen asiasta, jos ette juurikaan ole tekemisissä?
Sitä varmaan suututti, kun ei voinut komentaa sua pesemään autoja car townissa enää.Huomasi että olin poistanut ja laittoi tekstiviestin. Kuten sanoin, tuo oli ensimmäinen yhteydenotto noin kolmeen vuoteen.
Sitä varmaan suututti, kun ei voinut komentaa sua pesemään autoja car townissa enää.
Taas tullut jotain uusia (ja turhia) päivityksiä esim. statuksiin ehdotetaan paikkakuntaa nykyään. Samalla vanhat perustoiminnot kaatuvat yhä useammin ja useammin, esim. tänään piti muokata vanhaa tapahtumaa, mutta FB poisti tapahtuman ja loi uuden kutsuen vain murto-osan alkuperäisistä jäsenistä mukaan. Kiitos.
37 tuumaa ja 5 minuuttia. Valaiskaa tyhmää, että mitä tällä tarkoitetaan?
Näköjään Facebook on uudistunut jälleen. Chat on jo ihan kohtalainen ollut eli näkyy myöskin ne kaikki online-kaverit. Kuvien selaaminen on muuttunut ja mielestäni mukavemman näköinen ulkonäöltään. Myöskin nykyisin pystyy paremmin päättäämään, että kenelle oman tilapäivityksensä julkaisee ja nyt voi myös helposti laittaa, että missä on päivityksensä tehnyt jne. Ihan tyytyväinen olen näihin uudistuksiin.
riittää vaan enään että p*ska ei olisi vähän väliä ihan juntturassa....
Kengännumero + tuumaa, ja se aika mitä menee hiusten laittoon. Ilmeisesti taas joku rintasyöpäkampanja. Oikeasti haetaan vain huomiota itselle ja hihitellään kun yritetään kuulostaa kaksimieliseltä tms.
Olen kovasti yrittänyt kysellä, että miten tämä pelastaa maailmaa rintasyövältä. Ei ole vielä minulle asti kantautunut selitystä asiaan. Mutta varmasti hyvä juttu, kun niin laajalle taas on levinnyt!
op777
Saako ensisijaista sähköpostiosoitetta poistettua mitenkään? Lisäsin uuden osoitteen, joka on nyt sisäänkirjautumisosoitteena. Vanhaa ei kuitenkaan pystynyt poistamaan ainakaan samaa kautta.
Mulla on sellainen ongelma nyt tullut tänään, että kun kirjoitan chattiin, niin se herjaa heti perään: "Odottamaton virhe. Yritä uudelleen". Onko muilla ollut tämmöisiä ja kenties jotain vinkkejä, miten ongelman saa poistettua?
Chatti nyt on ollut jo "muutaman kuukauden" ajan täysi vitsi, toimii miten toimii milloinkin. Veikkaan että hetken kuluttua toimii taas "normaalisti".... ?
Aika kelmi toi facebook. Tämä juttu (Ex-kiekkotähdelle sakkoja pahoinpitelystä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi), on sensuroitu ja siinä ei kerrota kiekkoilijan nimeä. Kun tuon saman linkin postittaa facebookissa, tuo ns. esikatseluruutu kertoo kiekkoilijan olevan Lasse Pirjetä ja sensurointikin lähtee naaman päältä tuossa pikkukuvassa. Voisin lisätä ihmettelyketjuunki mutta en nyt jaksa.