Facebook

  • 995 729
  • 3 109

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Monella kaverillani FB-chat näkyy listana jossa ovat mukana myös offline-tilassa olevat henkilöt. Miksi helvetissä meikäläisellä näkyy yhdeksän henkilöä joista pari näkyy olevan online-tilassa? Lopun oikean puoleisesta palikasta täyttää turhanpäiväinen tilapäivitys kokoelma. Esimerkiksi "XXX XXXXX tykkää käyttäjän tuntematonhenkilö tilasta". PERKELE.

Vaikkei chat ei koskaan enää palaisi ennalleen niin voisiko joku kertoa miten chattia saa edes muokattua sen verran että pääsee päivityksistä eroon.
Ei paljoa napostele aina kirjoittaa henkilön nimeä nähdäkseen onko tämä online.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Vaikkei chat ei koskaan enää palaisi ennalleen niin voisiko joku kertoa miten chattia saa edes muokattua sen verran että pääsee päivityksistä eroon.

Eikös siellä oikealla alakulmassa ole "asetukset"-painike (sellainen kukkasen näköinen oikealla puolellaan nuoli)? Sitä kun painaa, pitäisi tulla valintoja esiin. Yksi valinnoista on "piilota sivupalkki". Näin paikalla olevat ystävät/tuttavat/tuntemattomat siirtyvät tutulle paikalleen sivun vasempaan laitaan.

En ole varma toimiiko se muilla näin, mutta minulla se on toiminut hyvin jo viikkoja.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
No mikähän tässä paskassa nyt on vikana. Kun kirjaudun sisään osoitteilla ja salasanoilla lävähtää auki vain täysin blanko sivu. Ei mitään missään, ei auta päivitykset tai F5:t.. Tämän päivän on moinen meno kestänyt. Epäilin jo yhteyksiä, mutta muut sivut toimivat normaalisti. Anyone?
 

JereJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No mikähän tässä paskassa nyt on vikana. Kun kirjaudun sisään osoitteilla ja salasanoilla lävähtää auki vain täysin blanko sivu. Ei mitään missään, ei auta päivitykset tai F5:t.. Tämän päivän on moinen meno kestänyt. Epäilin jo yhteyksiä, mutta muut sivut toimivat normaalisti. Anyone?

Tyhjää tulee täälläkin, koko aamun kestänyt. Mitähän lie, jotain hienoja uudistuksia taas?

E: jaaha, nyt toimii
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Haluaisin tietää, että miten te Facebookia käyttävät valitsette ne henkilöt, jotka lisäätte kavereiksenne?
Kelpaako frendiksi kuka tahansa hyvän päivän tuttu vai pitääkö olla yhteistä historiaa monen vuoden ajalta?
Entä sukulaiset? Onko periaatteenanne "suku on paras" vaiko "suku on pahin"?

Vastaan itse näihin kysymyksiini vähän myöhemmin.
 

tutzba

Jäsen
Haluaisin tietää, että miten te Facebookia käyttävät valitsette ne henkilöt, jotka lisäätte kavereiksenne?

Jos henkilö on sellainen, että kaupungilla nähdessäni jäisin juttelemaan, hän on myös FB:ssa kaveri. Tuo aikalailla tiivistettynä. Useammin tulee oikeastaan poistettua kavereita kuin hommattua uusia.

Tai no eivät ne mitään kavereita silloin ole. Sellaisia, jotka ovat jostakin ns. menneisyydestä jääneet, mutta joihin ei enää pidetä yhteyttä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Haluaisin tietää, että miten te Facebookia käyttävät valitsette ne henkilöt, jotka lisäätte kavereiksenne?
Kelpaako frendiksi kuka tahansa hyvän päivän tuttu vai pitääkö olla yhteistä historiaa monen vuoden ajalta?
Entä sukulaiset? Onko periaatteenanne "suku on paras" vaiko "suku on pahin"?

Vastaan itse näihin kysymyksiini vähän myöhemmin.

Aloitetaan lopusta, sukuni ei ole riippuvainen facebookista, ne harvat, jotka siellä edes ovat, taitavat löytyä kaverilistastani. Hyödyllisin varmaan tämä on yhteydenpidossa ulkomailla asuvaan sukulaiseen.

Ehkä olen vähän liian löysästi kerännyt kavereita, listalla on monia, joiden kanssa ei ole juuri mitään kommentoitu. Mutta miksi stressata? Onhan se kuitenkin ihan ok nähdä, että joku tuttu samalta ala-asteelta vielä elää ja hengittää.

Melkein kaikki pyynnöt olen hyväksynyt ja pyyntöjä lähettänyt ihan fiiliksen mukaan. Sen verran laajasti olen ihmisiä tavannut, etten ihan jokaista ole listalle pyytänyt.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ehkä olen vähän liian löysästi kerännyt kavereita, listalla on monia, joiden kanssa ei ole juuri mitään kommentoitu. Mutta miksi stressata? Onhan se kuitenkin ihan ok nähdä, että joku tuttu samalta ala-asteelta vielä elää ja hengittää.

Melkein kaikki pyynnöt olen hyväksynyt ja pyyntöjä lähettänyt ihan fiiliksen mukaan. Sen verran laajasti olen ihmisiä tavannut, etten ihan jokaista ole listalle pyytänyt.
Mulla sama. Jos on vähänkin tultu tutuiksi niin listalle vaan. Jos ei kiinnosta nähdä mun typeriä päivityksiäni tai ärsyyntyy musalinkeistä niin piilottakoot. Ja toisin päin vahva sama - tosin juuri nyt ei blokkilistallani ole ketään.

9-vuotiaan kummipoikani kaveripyynnön tosin hylkäsin, hänen ei vielä tarvitse lukea ihan kaikkia urpoilujani sentään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
9-vuotiaan kummipoikani kaveripyynnön tosin hylkäsin, hänen ei vielä tarvitse lukea ihan kaikkia urpoilujani sentään.

Facebookin ikäraja on 13-vuotta. En tiedä onko juuri kummisetä tuosta vastuussa, mutta pojan vanhemmat ainakin ovat.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen joskus painanut "Hide" -nappia parin ammattimaisen mielensäpahoittajan ja musaspammaajan kohdalla. Nyt ajattelin vilkaista, josko tahti olisi hidastunut ja näiden päivityksiä voisi taas lukea, mutta en löydä mistään listaa noista piilotetuista tyypeistä. Auttakee.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Facebookin ikäraja on 13-vuotta. En tiedä onko juuri kummisetä tuosta vastuussa, mutta pojan vanhemmat ainakin ovat.
Tiedän. Äitinsä oli kätevästi opettanut kuinka syntymäaikansa valehtelemalla voi saada mm. tämmöisiä etuuksia. Varmasti on hieno asia.

Nyt tämä kakara on ilmeisesti hyväksynyt kaikki kaveripyynnöt ja mellastaa täysin ilman valvontaa. Hyvä hyvä.
 

trap

Jäsen
Olen joskus painanut "Hide" -nappia parin ammattimaisen mielensäpahoittajan ja musaspammaajan kohdalla. Nyt ajattelin vilkaista, josko tahti olisi hidastunut ja näiden päivityksiä voisi taas lukea, mutta en löydä mistään listaa noista piilotetuista tyypeistä. Auttakee.

Paina sitä hide-ruksia ja piilota joku uusi henkilö (hide all posts.) Ruudulle tulee ilmoitus:
Posts Now Removed
Posts from X X will no longer appear in your News Feed. Edit News Feed Options
You can also Unfriend X X.

Ja edit news feed optionsista tietysti pääset sitten noita muokkailemaan. Tämä nyt ainakin toimii...
 

tutzba

Jäsen
Ihmettelin pitkään, että mitä porukka oikein tuosta uudesta chatista valittaa kun minulla toimi hyvin. No ei toimi enää. Juttelet, painat enteriä lähettääksesi viestin ja Facebook kirjaa ulos. Kirjaudut sisään, et näe mitään viestihistoriaa. Sitten joskus parin päivän päästä tulee viesti menneisyydestä. Hyvää duunia!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ajattelin nyt viimeinki poistaa tänki paskan käytöstä kun ei oo enää sitä erästä syytä miksi en näin voisi tehdä. Onko mitään helppoa tapaa/ohjelmaa ottaa kaikki kuvat sieltä talteen vai pitääkö nuo yksitellen tallentaa koneelle?

E: Poistettu on. Mahdollisimman vaikeaksi tehty tuoki ja ilmotti et käyttäjätili poistuu kokonaan jos ei 14vrk käytä sitä. Eipä täs tiedä et mitä tietoja sinneki loppujen lopuksi jää, mut itehän ne on sinne aikanaan menny tunkemaan.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
E: Poistettu on. Mahdollisimman vaikeaksi tehty tuoki ja ilmotti et käyttäjätili poistuu kokonaan jos ei 14vrk käytä sitä. Eipä täs tiedä et mitä tietoja sinneki loppujen lopuksi jää, mut itehän ne on sinne aikanaan menny tunkemaan.

Itse poistin mainitsemattomasta syystä ensimmäisen tunnukseni joskus ja sen -ja tämän uuden sähköposti on aikalailla samantapainen. Poistosta oli varmaan reilu vuosi ja kirjoitin vahingossa vanhan sähköpostin, niin eikös se kirjautunut vanhalle tilille. Että onhan se ihan paska juttu, että tuon tunnuksen saa aina vaan uudestaan henkiin, jos sitä haluaa, että kyllähän se siitä kertoo, että ei nuo tiedot koskaan tuolta häviä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Mistä helvetistä näkee lähetetyt kaveripyynnöt? Mulle on viime aikoina ilmaantunut useita puolituttuja/tuntemattomia kavereita joille en varmasti ole kaveripyyntöä lähettänyt, enkä ole kaveripyyntöä hyväksynytkään.
 

tutzba

Jäsen
Mistä helvetistä näkee lähetetyt kaveripyynnöt? Mulle on viime aikoina ilmaantunut useita puolituttuja/tuntemattomia kavereita joille en varmasti ole kaveripyyntöä lähettänyt, enkä ole kaveripyyntöä hyväksynytkään.

Oletko ollut kavereiden kanssa jossakin, vaikka juomassa, ja Facebook on ollut taustalla auki? Tuohan se vasta suurinta hupia on, kun lähettelee toisen nimissä kaveripyyntöjä täysin tuntemattomille tyypeille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös