Facebook

  • 993 959
  • 3 109

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä nään mikä status mulla on päällä ja miten sen pystyy poistamaan? Vanhassa profiilissa oli sentään clear-toiminto.

Otin facebookista käyttöön jonkun My Status -jutun, ilmestyi tuohon etusivun vasempaan reunaan. Sitä kautta pääset tyhjentämään statuksesi ja oli siellä jotain muutakin, en nyt ehdi tarkemmin tutkimaan.
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
Onko tossa uudessa fb:ssä vielä niitä suodattimia? Siis niitä mitä on profiileissa, millä pystyy valitsee haluuko nähä vaan henkilön omat päivitykset, kavereiden julkaisut vai kaikki. Ite en ainakaan niitä enää löydä.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maa oon aikaisemmin tykannyt siivota facebookin ehdottamien kavereiden listaa eli deletetoida tuntemattomat tai muuten arsyttavat henkilot. Nyt ei vaan enaa ole sita ruksia siina nimen perassa, josta ehdotus ennen katosi kummittelemasta. Ainoastaan tuolla oikean ylakulman preview-boksissa jossa nakyy kaksi fb:n suosittelemaa kaveria, loytyy viela tama delete-ruksi mutta jos kaikki ehdotukset avaa niin listatut jappiset pystyy vain lisaamaan kaverilistalleen eika muuta.

Onko taa tosiaan nyt nain vaikeaa vai olenko vain tyhma?
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Miten saan piilotettua profiilikuvani ja muutkin etteivät ne näy muille kuin kavereilleni?
 

tutzba

Jäsen
Miten saan piilotettua profiilikuvani ja muutkin etteivät ne näy muille kuin kavereilleni?

Profiilikuvasta en ole täysin varma pystyykö sitä piilottamaan, mutta syntymäajat sun muut pystyt kätkemään account -> privacy settings -> customize settings. Sitten kun otat account -> privacy settings -> view settings, pystyt blokkaamaan esimerkiksi sen, että sinua pystyy etsimään Facesta.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Kiinnostava juttu FB:hen perustetusta eläinsuojelu-ryhmästä ohessa - kävin lukaisemassa kyseistä sivua ja, miten sen nyt sanoisi, aika reipasta rientoa siellä. Kyllä oikeuslaitos sentään on hyvä asia olemassa, ajatellaan JA:ssa sitten mitä tahansa...

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...ittaa+epäiltyjä+eläinrääkkääjiä/1135262676339
Rikoksesta epäiltyjen henkilöiden nimien ja kuvien julkaiseminen tuollaisessa yhteydessä on mielestäni erittäin kyseenalaista toimintaa. Tässäkin tapauksessa samannimiset henkilöt ovat jo saaneet kasan tappouhkauksia ja epäiltyjen sukulaisia (mukaanlukien yhden epäillyn lapsi) on myös uhkailtu.

En puolusta epäiltyjä, koska se mitä he mahdollisesti tekivät on erittäin tuomittavaa toimintaa. Mahdolliset tuomiot tulee kuitenkin jakaa aivan muuta kautta kuin julkisella kivityksellä facebookissa tai oman käden oikeudella. Tuo jutussa mainittu ryhmä on hyvällä asialla, mutta tällaisella toiminnalla ja joidenkin ryhmään kuuluvien henkilöiden väkivallan lietsonnalla tuo ryhmä on menettänyt kaiken uskottavuutensa ainakin minun silmissäni.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Mistä lähtien tapahtumien kutsulistalta on otettu "Ei osallistu" -ryhmä pois?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mistä lähtien tapahtumien kutsulistalta on otettu "Ei osallistu" -ryhmä pois?

Siis ei voi valita "en osallistu" vai ei näy henkilöt jotka eivät osallistu? Tapahtuman luoja voi valita asetuksista näkyykö muille henkilöille vain osallistujat vai kaikki kutsutut henkilöt, myös kieltäytyneet.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Mistä näkee vanhat kaveripyynnöt, jotka oon piilottanu joskus?

Etusivulla klikkaat vasemmasta reunasta kohtaa kaverit, sijaitsee kohdan tapahtumat alla. sitten pitäisi keskelle tulla kutsut, joita et ole vielä noteerannut, ja näiden alla linkki "Näytä x piilotettua pyyntöä."
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Mites nuo "piilotetut kaverit" saa takas ns. kehiin?

Joo, samaa haikailen tässä. Ennen oli ne less ja more from kaveri -toiminnot jossain feedissä, nyt ei ole. Ja jos joskus laittoi sen lessin siihen, niin eipä näy jannuista mitään missään feedeissä. Auttaisikohan kamusuhteen restointi, eli katki ja uudestaan? Pitäisköhän ensin oikein soittaa ja sopia asiasta.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo, samaa haikailen tässä. Ennen oli ne less ja more from kaveri -toiminnot jossain feedissä, nyt ei ole. Ja jos joskus laittoi sen lessin siihen, niin eipä näy jannuista mitään missään feedeissä. Auttaisikohan kamusuhteen restointi, eli katki ja uudestaan? Pitäisköhän ensin oikein soittaa ja sopia asiasta.

En tiä, että onko jotain uudistusta taas hiljattain tullu. Mutta vielä ainakin itellä enkunkielisessä Facebookissa kyseessä olevan feedin alalaidassa oikeella on kohta "Edit options". Sieltä voi laittaa takas feedeihin.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
En tiä, että onko jotain uudistusta taas hiljattain tullu. Mutta vielä ainakin itellä enkunkielisessä Facebookissa kyseessä olevan feedin alalaidassa oikeella on kohta "Edit options". Sieltä voi laittaa takas feedeihin.
Vieläkö saisi tämän ohjeen selkokielellä, eli siis minkä "feedin"??

Tack
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harrastaako muidenkin Facebook kavereiden hyväksymistä ilman suostumusta, vai onkohan mulla joku härö? Kun tossa yks päivä mulle oli kertynyt 6 kaverikutsua joista osaan välttelin vastaamasta ihan tietoisesti, kolme näistä sitten yhtäkkiä ilmestyi kaverilistalleni vaikka olen (99%) varma etten itse niitä hyväksynyt.

Nyt sitten tänään näin muuan evvk-puolitutun päivityksiä feedissäni, ihmettelin että miksi, kun ei olla kavereita. Huomasin että tyyppi on mulle tänään lähettänyt kaverikutsun mutta en tietenkään siihen ole vastannut koska vasta about 2 minuuttia sitten aukasin koneeni enkä ollut ko. kutsua edes vielä nähnyt, kuitenkin profiilissani lukee että minä ja XXX are now friends. Öö?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hölmö kysymys mutta olen paininut tämän ongelman parissa jo koko viikonvaihteen ajan ts. toimiiko teillä muilla esim. Visual Bookshelf tai Movies Facebookissa, vai onko ne lopullisesti kaput?

nimim. kaikki kirjat ja leffat listattu niihin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mikä on tämä uusin villitys mikä on taas iskenyt naispuoleisiin naamakirjan käyttäjiin? Nyt ne kilpaa kirjoittelee tilapäivityksiin jotain red bullia jne.. Ei ymmärrä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä on tämä uusin villitys mikä on taas iskenyt naispuoleisiin naamakirjan käyttäjiin? Nyt ne kilpaa kirjoittelee tilapäivityksiin jotain red bullia jne.. Ei ymmärrä.

Kaiketi jotain tämän suuntaista paskaa:

Tequila: olen vapaa ja vallaton nainen
Rum: olen "kosketa ja mennään" nainen
RedBull: olen suhteessa/ seurustelen
Beer: olen naimisissa
Vodka: Olen "se toinen"
Sprite: olen nainen joka ei osaa löytää oikeeta miestä itselleen
Whiskey: olen vapaa nainen, jolla on ystäviä ja bileet ei lopu ikinä
Liquor: olen nainen, joka haluais olla vapaa
Gin: olen nainen kuka haluais naimisiin

Eli vitusti painetta Tequila ja rum naisille, pitäisi irrota helposti.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Samppanjaakin on naisilla tarjolla, mikähän se voisi olla?
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Mikä on tämä uusin villitys mikä on taas iskenyt naispuoleisiin naamakirjan käyttäjiin? Nyt ne kilpaa kirjoittelee tilapäivityksiin jotain red bullia jne.. Ei ymmärrä.

Tuollaisenkin listauksen löysin tähän "hätään".

Tequila: Olen puutteessa
Rum: Olen nainen, joka ei ikinä löydä miestä
Beer: Olen nainen, jolla on kaksi miestä
RedBull: Olen nainen, jonka suhdestatus on "it's complicated"
Vodka: Olen ihastunut
Sprite: Olen nainen, jolla on joka viikonloppu uusi mies
Whiskey: Olen salarakas
Liquor: Olen rakastunut
Gin: Olen nainen, joka ei halua ikinä naimisiin
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tuollaisenkin listauksen löysin tähän "hätään".

Tequila: Olen puutteessa
Rum: Olen nainen, joka ei ikinä löydä miestä
Beer: Olen nainen, jolla on kaksi miestä
RedBull: Olen nainen, jonka suhdestatus on "it's complicated"
Vodka: Olen ihastunut
Sprite: Olen nainen, jolla on joka viikonloppu uusi mies
Whiskey: Olen salarakas
Liquor: Olen rakastunut
Gin: Olen nainen, joka ei halua ikinä naimisiin
Tuo lista ei taida olla sinnepäinkään. JMA:n lista taitaa olla oikeampi. Edelleen vaivaa tuo samppanja jota muutamat tutut ovat heitelleet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös