Anselm Raato
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Hei auttakaapa vähäsen... Miten tuolla Facebookissa saa näkyviin esim. bändien päivitykset? Nyt mulla näkyy vain nuo kavereiden statukset.
Hei auttakaapa vähäsen... Miten tuolla Facebookissa saa näkyviin esim. bändien päivitykset? Nyt mulla näkyy vain nuo kavereiden statukset.
Heh, joo varmasti joku virus leviää sillä, että joku "listallasi" tekee jotain hölmöyksiä. Ja jos joku oikeasti hyväksyy SmartGirl15:n kaverikseen, sietääkin saada vehkeensä täyteen viruksia.Jos SmartGirl15 pyytää sinua
kaveriksesi, älä hyväksy häntä, se on virus. Jos joku listallasi lisää hänet niin saat viruksen myös!
Kuulutko varmasti "oikeisiin" ryhmiin? Mulla ainakin näkyvät tykkäämieni bändien päivitykset, kunhan tykkää juuri siitä virallisesta sivusta.
Kyllä vain. Kännykkäsovelluksella katsottuna nämä näkyvät normaalisti siellä muiden päivitysten takana.
Onkohan mitenkään mahdollista kieltää sitä, että omalle seinälle tulee aina lukemaan, että "Kummeli kommentoi käyttäjän x tilaa". En välittäisi että nuo lukee aina seinällä, eikä aina jaksaisi poistaakaan noita.
Joku saakeli on hakkeroinut mun salasanan ja vaihtanut sen. Jotain arabiaa lukee vaan jokapuolella. Onko jollekin muulle sattunut vastaavaa ja miten olette toimineet jos käyttäjätietonne ovat varastettu?
Chatin viestiääni on ainakin minulla muuttunut. Outo entistä korkeampi *blomb* -ääni karahtaa ilmoille, kun vastaanottaa viestin. Ensimmäisellä kerralla kun tuon sain, niin suorastaan säikähdin!
Löytyiskö joltain korjaukseen tarvittavia työkaluja?
Chatin viestiääni on ainakin minulla muuttunut. Outo entistä korkeampi *blomb* -ääni karahtaa ilmoille, kun vastaanottaa viestin. Ensimmäisellä kerralla kun tuon sain, niin suorastaan säikähdin!
Saako tuon jotenkin pois?
Avaat chat-kuvakkeen sieltä vasemmasta alalaidasta. Sieltä valitset asetukset ja otat rastin pois kohdasta: "Anna äänimerkki, kun uusi viesti vastaanotetaan"
Pystynkö lähettämään kaikille kavereille saman viestin yhdellä kertaa?
Perkele, apua. Nyt on Facebook alkanut valikoimaan mitä tapahtumia ilmoittaa. Esimerkiksi tänään pariinkin kirjoitukseeni ja tilapäivitykseen on tullut kommentteja ja tykkäyksiä, mutten saanut selville ennenkuin näin ne seinällä. Noita ilmoituksia kyllä tulee, mutta aivan randomisti valikoiden. Muilla samaa ongelmaa?