Facebook

  • 994 662
  • 3 109

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ja miten tuo päivitys sitten tapahtuu? Tuleeko joku kutsu vai miten? Itse en ainakaan osaa muuttaa tuota profiilia.

Moni on valittanut tuosta, mutta hei, mitä tahansa sinne laitat tai kirjoitat, menee omalla vastuulla niin kuin kaikissa muissakin asioissa. Ei hirveästi tarvitse melskata mistään yksityisasioista, kun ei paina sitä tykkää-painiketta ihan joka jutun kohdalla. Ja kaikkia kuviakaan ei sinne kannata laittaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itselläni on tuo sama vanha profiili edelleen, olenkin ihmetellyt kun porukka vouhkaa jostain päivityksestä. Miten voin välttää itse tuon uudistuksen? Vai enkö mitenkään?
Tuskin sitä loputtomiin voi välttää. Jos sattuu painamaan sitä linkkiä (joka löytyy ainakin niiden sivuilta jotka tuon uuden ovat hyväksyneet), niin profiili uudistuu, eikä takaisin voi enää palata. Olet vain ikään kuin ottanut sen käyttöön etuajassa. Ajastaan sitten lopuille tulee se voimaan automaattisesti.

Näin oli muistaakseni edellisen päivityksen kohdallakin.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa uudessa profiilissa kun aika keskeisellä paikalla ovat nuo viisi kuvaa profiilin ylälaidassa, niin voiko niitä kuvia mitenkään muuttaa? Blokata kyllä voi, mutta sitten kun tietyn kuvan on blokannut ei sitä ilmeisesti enää saa takaisin. Aika ihmeellinen juttu tuokin.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Jos kommentoin jonku kaverin statusta/linkkiä tms. niin se kommentti tulee osaksi näkyviin mun omalle seinälle.. Aika perseestä.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mistä nään mikä status mulla on päällä ja miten sen pystyy poistamaan? Vanhassa profiilissa oli sentään clear-toiminto.
 

Wolves

Jäsen
Mistä nään mikä status mulla on päällä ja miten sen pystyy poistamaan? Vanhassa profiilissa oli sentään clear-toiminto.

Profiili ja sivun ylälaidassa statuksen vieressä pitäisi edelleen olla tyhjennä/clear "nappi".

Jos ei ole, niin I stand corrected sille, joka korjaa perättömän lausuman.

EDIT: I stand corrected. Eihän se siellä enää ole...kiva
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jättäisivät nuo uudistukset tekemättä ja keskittyisivät vaikka siihen, että notificationit tulisivat ajallaan näkyville.
Mulla ne tulee kyllä aina ihan ajallaan näkyville. Oon huomannut että asiaan auttaa se, että on kokoajan siinä etusivulla, eli onko se nyt sitten www.facebook.com/home.php. Siihen lätkähtää mulle ainakin samantien ilmoitukset.

Edit: Mutta jos osoitteen saa tähän muotoon pyöriteltyä, niin yleensä ei ilmoituksia tule:

http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=lf
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
En tiedä mikä se osoite on millä tulee kun kirjautuu sivustolle, mutta esim. tänään näytti, ettei ole ollenkaan mitään tapahtunut. Sitten kun vähän aikaa selaili niin olihan siellä vastailtu ties mihin minun kommentteihin.
Uudistusten mukana on tullut myös erittäin ärsyttävä bugi esille, jossa pitää notificationseista käydä pariin kertaan uusimmat klikkaamassa, etteivät ne hyppää uusina taas seuraavalla vierailulla.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Itselläni on tuo sama vanha profiili edelleen, olenkin ihmetellyt kun porukka vouhkaa jostain päivityksestä. Miten voin välttää itse tuon uudistuksen? Vai enkö mitenkään?

Ei näköjään voinut välttyä tältäkään. Nyt on kaikkien profiilit vaihdettu tuohon uuteen ja aika sekavalta tuo kyllä vaikuttaa. Noh, kai tähänkin tottuu.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
olenko ainoa, joka ei pääse tällä hetkellä edes kirjautumaan facebookkiin. sivun latautuminen on tietojen mukaan valmis, mutta ruudun selain on kokonaan valkoinen.
 

Emanvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä mitä? Täällä on vielä vanha profiili käytössä. Uutta ei toivottavasti edes tule.
Eilen taisi aika monella (kaikilla?) hetken olla se uusi profiili, halusi tai ei, jonka jälkeen hetki pelkkää valkoista sivua ja taas vanha profiilisivu. Näin ainakin minulla ja tutuillani, jotka sillä hetkellä olivat facebookissa.

Onko uuden profiilin myötä nuo muistiinpanot hävinneet kokonaan?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On tuo uusi profiili ollut jo jonkin aikaa, enkä enää muista minkälainen se vanha edes oli.
Käy vähän niinkuin Jatkoajan keskustelupalstan muutoksen kanssa eli muutosvastarintaa oli, mutta tuskin monikaan muistaa edes vanhaa ilmettä.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Olisikohan tuohon chat-keskusteluryhmiin tulossa joku uudistus. Itsellä näkyi eilen hetken aikaan siellä ryhmä "perhe" johon kuului "tiedoissa" näkyvät perheenjäsenet. Tänään tuota ryhmää ei enään ollut. Eli tulee ilmeisesti jotain automaattiryhmiä tuonne, tai sitten muuten vain bookki sekoili. Kohta se varmaan ryhmittelee jo entiset ja tulevat hoidotkin omiin lokeroihinsa :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaan sitä ihmettelen, tai en edes its ensiksi huomannut, mutta kun eräs kaverini kysyi, että missä on kaikki minun linkit, kun olisi halunnut kuunella minun sinne linkittämää loistavaa musiikkia. Että osaisiko joku neuvoa, mistä ne löytää?
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos mut on tagattu johonkin kuvaan, niin mistäs sen voin poistaa, ettei noita ilmoituksia satele jatkuvasti, kun joku kommentoi sitä kuvaa? Ei vaan löydy ei...
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Jos mut on tagattu johonkin kuvaan, niin mistäs sen voin poistaa, ettei noita ilmoituksia satele jatkuvasti, kun joku kommentoi sitä kuvaa? Ei vaan löydy ei...

Siinä kuvan alla on se "Tässä kuvassa:" ja sen jälkeen sun ja muiden kuvaan merkittyjen nimet. Sun nimen jälkeen pitäs olla sellainen poista merkintä linkki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös