Facebook

  • 995 109
  • 3 109

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Hei auttakaapa vähäsen... Miten tuolla Facebookissa saa näkyviin esim. bändien päivitykset? Nyt mulla näkyy vain nuo kavereiden statukset.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hei auttakaapa vähäsen... Miten tuolla Facebookissa saa näkyviin esim. bändien päivitykset? Nyt mulla näkyy vain nuo kavereiden statukset.

Kuulutko varmasti "oikeisiin" ryhmiin? Mulla ainakin näkyvät tykkäämieni bändien päivitykset, kunhan tykkää juuri siitä virallisesta sivusta. Noita fanisivujahan tietyille artisteille ja bändeille on pilvin pimein, joten niistä pitää löytää se oikea. Vähän hankalasti selitetty, mutta parempaankaan en pysty.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos SmartGirl15 pyytää sinua
kaveriksesi, älä hyväksy häntä, se on virus. Jos joku listallasi lisää hänet niin saat viruksen myös!
Heh, joo varmasti joku virus leviää sillä, että joku "listallasi" tekee jotain hölmöyksiä. Ja jos joku oikeasti hyväksyy SmartGirl15:n kaverikseen, sietääkin saada vehkeensä täyteen viruksia.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kuulutko varmasti "oikeisiin" ryhmiin? Mulla ainakin näkyvät tykkäämieni bändien päivitykset, kunhan tykkää juuri siitä virallisesta sivusta.

Kyllä vain. Kännykkäsovelluksella katsottuna nämä näkyvät normaalisti siellä muiden päivitysten takana.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä vain. Kännykkäsovelluksella katsottuna nämä näkyvät normaalisti siellä muiden päivitysten takana.

Kun tilanne on tuo, veikkaisin, että facebook vaihteeksi ja yllättäen taas kerran on jotenkin paskana, jotain päivitetään, jokin on muuttumassa ja jokin toimii tai sitten ei toimi. Jos nuo päivitykset ovat sinulla aiemmin näkyneet, niin odottele rauhassa, kyllä se siitä ehkä joskus mahdollisesti alkaa futaamaan, tai sitten ei. Perus naamakirjaa siis.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onkohan mitenkään mahdollista kieltää sitä, että omalle seinälle tulee aina lukemaan, että "Kummeli kommentoi käyttäjän x tilaa". En välittäisi että nuo lukee aina seinällä, eikä aina jaksaisi poistaakaan noita.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Onkohan mitenkään mahdollista kieltää sitä, että omalle seinälle tulee aina lukemaan, että "Kummeli kommentoi käyttäjän x tilaa". En välittäisi että nuo lukee aina seinällä, eikä aina jaksaisi poistaakaan noita.

Kannattaa katsoa myös yksityisyysasetuksista se vaihtoehto, että katsot, miltä oma profiilisi näyttää jonkun ystävän silmin. Jos kommentoit käyttäjän x tilaa, niin kaveri y, joka on myös käyttäjän x kaveri voi nähdä sen, mutta taas käyttäjä z, joka ei ole käyttäjän x kaveri ei sitä nää.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joku saakeli on hakkeroinut mun salasanan ja vaihtanut sen. Jotain arabiaa lukee vaan jokapuolella. Onko jollekin muulle sattunut vastaavaa ja miten olette toimineet jos käyttäjätietonne ovat varastettu?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Joku saakeli on hakkeroinut mun salasanan ja vaihtanut sen. Jotain arabiaa lukee vaan jokapuolella. Onko jollekin muulle sattunut vastaavaa ja miten olette toimineet jos käyttäjätietonne ovat varastettu?

No ei muutakuin kohti poliisiasemaa ja tekemään rikosilmoitusta. Käsittääkseni ko. tapauksesta voi tehdä sellaisen sillä joku "ulkopuolinen" on syyllistynyt identiteettivarkauteen tjsp ???
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Chatin viestiääni on ainakin minulla muuttunut. Outo entistä korkeampi *blomb* -ääni karahtaa ilmoille, kun vastaanottaa viestin. Ensimmäisellä kerralla kun tuon sain, niin suorastaan säikähdin!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Chatin viestiääni on ainakin minulla muuttunut. Outo entistä korkeampi *blomb* -ääni karahtaa ilmoille, kun vastaanottaa viestin. Ensimmäisellä kerralla kun tuon sain, niin suorastaan säikähdin!

Älä saatana. Toivottavasti toivuit säikähdyksestä! ;)
Ääni on muuttunut, mutta chatti toimii edelleen yhtä paskasti. Eihän tuolla pysty lainkaan pitämään yhteyksiä, kun kaveri on pois linjoilta vähän väliä. Todella perseestä, kun minä en mitään äm-irccejä tai vastaavia koneelle asenna.
Löytyiskö joltain korjaukseen tarvittavia työkaluja?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Joko joku on katsonut tuon The Social Network leffan? Pistin hyrskyttämään omalle masiinalle just.

E: Selvennetään vielä modeillekin, että leffa käsittelee Facebookia.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Chatin viestiääni on ainakin minulla muuttunut. Outo entistä korkeampi *blomb* -ääni karahtaa ilmoille, kun vastaanottaa viestin. Ensimmäisellä kerralla kun tuon sain, niin suorastaan säikähdin!

Saako tuon jotenkin pois?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avaat chat-kuvakkeen sieltä vasemmasta alalaidasta. Sieltä valitset asetukset ja otat rastin pois kohdasta: "Anna äänimerkki, kun uusi viesti vastaanotetaan"

Kappas, "laiska ja tyhmä ja saamaton" alkoi soida päässä...

Kiitospus!
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
kaverilistat

Onko facebookissa mahdollista poistaa luotuja kaverilistoja, ja jos on niin miten? Itsellä noi kaverilistat on jostain syytä heittäneet täysin häränpyllyä ja siellä on vääriä ihmisiä väärillä listoilla. Ajattelin, että heittäisin vanhat listat pois ja tekisin koko shown alusta uudestaan, mielummin kun rupeisin muokkaamaan. En kuitenkaan löytänyt paikkaa, jossa voisin listat poistaa.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Pystynkö lähettämään kaikille kavereille saman viestin yhdellä kertaa?

Ymmärtäisin näin, ettei tämä ole mahdollista, koska spämmääminen ja mainostaminen tulisi tämän myötä niin helpoksi.

Täytyisi näinollen valita yksitellen nimen tai sähköpostin mukaan vastaanottaja. Jos olet lähettämässä viestiä kymmenille, niin tuon vielä tekee, mutta jos sadoille, niin lapsille tulee jo nälkä.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Perkele, apua. Nyt on Facebook alkanut valikoimaan mitä tapahtumia ilmoittaa. Esimerkiksi tänään pariinkin kirjoitukseeni ja tilapäivitykseen on tullut kommentteja ja tykkäyksiä, mutten saanut selville ennenkuin näin ne seinällä. Noita ilmoituksia kyllä tulee, mutta aivan randomisti valikoiden. Muilla samaa ongelmaa?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele, apua. Nyt on Facebook alkanut valikoimaan mitä tapahtumia ilmoittaa. Esimerkiksi tänään pariinkin kirjoitukseeni ja tilapäivitykseen on tullut kommentteja ja tykkäyksiä, mutten saanut selville ennenkuin näin ne seinällä. Noita ilmoituksia kyllä tulee, mutta aivan randomisti valikoiden. Muilla samaa ongelmaa?

Sama täällä. Tuo ongelma on tosin ollut jo about viikon verran.
 

Phol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masa
Asetukset ovat ilmeisesti taas muuttuneet tietämättäni. Aikaisemmin kaikki kuvat, jotka minusta merkattiin, eivät pamahtaneet ihmisten etusivuille. Nykyään kaikki kuvat ovat upeasti siellä heti, kun joku minusta tägää kuvan. Ärsyttävää tässä on se, että jos on ollut vaikkapa juhlimassa niin aina saa seuraavana päivänä FB:seen kirjauduttua katsella dorkia kuvista itsestä etusivulla..

Osaako kukaan neuvoa, miten saisin takaisin asetuksen, jossa kuvia ei julkaista etusivulla? En kuitenkaan halua näkymättömiin kaikkia minusta merkattuja kuvia, vain että ne ei pamahtaisi etusivulle heti merkkauksen jälkeen.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joku profiiliuudistus oli näköjään tullut. Sitä sen enempää kommentoimatta, mutta yksi hyvä uudistus tuli mukana: suosikkijoukkue. Nyt napsuu feediin hyvin tietoa illan kokoonpanoista, loukkaantumistilanteesta jne.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselläni on tuo sama vanha profiili edelleen, olenkin ihmetellyt kun porukka vouhkaa jostain päivityksestä. Miten voin välttää itse tuon uudistuksen? Vai enkö mitenkään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös