Facebook

  • 998 464
  • 3 113

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meikäläisella on FB kohtalaisen jumissa. En pysty lukemaan yksityisviestejä, en pysty kommentoimaan, koska kaikki "napit" ovat kadoksissa, en pysty lähettämään edes omaan profiiliin viestiä. ("Hakemaasi sivua ei löytynyt").
Eiköhän tuo ala olemaan jo Facebookin tavaramerkki, että koetas vaan sinnitellä, kyllä se siitä...
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
En pääse puhelimella facebookkiin. Väittää että salasana on väärä ja kun tulen koneelle ja kirjaudun sisään, tulee ilmoitus että profiiliini on yritetty murtautua Norjasta.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
En pääse puhelimella facebookkiin. Väittää että salasana on väärä ja kun tulen koneelle ja kirjaudun sisään, tulee ilmoitus että profiiliini on yritetty murtautua Norjasta.

Jos pitäisi arvata, niin käytät puhelimessa operaa ja sehän taitaa jonkun emoaluksen kautta ottaa yhteyksiä maailmalle (vai miten ne rendaa niitä sivuja?) ja sehän on turskamaasta kotoisin se yhtiö. Toki voin olla aivan hakoteillä, mutta tollainen tuli mieleeni.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Toimiiko muilla kuvien lataus? Minä yritin ladata uuden kuvan tuonne, mutta ei vain ilmesty kansioon, vaikka pitäisi mennä.

Varmaan taas näitä Facebookin ominaisuuksia.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mistäs se johtuu, että kaverieni määrä saattaa heitellä riippuen päivästä? Tuommoisia kahden henkilön heittoja saattaa olla, että vaikkapa joku päivä on 312, sitten pari päivää niin 310, mutta sitten taas 312? Ei tuolla nyt todellakaan mitään sen suurempaa väliä ole, kunhan mielenkiinnosta utelen.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistäs se johtuu, että kaverieni määrä saattaa heitellä riippuen päivästä? Tuommoisia kahden henkilön heittoja saattaa olla, että vaikkapa joku päivä on 312, sitten pari päivää niin 310, mutta sitten taas 312? Ei tuolla nyt todellakaan mitään sen suurempaa väliä ole, kunhan mielenkiinnosta utelen.

Joku poistuu kokonaan facebookista ja palaa sitten kuitenkin takaisin jolloin profiili palautuu entiselleen ja kaikki vanhat kaverit löytyvät listalta.

Edit: Toki kuten Chambza alla kertoo on vaihtoehtona. Itsekin olen tasan yhden kerran huomannut tuon ilmiön eli kaveri ei yhtäkkiä olekaan kaveri ja seuraavana päivänä taas onkin vaikkei kumpikaan ole koskenut mihinkään namiskoihin.
 
Viimeksi muokattu:

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Olen itsekin välillä ihmetellyt kaverimäärän vaihtelua, ja tässä lieneekin jotain Facebookin sisäistä häröilyä taustalla. Muutaman sadan ihmisen seasta on vain hieman vaikea hoksata kuka nyt milloinkin sattuu puuttumaan. Kerran kuitenkin huomasin, ettei eräs kaveri ollutkaan enää facebook-kaveri, ja olin jo melkein menossa kysymään, että missä pelaa, olenko muka ryssinyt jotain vai häh. Muutamaa tuntia myöhemmin hän kuitenkin näkyi taas kaverina kuten ennenkin. Ts. koko touhu oli Facebookin omaa teknistä sekoilua. Kuinkahan monia riitoja tällaisista saadaankaan aikaan, kun kuitenkin osa ihmisistä (no, sanotaan suoraan, naiset) aloittaa mieluummin kyräilyn kuin lähtisivät selvittämään asiaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onkos teillä tuo facebook alkanut lyömään tuollaisia turvallisuustarkistuksia ruutuun yhtäkkiä? Ei siinä mitään, varmaan ihan hyödyllisiä, mutta kunhan ei liian usein alkaisi työntämään noita esille.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkos teillä tuo facebook alkanut lyömään tuollaisia turvallisuustarkistuksia ruutuun yhtäkkiä? Ei siinä mitään, varmaan ihan hyödyllisiä, mutta kunhan ei liian usein alkaisi työntämään noita esille.

Ei ole. Valilla tosin tulee kysely etta "haluatko lahettaa Pavlikovskylle uuden turvallisuustarkistuksen?". Yleensa klikkaan "Yes" ja ruksin varmuuden vuoksi myos "suosittele kavereillesi"-namiskan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onkos teillä tuo facebook alkanut lyömään tuollaisia turvallisuustarkistuksia ruutuun yhtäkkiä? Ei siinä mitään, varmaan ihan hyödyllisiä, mutta kunhan ei liian usein alkaisi työntämään noita esille.

On aina välillä. Mutta vain silloin, kun käytän Facebookia sellaiselta koneelta, jolta en yleensä. Tällöin se valittaa, että olen kirjautumassa tuntemattomalta koneelta tjsp. Omalta koneelta ei koskaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Taitaa noita ilmoituksia tulla, jos kaverisi ei ole saanut seinälleen keneltäkään viestejä pitkään aikaan.

Jassoo, minä jo ehdin säikähtää, että tämä henkilö(naispuolinen) olisi jotenkin lähestynyt minua. :).. Noh, tuskinpa tulen nyt ainakaan ihan heti "pitämään yhteyttä".
 

weean

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hemmetti, pari kuukautta sitten yritin saada erään testituloksen julkaistua, mutta vaikka toistin testin useasti ja painoin aina "publish"-näppäintä, ei tulosta näkynyt missään. Nyt törmäsin samaan testiin ja yritin julkaista tuloksen, mutta eipä toiminut vieläkään. Mikä neuvoksi? Sovellusasetuksissa on kyseisen testin kohdalla tila: vain kavereille, joten siitä ei pitäisi olla kyse...
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kertokaapa joku viisas, että minkä takia en saa pistettyä omissa tiedoissani olevaan "Tämänhetkiseen kaupunkiini" Vaasaa? Sitä siis ei ole noissa valmiissa vaihtoehdoissa, joissa kuitenkin on esim. Laihia. Ja jos siihen sitten itse kirjoittaa, että Vaasa ja painelee entteriä, niin eipä siihen mitään jää näkyviin.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertokaapa joku viisas, että minkä takia en saa pistettyä omissa tiedoissani olevaan "Tämänhetkiseen kaupunkiini" Vaasaa? Sitä siis ei ole noissa valmiissa vaihtoehdoissa, joissa kuitenkin on esim. Laihia. Ja jos siihen sitten itse kirjoittaa, että Vaasa ja painelee entteriä, niin eipä siihen mitään jää näkyviin.

Jännä juttu muuten, nyt kun itse menin kokeilemaan niin eipä löytänyt Vaasaa minunkaan koneeni. Entterin naputtelua en edes kokeillut, nimittäin en tällä hetkellä ihme ja kyllä satu olemaan Vaasassa ;)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Missä vika, kun en kykene enää linkittämään Facebookiin youtubesta yhtään mitään?
 

tutzba

Jäsen
Jos kommentoin jonkun kaverin statusta, onko olemassa sellaista vaihtoehtoa, ettei muiden kommenteista tule minulle ilmoitusta? Kuvitellaan tilanne, että kaveri on laittanut statukseensa tiedon vaikkapa kihlauksestaan. Jos jostain syystä onnittelisin tuollaisesta epäonnisesta tapahtumasta mutta en haluaisi kuitenkaan saada tietoa niistä kymmenistä muista onnitteluista. Tuli vain mieleen kun statuksessani on taas aikamoinen chätti menossa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kertokaapa joku viisas, että minkä takia en saa pistettyä omissa tiedoissani olevaan "Tämänhetkiseen kaupunkiini" Vaasaa? Sitä siis ei ole noissa valmiissa vaihtoehdoissa, joissa kuitenkin on esim. Laihia.

Jännä juttu muuten, nyt kun itse menin kokeilemaan niin eipä löytänyt Vaasaa minunkaan koneeni.
Ettekö te lue lehtiä? Vaasa on myyty Ruotsille, tai tarkemmin sanoen vaihdettu Haaparannan Ikeaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jos kommentoin jonkun kaverin statusta, onko olemassa sellaista vaihtoehtoa, ettei muiden kommenteista tule minulle ilmoitusta? Kuvitellaan tilanne, että kaveri on laittanut statukseensa tiedon vaikkapa kihlauksestaan. Jos jostain syystä onnittelisin tuollaisesta epäonnisesta tapahtumasta mutta en haluaisi kuitenkaan saada tietoa niistä kymmenistä muista onnitteluista. Tuli vain mieleen kun statuksessani on taas aikamoinen chätti menossa.

Ainakin minulla lakkaa tämä ilmoitus jossain vaiheessa, kun on tullut paljon kommentteja johonkin statukseen. En ole tietääkseni itse mitään säätänyt, enkä tiedä milloin tuo piste kun kommenteista ei enää tiedoteta on. Tuntuu, että se määrä vaihtelee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös