Facebook

  • 996 138
  • 3 109

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Onko fb:ssä mitenkään mahdollista nähdä keitä profiiliasi on käynyt katsomassa?
Olisi mielenkiintoista tietää.
Eipä tuo ole kai mahdollista. Muistaakseni jokin tollanen sovellus oli, mutta se vaan kai näytti ne kaverit jolla oli sama sovellus käytössä. Monesti olen kyllä miettinyt että oiskohan toi info oikeasti kiva tietää kun ottaa huomioon että samalla sitä paljastuisi kenen sivuilla mä käyn. Ei silleen että mä ketään stalkkaisin, mutta kyllä mä olen joidenkin kaverien kaverin sivuilla käyny esim. kurkimassa jotain kuvia joita on pääsy katsomaan. Mutta itse en ainakaan hirveästi tykkäisi ajatuksesta jos huomaisin että joku täysin tuntematon koittaisi jatkuvasti päästä sivulleni kurkkimaan.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Onko mahdollista säätää asetuksia niin,ettei mun kommentit, kaverilisäykset ym. toiminnot näy wallilla tai etusivulla muille? En oo semmosta kohtaa mistään löytäny, nii oon "manuaalisesti" aina poistellut noita tietopläjäyksiä seinältä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Onko mahdollista säätää asetuksia niin,ettei mun kommentit, kaverilisäykset ym. toiminnot näy wallilla tai etusivulla muille? En oo semmosta kohtaa mistään löytäny, nii oon "manuaalisesti" aina poistellut noita tietopläjäyksiä seinältä.

Siitä lukon-kuvasta painamalla voi muuttaa asetuksia, että kelle tilapäivitys näkyy.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Siitä lukon-kuvasta painamalla voi muuttaa asetuksia, että kelle tilapäivitys näkyy.


Joo tilapäivitys on ok, mutta tarkotin nyt sitä ku käyn ite kommentoimassa esim. kaverin kuvaa, statusta tai kirjotan seinällä, lähetän linkin seinälle jne. En haluis että mun seinällä tai etusivulla näkyis "orpo commented/wrote etc. Alpo Suhonen's wall"
 

Johnnie

Jäsen
Joo tilapäivitys on ok, mutta tarkotin nyt sitä ku käyn ite kommentoimassa esim. kaverin kuvaa, statusta tai kirjotan seinällä, lähetän linkin seinälle jne. En haluis että mun seinällä tai etusivulla näkyis "orpo commented/wrote etc. Alpo Suhonen's wall"

Siinähän on niitten vieressä ihan selkeä "poista"-nappi. Kun siis menet profiiliisi, pistät vain hiiresi nuolen sen kirjoituksen päälle jonka haluat poistaa, ja oikealle puolelle "ennen" mainoksia tulee teksti "Poista". Ja siitä sitten vain poistelemaan...
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Joo tilapäivitys on ok, mutta tarkotin nyt sitä ku käyn ite kommentoimassa esim. kaverin kuvaa, statusta tai kirjotan seinällä, lähetän linkin seinälle jne. En haluis että mun seinällä tai etusivulla näkyis "orpo commented/wrote etc. Alpo Suhonen's wall"
Muistelen, että aiemmin olisi ollut jonkinlainen "älä näytä päivityksiä news feedissä" -painike, mutta enää sitä ei tosiaan taida olla. Aiheeseen liittyen luin juuri Facebookin help centeristä, että FB valikoi keskinäisen aktiivisuuden - lähinnä toisen sivulla vierailujen perusteella - keiden postaukset näytetään feedissä. Ilmeisesti ainakin jos kavereita on todella paljon, jonkinlaista karsintaa tapahtuu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Osaisikohan täällä joku auttaa minua?

Kokeilin noita Favicons-hymiöitä Facebookissa ja latasin ne. Totesin ne ärsyttäväksi, mutta en osaa poistaa niitä. Mitenköhän se tapahtuu?
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Pystyykö Facebookissa jostain selaamaan kavereiden sähköpostiosoitteita listana, vai täytyykö jokainen käydä profiilista katsomassa?
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Siinähän on niitten vieressä ihan selkeä "poista"-nappi. Kun siis menet profiiliisi, pistät vain hiiresi nuolen sen kirjoituksen päälle jonka haluat poistaa, ja oikealle puolelle "ennen" mainoksia tulee teksti "Poista". Ja siitä sitten vain poistelemaan...


Niin on ja niinku tossa alkuperäsessä kysymyksessä kysyinki,eikö oo muuta keinoa ku poistaa noita tolleen "manuaalisesti"? Ilmeisesti ei oo,joten jatkan vanhaan malliin.
 

Johnnie

Jäsen
Niin on ja niinku tossa alkuperäsessä kysymyksessä kysyinki,eikö oo muuta keinoa ku poistaa noita tolleen "manuaalisesti"? Ilmeisesti ei oo,joten jatkan vanhaan malliin.

Joo, tietääkseni ei ole muuta keinoa. Kyllähän siinä puolisen tuntia piti itse naputella kun poistin seinältä kaikki uutiset tässä parisen viikkoa sitten. Facebookiin siis rekisteröidyin vuoden alussa...
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Olen koko päivän yrittäny vaihtaa profiilikuvaa, mutta ei onnistu. Nyt luovutan, korkeampi voima vaihtakoon profiilikuvani kun omat taidot eivät riitä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jos en halua näyttää profiilissani perheenjäseniä, mutta kuitenkin perheenjäseneni haluavat, että minä näyn heidän tiedoissaan, niin miten pystyn piilottamaan ne tiedot omasta profiilistani? Vai pystyykö niin tekemään?

EDIT: Eipä mitään enää, löytyi jo.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Nyt kun uusi profiilikuva näkyy jo suurimman osan ajasta niin syntymäaika tahtoo mennä piiloon. Ei yleensä näy tuossa profiilin etusivulla, vaikka olen sen ruksittanut siihen näkyväksi ja nyt ei näy sitten edes "tiedot" -osiossa. No käyn aina "muokkaamassa tietoja" ja toteamassa, että siellähän se ruksi on kohdassa "näytä syntymäaika profiilissani" ja tallennan muutokset. Sitten se syntymäaika näkyy taas vähän aikaa ja viimeistään seuraavan kerran kun kirjaudun sisään se on sieltä jo karannut.

Tuli myös kaveripyyntö ja hyväksyin sen, mutta FB ilmoitti tapahtuneen virheen ja hyväksymistä ei voitu suorittaa.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Nyt se on loppu, sosiaalinen elämä siis. Kirjautuminen fb:n ei onnistu. Onko muilla samaa ongelmaa?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä. Mitähän sitä nyt keksisi.

Minä kävin kokeilemassa ihan oikeaa sosiaalista elämää. Hiuksianikin leikkautin hieman ensimmäistä kertaa noin puoleentoista vuoteen ja se olisi ollut suorastaan välttämätön tieto jakaa muiden kanssa naamakirjassa, mutta ei se nyt onnistu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä itselläni on ainakin temppuillut sivusto tänään oikein huolella. Juuri tuossa päivemmällä ja nyt taas.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Facebook-tilille on tullut eilen tai tänään credittiä 15 yksikköä. Mikäs koira tähän on haudattu?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Facebook-tilille on tullut eilen tai tänään credittiä 15 yksikköä. Mikäs koira tähän on haudattu?

Että ostaisit lisää krediittejä koska noilla vähäisillä määrillä ei vielä saa mitään sellaista, josta olisi hyötyä jossakin sovelluksessa...näin luulisin. Vanha kikka missä luodaan kysyntää.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pienviljelysongelmia

Kukaan teistä ei tietenkään pelaa FarmVilleä, eihän? Mutta varmasti joku on kuullut joltain kaveriltaan tai parturissa lukenut jostain lehdestä miten sen muokatun maaruudun saa poistettua farmilta. Minä pystyn kyllä siirtämään ruutua mutta voiko sen jotenkin poistaa kokonaan?

Kyselee koo
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kukaan teistä ei tietenkään pelaa FarmVilleä, eihän? Mutta varmasti joku on kuullut joltain kaveriltaan tai parturissa lukenut jostain lehdestä miten sen muokatun maaruudun saa poistettua farmilta. Minä pystyn kyllä siirtämään ruutua mutta voiko sen jotenkin poistaa kokonaan?

Kyselee koo

Valitset siitä Multi Tool (se hiiren kuva) -valikosta Recycle ja klikkailet vaan ne maaruudut pois. Simple as that.

Ja en, en pelaa FarmVilleä ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös