Vasemmasta laidasta, oman pärstän alta, Events-kohdasta?
Näinpä. Jotenkin toi on jäänyt huomaamatta.
Suuret kiitokset!
Ja mitenkäs tuolta saa poistettua tapahtumia? Ärsyttää kun lista on täynnä kaiken sortin keikkoja ja kissanristiäisiä, joihin en aio osallistua.
Ja mitenkäs tuolta saa poistettua tapahtumia? Ärsyttää kun lista on täynnä kaiken sortin keikkoja ja kissanristiäisiä, joihin en aio osallistua.
En ole itse löytänyt muuta kunnon keinoa poistaa lopullisesti, kuin klikkaamalla siihen tapahtumaan ja sieltä sitten oikeasta ylänurkasta: "Poista tapahtumistani" tjsp.Kuittaa niihin että et oo menossa niin pitäis hävitä (sillä varauksella että taas muutettu). Ennen ainakin listalla näky kaikki joihin on "kutsuttu" ja kun laitto sinne täpykän kohtaan en osallistu niin se hävis.
Mitähän mahtaa tarkoittaa, kun oikeaan laitaan on otsikon "kutsut" alle ilmestynyt x kappaletta kaveriehdotuksia? Ei siis kaveripyyntöjä, sillä näissä lukee, että y nimistä henkilöä kaveriksi ehdotti z niminen kaverini, joka on yhteinen kaveri sekä minulle että y:lle?
Varmaankaan siis kaveriehdotuksen kohde, siis y, ei ole tehnyt itse mitään, mutta onko kysymyksessä täysin automaattinen toiminto, kuten "ehdotukset" otsikon alla pyörivät naamat vai mistä on kysymys?
Ongelma:
Ongelma: Jos joku kommentoi kuviani/statuksiani yms., ei notificationeihin tule enää siitä ilmoitusta. Mistähän johtuu, ja miten voisi korjata?
Ongelma: Jos joku kommentoi kuviani/statuksiani yms., ei notificationeihin tule enää siitä ilmoitusta. Mistähän johtuu, ja miten voisi korjata?
Nyt muuten ei ainakaan mulla näy enää omalla seinällä jos kommentoin jonkun kuvia, tai muuta vaikka en ole muuttanut mitään asetuksia.
Mulla oli jokunen aikaa sitten sama ongelma ja muistaakseni se korjaantui kun kävi muuttamassa Videot- sovelluksen asetuksia. Eli Käyttäjätili - Sovellusasetukset - Video - muokkaa asetuksia - Lisäoikeudet ja kaikkiin ruksit.Miks mun julkaisemat videot ei näy ikinä kavereitten etusivulla, ainoastaan munprofiilissa? Ei osannu kaveritkaan neuvoo.
020202 tarjoaa yhteystietoja myös toisen henkilön puhelinnumeroa etsiville.Osaisiko joku ystävällinen palstalainen auttaa?
Tyttöystävän kanssa riideltiin ja hän poisti minut ystävälistaltaan ja esti etten näy voi ottaa yhteyttä häneen. Kiukuspäissäni laitoin saman eston hänelle. Nyt riidat on onnellisesti sovittu ja haluaisimme olla fb:n kautta olla yhteyksissä, mutta kuinkas tuon eston voi nyt purkaa kun kumpikaan ei näy kummankaan estolistalla. Huoh.
Inkognito Inko, sanooko nimi kenellekään mitään? Inkolta on pukannut kaveripyyntöä Facebookissa mulle ja aika monelle muullekin kaverilleni, mutta ei meistä kukaan tätä tunne. Ilmeisesti joku feikkiprofiiili?
Koitettiin tuossa työkaverin kanssa ruveta FB kavereiksi mutta kaverin tunnuksilla ei sitten löytynyt minua tuolta. Ei haulla, ei sähköpostilla eikä edes eri kaverieni profiliien kautta heidän listoilta. Omat yksityisyysasetuksetkin ovat tuolla jakaminen Facebookissa kohdassa suositus, eli hyvin pitäisi mielestäni näkyä.
Miten saan Hide-napilla piilottaman henkilön statuspäivitykset taas näkymään etusivullani?
Piilota joku muu tällä hetkellä näkyvä niin siinä pitäisi tulla linkki mistä noita pääsee editoimaan (voit samalla ottaa takaisin sen juuri piilottamasikin), varmaan tuonne pääsisi jotain muutakin kautta mutta en nyt keksi mistä.