Facebook

  • 995 350
  • 3 109

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vasemmasta laidasta, oman pärstän alta, Events-kohdasta?

Ja mitenkäs tuolta saa poistettua tapahtumia? Ärsyttää kun lista on täynnä kaiken sortin keikkoja ja kissanristiäisiä, joihin en aio osallistua.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ja mitenkäs tuolta saa poistettua tapahtumia? Ärsyttää kun lista on täynnä kaiken sortin keikkoja ja kissanristiäisiä, joihin en aio osallistua.


Kuittaa niihin että et oo menossa niin pitäis hävitä (sillä varauksella että taas muutettu). Ennen ainakin listalla näky kaikki joihin on "kutsuttu" ja kun laitto sinne täpykän kohtaan en osallistu niin se hävis.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja mitenkäs tuolta saa poistettua tapahtumia? Ärsyttää kun lista on täynnä kaiken sortin keikkoja ja kissanristiäisiä, joihin en aio osallistua.

Tuo "En osallistu" ei auta mutta ohjeista löytyi seuraava:

How do I remove an event from my upcoming events?
You can remove an event from your list of upcoming events by going to...
You can remove an event from your list of upcoming events by going to the event's page and clicking "Remove from My Events" in the right column. You will be removed from the list of invited guests and the event you will be removed from your profile.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuittaa niihin että et oo menossa niin pitäis hävitä (sillä varauksella että taas muutettu). Ennen ainakin listalla näky kaikki joihin on "kutsuttu" ja kun laitto sinne täpykän kohtaan en osallistu niin se hävis.
En ole itse löytänyt muuta kunnon keinoa poistaa lopullisesti, kuin klikkaamalla siihen tapahtumaan ja sieltä sitten oikeasta ylänurkasta: "Poista tapahtumistani" tjsp.

Eli aika manuaalisella meiningillä mennään. Suora kieltäytyminen ainakin itselläni jättää ne sinne tapahtumasivulle kummittelemaan.

Edit. no Gleb tuossa selostikin jo miten homma menee. =)
 

Viljuri

Jäsen
Mitähän mahtaa tarkoittaa, kun oikeaan laitaan on otsikon "kutsut" alle ilmestynyt x kappaletta kaveriehdotuksia? Ei siis kaveripyyntöjä, sillä näissä lukee, että y nimistä henkilöä kaveriksi ehdotti z niminen kaverini, joka on yhteinen kaveri sekä minulle että y:lle?

Varmaankaan siis kaveriehdotuksen kohde, siis y, ei ole tehnyt itse mitään, mutta onko kysymyksessä täysin automaattinen toiminto, kuten "ehdotukset" otsikon alla pyörivät naamat vai mistä on kysymys?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitähän mahtaa tarkoittaa, kun oikeaan laitaan on otsikon "kutsut" alle ilmestynyt x kappaletta kaveriehdotuksia? Ei siis kaveripyyntöjä, sillä näissä lukee, että y nimistä henkilöä kaveriksi ehdotti z niminen kaverini, joka on yhteinen kaveri sekä minulle että y:lle?

Varmaankaan siis kaveriehdotuksen kohde, siis y, ei ole tehnyt itse mitään, mutta onko kysymyksessä täysin automaattinen toiminto, kuten "ehdotukset" otsikon alla pyörivät naamat vai mistä on kysymys?

Kaverisi Z on ehdottanut sinua hänen kaverikseen, tai häntä sinun kaverikseen. Ei ole automaattinen toiminto.

Edit: myöhässä
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistelisin, että ainakin jossain versiossa Facebookista on ollut mahdollista säätää asetuksista, että tuleeko omaan profiiliin ilmoitus, jos kommentoi jonkun juttuja. Eli siis tyyliin "Trenchtown commented on XYZ's status" ja sillai. Nyt en kuitenkaan löydä mistään tuollaisia asetusjuttuja. Auttakee! Ei jaksaisi yksi kerrallaan poistella noita tuolta profiilista.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ongelma: Jos joku kommentoi kuviani/statuksiani yms., ei notificationeihin tule enää siitä ilmoitusta. Mistähän johtuu, ja miten voisi korjata?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Samma här. Kai se johtuu naamakirjan toimimattomuudesta ihan yleisesti. Mulla tulee useasti nuo ilmoitukset näkyviin, kun poistuu facebookista ja sitten menee takaisin. Tuo on pätkinyt jo niin kauan, etten enää jaksa edes ihmetellä.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ongelma: Jos joku kommentoi kuviani/statuksiani yms., ei notificationeihin tule enää siitä ilmoitusta. Mistähän johtuu, ja miten voisi korjata?

Paina ilmoitukset-nappia ylälaidasta. Paina kohtaa näytä kaikki ilmoitukset. Nyt voit muuttaaa ilmoituksiasi oikealla näkyvästä vaaleansinisestä laatikosta.
 

Momesso

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vancouver Canucks, JJK
Miks mun julkaisemat videot ei näy ikinä kavereitten etusivulla, ainoastaan munprofiilissa? Ei osannu kaveritkaan neuvoo.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ongelma: Jos joku kommentoi kuviani/statuksiani yms., ei notificationeihin tule enää siitä ilmoitusta. Mistähän johtuu, ja miten voisi korjata?

Mulla on sama homma ja F5:sta säännöllisesti rämpyttämällä, pysyn ajan tasalla.
 

passenger

Jäsen
Nyt muuten ei ainakaan mulla näy enää omalla seinällä jos kommentoin jonkun kuvia, tai muuta vaikka en ole muuttanut mitään asetuksia. Onko tämä ihan yleinen muutos vai mitä hittoa. Elämän suuria asioita näin lauantai-iltana..
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nyt muuten ei ainakaan mulla näy enää omalla seinällä jos kommentoin jonkun kuvia, tai muuta vaikka en ole muuttanut mitään asetuksia.

Taitaa olla ihan vain yleistä jökitystä. Minullakin oli yhdessä vaiheessa sama ongelma, mutta se on korjaantunut itsestään.
 

GEG76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miks mun julkaisemat videot ei näy ikinä kavereitten etusivulla, ainoastaan munprofiilissa? Ei osannu kaveritkaan neuvoo.
Mulla oli jokunen aikaa sitten sama ongelma ja muistaakseni se korjaantui kun kävi muuttamassa Videot- sovelluksen asetuksia. Eli Käyttäjätili - Sovellusasetukset - Video - muokkaa asetuksia - Lisäoikeudet ja kaikkiin ruksit.

Toivottavasti muistin oikein :)
 
Viimeksi muokattu:

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Osaisiko joku ystävällinen palstalainen auttaa?
Tyttöystävän kanssa riideltiin ja hän poisti minut ystävälistaltaan ja esti etten näy voi ottaa yhteyttä häneen. Kiukuspäissäni laitoin saman eston hänelle. Nyt riidat on onnellisesti sovittu ja haluaisimme olla fb:n kautta olla yhteyksissä, mutta kuinkas tuon eston voi nyt purkaa kun kumpikaan ei näy kummankaan estolistalla. Huoh.
020202 tarjoaa yhteystietoja myös toisen henkilön puhelinnumeroa etsiville.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Inkognito Inko, sanooko nimi kenellekään mitään? Inkolta on pukannut kaveripyyntöä Facebookissa mulle ja aika monelle muullekin kaverilleni, mutta ei meistä kukaan tätä tunne. Ilmeisesti joku feikkiprofiiili?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Inkognito Inko, sanooko nimi kenellekään mitään? Inkolta on pukannut kaveripyyntöä Facebookissa mulle ja aika monelle muullekin kaverilleni, mutta ei meistä kukaan tätä tunne. Ilmeisesti joku feikkiprofiiili?

Joo, incognito tarkoittaa suomeksi ''tuntematon''. Feikkiprofiili siis.
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Koitettiin tuossa työkaverin kanssa ruveta FB kavereiksi mutta kaverin tunnuksilla ei sitten löytynyt minua tuolta. Ei haulla, ei sähköpostilla eikä edes eri kaverieni profiliien kautta heidän listoilta. Omat yksityisyysasetuksetkin ovat tuolla jakaminen Facebookissa kohdassa suositus, eli hyvin pitäisi mielestäni näkyä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Koitettiin tuossa työkaverin kanssa ruveta FB kavereiksi mutta kaverin tunnuksilla ei sitten löytynyt minua tuolta. Ei haulla, ei sähköpostilla eikä edes eri kaverieni profiliien kautta heidän listoilta. Omat yksityisyysasetuksetkin ovat tuolla jakaminen Facebookissa kohdassa suositus, eli hyvin pitäisi mielestäni näkyä.

Kyseessä voi olla ihan FB:n omaa sekoilua. Minäkin tuossa taannoin hain huvikseni erästä opiskelukaveria, jolla tiesin olevan FB-profiilin. Ensimmäisellä kerralla löytyi mutta en laittanut kutsua, jonkin aikaa kului ja hain uudelleen mutta henkilöä ei löytynytkään, vaikka edelleen hänellä oli profiili ja kaiken piti olla ok. No, nyt sitten tällä viikolla kokeilin vaihteeksi, että löytyykö profiili ja kas kummaa, nyt se vaihteeksi löytyikin. Eli mitä tästä opimme, haku ei aina pidä paikkaansa vaan tulos voi olla ihan mitä tahansa vaikka kaverilla onkin profiili ja asetusten pitäisi olla sellaiset, että hän haulla löytyy. Hyvä FB!

vlad.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten saan Hide-napilla piilottaman henkilön statuspäivitykset taas näkymään etusivullani?

Piilota joku muu tällä hetkellä näkyvä niin siinä pitäisi tulla linkki mistä noita pääsee editoimaan (voit samalla ottaa takaisin sen juuri piilottamasikin), varmaan tuonne pääsisi jotain muutakin kautta mutta en nyt keksi mistä.
 

Snagari

Jäsen
Piilota joku muu tällä hetkellä näkyvä niin siinä pitäisi tulla linkki mistä noita pääsee editoimaan (voit samalla ottaa takaisin sen juuri piilottamasikin), varmaan tuonne pääsisi jotain muutakin kautta mutta en nyt keksi mistä.

Kiitos, tämä ainakin toimi. Yllätyin kyllä, että miten helvetin paljon olin estänyt kavereitani, lähemmäs 70 kun laskin. Osaa olen ihmetellyt, että miksi eivät näy minun feedissäni mutta tulipahan siihenkin selvyys.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Meikäläisella on FB kohtalaisen jumissa. En pysty lukemaan yksityisviestejä, en pysty kommentoimaan, koska kaikki "napit" ovat kadoksissa, en pysty lähettämään edes omaan profiiliin viestiä. ("Hakemaasi sivua ei löytynyt")

Mitäs vittua tässä nyt pitäis tehdä? Yritin raportoida FB:lle asiasta, mutta sehän ei tietenkään onnistu yllä mainituista syistä johtuen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös