Facebook

  • 995 038
  • 3 109

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Viestit toimii tyyliin: ei näy, näkyy, ei näy.. siellä on kyllä lähetettyjä ja tulleita viestejä, tärkeitä ei ole mutta olisihan niitä hyvä päästä säätämään. Joko en vaan osaa tai homma toimii näin päin perää. Joku viesti tullut eikä siitä mitään ilmoitusta näkynyt, osasin odottaa niin ymmärsin katsoa viesteistä, muuten olisi mennyt ohi.

EDITTIJÄ: Jotain tolkkua sain mutta kaikkea en oman kädettömyyden piikkiin ota.
 
Viimeksi muokattu:

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkos tuolla mitään konstia blokata omista kuvakansioista näkymästä kuvia, joihin ystävälliset kaverit ovat minut merkinneet? Mua kun ei kiinnosta esitellä siellä oman profiilin kautta mukahauskoja tilannekuvia kaikenmaailman kissanristiäisistä joissa oon häröillyt.

Tietenkin ne lähtis sieltä kavereilta pyytämällä, mutta onko omatoimista konstia?
 

Alejandro

Jäsen
Onkos tuolla mitään konstia blokata omista kuvakansioista näkymästä kuvia, joihin ystävälliset kaverit ovat minut merkinneet? Mua kun ei kiinnosta esitellä siellä oman profiilin kautta mukahauskoja tilannekuvia kaikenmaailman kissanristiäisistä joissa oon häröillyt.

Tietenkin ne lähtis sieltä kavereilta pyytämällä, mutta onko omatoimista konstia?
Voithan sinä poistaa itsesi niistä. Katso niitä kuvan nimilistasta nimesi. Perässä pitäisi näkyä "(poista merkintä)"
 
Mitä tuo "tökkää käyttäjää" tarkoittaa käytännössä? Eli siis jos tökkään käyttäjää, millä tavalla hän näkee sen omassa profiilissaan?

Kun nyt vaan olisi yksi nainen, jota haluaisin tökätä. :)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mitä tuo "tökkää käyttäjää" tarkoittaa käytännössä? Eli siis jos tökkään käyttäjää, millä tavalla hän näkee sen omassa profiilissaan?

Kun hän kirjautuu sisään, hänellä lukee jossain siellä sivussa, että "Yksi tökkäys", tai jotain muuta vastaavaa. Ja sen linkin takana lukee sinun nimi.

Tuskinpa tuolla pillua saa...
 

Jospa

Jäsen
Mitä tuo "tökkää käyttäjää" tarkoittaa käytännössä? Eli siis jos tökkään käyttäjää, millä tavalla hän näkee sen omassa profiilissaan?

Kun nyt vaan olisi yksi nainen, jota haluaisin tökätä. :)

Tökkäyksen kohteelle tulee etusivunsa reunaan otsikko Tökkäykset ja sen alle tulee tökkääjän nimi x x ja tökkää takaisin. Ja tuota sitten voi se nainen halutessaan klikata ja näin sitten tökkää vissiin sua takasin?
Toivottavasti tuli edes jonkunlainen selvyys asiaan huonosta selityksestä huolimatta.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kokeile ihmeessä, itsekin olen ollut epäselvyydessä siitä, mitä tapahtuu.

Tapahtumien alle tulee "tökkäykset" ja henkilön nimi joka on tökännyt. Vaihehtona on jättää tökkäämättä tai tökätä takaisin. Harmi ettei voi lyödä takaisin.
 

dimmu

Jäsen
Esimerkiksi minun tapauksessa toivon, että tökkäyksen kohteeksi joutuva nainen tajuaa minun olevan ihastunut häneen.

Eli kiitos neuvoista kaikille. Lähden keräämään rohkeutta ja painan jossain välissä "tökkää" nappulaa.

Jos tulee negatiivinen vastaus, ainahan voit sanoa että painoit vahingossa. Se on eri asia, uskooko.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos tulee negatiivinen vastaus, ainahan voit sanoa että painoit vahingossa. Se on eri asia, uskooko.
Miten voi painaa vahingossa? Sanot tietenkin painaneesi, koska sun teki mieli. Naiset pitäävät itsevarmuudesta.
 

dimmu

Jäsen
Miten voi painaa vahingossa? Sanot tietenkin painaneesi, koska sun teki mieli. Naiset pitäävät itsevarmuudesta.

No tämän sanoin lähinnä sen takia, kun tiedät varmaan kaverin entiset naisseikkailut....

Ja voihan sitä nappia painaa helpostikin vahingossa, jos on vaikka pakkoliikkeitä.
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Mihin oon kadottanut kaikki hienot ja hauskat ryhmät joihin olen liittynyt?
Omalta info sivulta näkyy vain muutama fanisivusto. Jotain muutoksia tuo info sivu on muutenkin näyttänyt kokeneen.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mihin oon kadottanut kaikki hienot ja hauskat ryhmät joihin olen liittynyt?
Omalta info sivulta näkyy vain muutama fanisivusto. Jotain muutoksia tuo info sivu on muutenkin näyttänyt kokeneen.

Itselle kävi samalla lailla. Ryhmät saat näkyviin etusivun vasemmassa laidassa olevasta valikosta, kohdasta "Groups". Se on kyllä persiistä, että ne eivät ilmeisestikään tuolla oman profiilin infossa enää ole näkyvillä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Saatana ku töissä on kaikenmaailman facebook kieltoja koneilla.

Olen nyt löytänyt pienen oikopolun kun tunkee fi fi tuohon osoitteeseen johonkin kohtaan niin saa toimimaan jotenkin bookin mutta onkos vielä jotain kikkoja?

Joo epätoivoista mutta pitää nyt kaikki konstit etsiä..
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Saatana ku töissä on kaikenmaailman facebook kieltoja koneilla.

Olen nyt löytänyt pienen oikopolun kun tunkee fi fi tuohon osoitteeseen johonkin kohtaan niin saa toimimaan jotenkin bookin mutta onkos vielä jotain kikkoja?

Joo epätoivoista mutta pitää nyt kaikki konstit etsiä..

Ainakin itse, kun koulussa joskus olin ja tarvitsi jotain aapelia päästä pelaamaan käytin Ninjaproxya. Googlaamalla eka linkki.
 

Outsider

Jäsen
Eikös toi profiilin ulkoasun muuttuminen ja ryhmien "katoaminen" yms. vaikuta vain siihen kun katsoo omaa profiilia, vai oonko mä nyt ihan hakoteillä?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös toi profiilin ulkoasun muuttuminen ja ryhmien "katoaminen" yms. vaikuta vain siihen kun katsoo omaa profiilia, vai oonko mä nyt ihan hakoteillä?

Kokeilin tuolta Privacy settingseistä, kohdasta "Preview how your Profile appears to another person", eikä siinäkään sen enempää noita ryhmiä näkynyt. Sen perusteella kyllä, olet hakoteillä.
 

Outsider

Jäsen
Kokeilin tuolta Privacy settingseistä, kohdasta "Preview how your Profile appears to another person", eikä siinäkään sen enempää noita ryhmiä näkynyt. Sen perusteella kyllä, olet hakoteillä.

Noinhan se kieltämättä näyttää mullakin, kun katoin tuolta. Perustin luuloni siihen, että ainakin kaikkien kaverien infot näkyy mulle samanlaisina kun ennenkin. Eli ryhmät ja sivut on ihan normaalisti listattuna. Vois tietysti kysyä joltain kaveriltakin nyt kun kerrankin muistais, mutta ilmeisesti chatti ei taaskaan toimi (tai sitten mulla ei oo kavereita).
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mistähän mahdan löytää tapahtumat, joihin olen osallistumassa? Ennen tätä viimeisinä ulkoasun muutosta ne löytyi vielä helposti, mutta nyt en löydä niitä mistään.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistähän mahdan löytää tapahtumat, joihin olen osallistumassa? Ennen tätä viimeisinä ulkoasun muutosta ne löytyi vielä helposti, mutta nyt en löydä niitä mistään.

Vasemmasta laidasta, oman pärstän alta, Events-kohdasta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös