Facebook

  • 995 099
  • 3 109

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
....Miten niin vituttaa?

Jees, sellaisen huomion olen tehnyt, että ihan jutellessa nuo facebookin testi-hait kyllä erottuvat porukasta kyllä aika hyvin. Kyllä se on mukavaa kerrata mikä bb-talon asukkaista olit viime viikolla ja mikä Tuksun vaatteista tänään olet ja sitä rataa.
Pahintahan noissa vitun testeissä on, että niiden tekijät oikeasti taitavat luulla, että muita niiden tulokset kiinnostavat. Onneksi itse käytän tuota greasemonkey-ohjelmaa niin ei moista paskaa tarvitse katsoa aina kun tuon avaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onneksi itse käytän tuota greasemonkey-ohjelmaa niin ei moista paskaa tarvitse katsoa aina kun tuon avaa.

Niinpä. Ilmainen palvelu pyrkii miellyttämään kaikkia. Jos jengi haluaa tehdä testejä, niin niitä on tarjolla aivan varmasti, toisille kyllästymiseen asti. Siksipä sanonkin, että lopettakaa rutina ja käyttäkää Greasemonkeya.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Onko m.facebook.comin ulkoasu muuttunut?
Eilen se alkoi näyttämään erilaiselta, ja sama jatkuu edelleen.
Vai menikö mun puhelin jotenkin sekaisin?
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Ainakin pop-out keskustelu ikkuna on päivitetty uuteen asuun ja samalla tuota ikkunan kokoa pääsee vihdoin muokkaamaan. Myös jotain pieniä viilailuja on näyttänyt tulevan, joten mahdollista on että mobile.fabokin on uudistunut
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ihmettä? Mitä eroa on newsfeedillä ja livefeedillä? Osan kavereistani statukset päivittyvät newsfeediin ja oasn sitten livefeediin. Pitääkö tässä nyt sitten jatkossa pomppia kahden feedin väliä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ihmettä? Mitä eroa on newsfeedillä ja livefeedillä? Osan kavereistani statukset päivittyvät newsfeediin ja oasn sitten livefeediin. Pitääkö tässä nyt sitten jatkossa pomppia kahden feedin väliä?
Emmäkään tajuu. Koko sonta muuttu just tänä iltana, kalsarikänneillessä. Ei ihan paras aika sopeutua muutokseen, kerpele.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Emmäkään tajuu. Koko sonta muuttu just tänä iltana, kalsarikänneillessä. Ei ihan paras aika sopeutua muutokseen, kerpele.

Niinpä tuntui muuttuneen.
Ylhäällä on jotain ehdotuksia:

"etunimi sukunimi"
Reconnect with him.
Write on His Wall

Lisäksi kaikki eventit katosivat sivun laidasta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Emmäkään tajuu. Koko sonta muuttu just tänä iltana, kalsarikänneillessä. Ei ihan paras aika sopeutua muutokseen, kerpele.

Jaa. Kiva, että muuttui. Vielä kun minunkin annettaisiin kirjautua sinne. Koko helvetin illan on taas ollut minun oma sivustoni huollossa. Nyt tuota on viimeisen parin viikon aikana huollettua niin paljon, ettei kyllä vähään aikaan tartte enää huollella.
Vaikka mitään elämää tärkeämpää siellä tuskin juuri tänä iltana on, niin silti vituttaa tuo ainainen huoltaminen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla "nutipäitä, joita saatat tuntea" -puolella on aina kerrallaan näkyvissä 27 immeistä. Mulla ne on kaikki naisia, enkä taida tuntea niistä ketään! Mitä helvataa? Miksen tunne? Mun pitäis tuntea ne kaikki, ainaski hyvännäköiset sinkut. Perkele.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mulla ne on kaikki naisia, enkä taida tuntea niistä ketään! Mitä helvataa? Miksen tunne? Mun pitäis tuntea ne kaikki, ainaski hyvännäköiset sinkut. Perkele.

No ota yhteyttä niihin niin voit alkaa tuntemaankin kyseiset naikkoset ja päästä tekemään lähempää tuttavuutta. ;)
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Meikäläisellä eniten Facebookissa vituttaa tällä hetkellä se, että notificationiin ilmestyy ilmoitus suunnilleen kaikista tehdyistä quizeista, joita olen siellä tehnyt. Niitä vaan puskee, vaikka olen aplikaatioista poistanut kaikki tekemäni kyselyt.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Jos te ette tahdo sitä greasemonkeytä asentaa, niin toimikaa näin:

kun teille tulee joku tulos jonkun tekemästä testistä etusivulle, niin viekä kursori siihen päälle. Oikeaan yläkulmaan siihen uutiseen ilmestyy teksti "piilota" tai "hide", tai mitä kieltä käytättekin. Siirtämällä kursorin siihen päälle, tulee alapuolelle kaksi vaihtoehtoa. Niistä vapaavalintaisesti voitte piilottaa joko koko ihmisen joka sen testin teki, tai vain sen testin.
Juurikin näin.
Harrastan tätä samaa. Joka kerta kun tulee uusi "minkävärinen Crocsi olet?" tai vast. testi niin kilkkaan hide. Parikin kaveria on innokkaita julkaisemaan hassunhauskoja tesituloksia...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mitä ihmettä? Mitä eroa on newsfeedillä ja livefeedillä? Osan kavereistani statukset päivittyvät newsfeediin ja oasn sitten livefeediin. Pitääkö tässä nyt sitten jatkossa pomppia kahden feedin väliä?
Tämä on hauska juttu. Menee miten sattuu, vai onko näissä joku logiikka? Mulla ainakin on samojen jamppojen juttuja molemmissa ja sitten joillakin vain toisessa. Mielenkiintoista.

Näkyikö muuten tilapäivitys kaverilistoissa ennen? Muistelen, että joskus vuosi sitten ennen edellistä isohkoa remonttia näkyi kaverilistoissa lausahdukset, mutta sitten ne mielestäni hävisivät. Nyt näyttää taas näkyvän. Ei siinä muuta, mutta aivan varmasti oppilaat käyvät pyytämässä mua kaveriksi, mihin en kylläkään suostu, ja näkevät siellä sitten jotain epäkelpoa. Tai oli mitä oli, mutta haluaisin kuitenkin pitää siviilielämän pois duuneista ja teinien ulottuvilta, eli pitää alkaa miettiä, mitä sinne tunkee.
 

J.Petke

Jäsen
Tämä on hauska juttu. Menee miten sattuu, vai onko näissä joku logiikka? Mulla ainakin on samojen jamppojen juttuja molemmissa ja sitten joillakin vain toisessa. Mielenkiintoista.

Piti juuri samasta tulla tänne avautumaan. Minä en vaan helvetti tajua tuota logiikkaa tuon jaottelun takana. Ajattelin, että olen vaina saatanan tyhmä mutta en näköjään ole ainoa. Kertokaa joku pliis.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ainakin mulla news feedissä tiedot ovat ihan sekaisin. Live feedissä uusin on ylimmäisenä jne.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Mitä ihmettä? Mitä eroa on newsfeedillä ja livefeedillä? Osan kavereistani statukset päivittyvät newsfeediin ja oasn sitten livefeediin. Pitääkö tässä nyt sitten jatkossa pomppia kahden feedin väliä?
"The News Feed uses an algorithm to display the stories Facebook thinks are most interesting to you. This is a subset of all stories you could possibly see.

The Live Feed displays every story you could see as soon as they are posted. "

Lainaus Facebookin foorumeilta osoitteesta http://forum.developers.facebook.com/viewtopic.php?id=23868

Ilmeisesti samaa mystistä algoritmiä käytetty kuin SM-liigan otteluohjelman kanssa :)
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
hienoja uudistuksia, nyt näkee esim. kun kaverisi saa uuden kaverin. Ei perkule sentään.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
"The News Feed uses an algorithm to display the stories Facebook thinks are most interesting to you. This is a subset of all stories you could possibly see.
Ehdottomasti. Tottakai minä haluan nähdä heti ensimmäisenä sen, että joku kavereista tarvitsisi apua Mafia Warsissa. Varsinkin kun viimeksi Mafiasotiin olen koskenut joku kuukausi sitten.

Tekisi mieli sanoa tästä uudistuksesta, että "ei jatkoon".
 

HemmoP

Jäsen
Muilla samaa, että on ruvennut putoilemaan kaveripyyntöjä tuntemattomilta ulkomaaneläjiltä (naisia kaikki tähän mennessä). Tällä viikolla jo kolme ?? Kaikilla sama: uusi profiili johon liittyy päivässä kymmeniä "ystäviä" lisää ja näillä "ystävillä" järjestään joku 500-800 "ystävää"...

Alkoi tämä kun liityin Linkedin.comiin...
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Mistähän johtuu, että mobiilifacebookissa tilapäivitykset ovat oikeassa järjestyksessä, mutta näin tietokoneella nuo päivitykset ovat ihan miten sattuu? Ensimmäisenä on joku 10 tuntia vanha päivitys, toisena 5 minuuttia vanha ja kolmantena 4 tuntia vanha.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muilla samaa, että on ruvennut putoilemaan kaveripyyntöjä tuntemattomilta ulkomaaneläjiltä (naisia kaikki tähän mennessä). Tällä viikolla jo kolme ?? Kaikilla sama: uusi profiili johon liittyy päivässä kymmeniä "ystäviä" lisää ja näillä "ystävillä" järjestään joku 500-800 "ystävää"...

Alkoi tämä kun liityin Linkedin.comiin...

Joo mulla on sama "ongelma". Tällä viikolla 4 jotain random ulkomaalaista on lisännyt kaveriksi ja jokaiselta olen kysynyt huvikseni "Do we know each other", mutta vastaustahan ei toki ole kuulunut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hienoja uudistuksia, nyt näkee esim. kun kaverisi saa uuden kaverin. Ei perkule sentään.

Noin se taisi olla siinä n. vuoden takaisessa versiossakin. Eli se on kai sitten todettu hyväksi jutuksi ja otettu takaisin. Luulis, että kehittäisivät rauhassa YHDEN kaikin puolin toimivan version ja pidättäytyisivät siinä. Tai no, koko ajanhan sitä kehitystä tässä tapahtuu, mikäs sen parempaa, kuin että käyttäjät hoitavat testaamisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös