Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tämä dilemmahan se pyörii vähän joka jannun mielessä tämän tästä. Enkä nyt puhu Facebookista.Kellään mitää kikkoja, konnankoukkuja tai muuta loitsuja, jolla pääsisin sisään?
Tämä dilemmahan se pyörii vähän joka jannun mielessä tämän tästä. Enkä nyt puhu Facebookista.Kellään mitää kikkoja, konnankoukkuja tai muuta loitsuja, jolla pääsisin sisään?
Jos on video "johon olen merkitty"(en kuitenkaan itse laittanut), niin näkeekö KAIKKI kaverini tämän?
Mulla on nyt toista vuorokautta takkuillut koko FB. Toisin sanoen en pääse sisään koko systeemin. On sunnuntaiaamusta asti valittanut "Käyttäjätili ei käytettävissä" -tekstiä. Tätä ennen olen käyttänyt FB:ia päivittäin ~3 vuotta, eikä koskaan ole ollut ongelmia sisäänkirjaamisen kanssa.
Kellään mitää kikkoja, konnankoukkuja tai muuta loitsuja, jolla pääsisin sisään?
Voipi olla, että tätä on jo kysytty näiden parinkymmenen sivun aikana, mutta kysynpä kuitenkin: näkyykö kaveripyynnön hylkääminen pyynnön lähettäjälle jotenkin?
"Kuka Sinkkuelämän henkilöistä olet?", "Kenet tarvitsisit autiosaarelle mukaan? ", "Mikä frisbeekiekko olet", "Enemy of the day". Etusivu täynnä tuollaista paskaa. Minkä perkeleen takia jokainen "testi" pitää julkaista tuolla?!? Ketä v***u kiinnostaa millainen frisbeekiekko joku on?
Ja kyllä, onhan siellä suodattimet ja niitä käytän, mutta koko ajan tulee mitä ihmeellisempiä juttuja tuonne.
Onko joku muu saanut tälläisen viestin?
Miten tuossa facebookissa pystyy liittymään esim finland verkostoon?
Minulla ei ainaskaan löydä finland verkostoa. Tulee vai kouluja ja työpaikka yhteisöjä.Käyttäjätiliasetukset -> verkostot. Itsellä näköjään lukee etten kuulu mihinkään vaikka olean liittynyt joskus Finland verkostoon. Joittekin seiniä pystyy lukemaan jos kuuluu samaan verkostoon.
Minulla ei ainaskaan löydä finland verkostoa. Tulee vai kouluja ja työpaikka yhteisöjä.
Eikös tämä sama kiertänyt Facebookia jo vuosi sitten?
On feikki.
Varoitus Facebookissakin olevista testeistä ja peleistä. Kuinkahan moni on jo noihin sortunut? Hälytyskellojen pitäisi kyllä kilkattaa aina siinä vaiheessa, kun testi/peli alkaa kyselemään puhelinnumeroa.
Miten voin poistaa oman tekemäni rymän?
Facebookin ohjeiden mukaan poistat ensin kaikki jäsenet ryhmästä ja sitten valitset "Leave Group" tai mitä kieltä nyt käytätkään. Sen jälkeen ryhmässä on 0 jäsentä ja Facebook poistaa ryhmän automaattisesti, mutta siihen menee hetki aikaa.