Facebook

  • 995 082
  • 3 109

passenger

Jäsen
Jos on video "johon olen merkitty"(en kuitenkaan itse laittanut), niin näkeekö KAIKKI kaverini tämän?

Eikös tämä riipu siitä miten kuvan esillelaittaja on rajannut kuvien näkyvyyden. Esim jos klikkaan kaverini Jannen sivulta kohtaa "photos of Janne" niin siinä on suluissa kuvien määrä esim 34, niin kuitenkin saatan nähdä vain 10 kuvaa, koska kuvien näkyvyyttä on rajoitettu.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Mulla on nyt toista vuorokautta takkuillut koko FB. Toisin sanoen en pääse sisään koko systeemin. On sunnuntaiaamusta asti valittanut "Käyttäjätili ei käytettävissä" -tekstiä. Tätä ennen olen käyttänyt FB:ia päivittäin ~3 vuotta, eikä koskaan ole ollut ongelmia sisäänkirjaamisen kanssa.
Kellään mitää kikkoja, konnankoukkuja tai muuta loitsuja, jolla pääsisin sisään?

Kysäisepä joltain kaverilta, pääseekö profiiliisi. Epäilen että ei. Tuota on sekä itselle että tutuille joskus käynyt. Kyllä se kohta menee ohi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voipi olla, että tätä on jo kysytty näiden parinkymmenen sivun aikana, mutta kysynpä kuitenkin: näkyykö kaveripyynnön hylkääminen pyynnön lähettäjälle jotenkin? Olen jo ajat sitten päättänyt, että yhtään ainoaa oppilastani en hyväksy listoilleni lukuunottamatta paria sukulaista. Nyt ensimmäinen, sinänsä mukava ja asiallinen nuori, rohkeni heittää kaveripyynnön. Ajattelin kyllä kertoa linjani hänelle, mutta en viitsi hyljätä pyyntöä ennen sitä. Kuis on?
 

Metso

Jäsen
Voipi olla, että tätä on jo kysytty näiden parinkymmenen sivun aikana, mutta kysynpä kuitenkin: näkyykö kaveripyynnön hylkääminen pyynnön lähettäjälle jotenkin?

Tällaisen sain kaivettua esille googlella:

"When you receive a friend request from people you don't wish to be friends with, you can decline by simply selecting "Ignore." Doing so will remove the request from your Requests list. They will not be notified that their friend request was declined, but they will be able to send you another friend request in the future."

Lähteenä tämä:
http://blog.facebook.com/blog.php?post=119703577130

Eli eivät saa ilmoitusta tästä mutta kunnon stalkkeri sen kyllä tuosta haistelee...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Linkitin eilen tuon Nupaa heitettiin renkaalla- uutisen Facebookiin. Siitä tykkäsi henkilö, joka ei ole minun kaverini eikä kenenkään kaverini kaveri. Mitenköhän tällainen on mahdollista?

Facebook-sivuilleni kun ei pitäisi edes päästä kenenkään kaverilistalleni kuulumattoman henkilön.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Kuka Sinkkuelämän henkilöistä olet?", "Kenet tarvitsisit autiosaarelle mukaan? ", "Mikä frisbeekiekko olet", "Enemy of the day". Etusivu täynnä tuollaista paskaa. Minkä perkeleen takia jokainen "testi" pitää julkaista tuolla?!? Ketä v***u kiinnostaa millainen frisbeekiekko joku on?
Ja kyllä, onhan siellä suodattimet ja niitä käytän, mutta koko ajan tulee mitä ihmeellisempiä juttuja tuonne.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
"Kuka Sinkkuelämän henkilöistä olet?", "Kenet tarvitsisit autiosaarelle mukaan? ", "Mikä frisbeekiekko olet", "Enemy of the day". Etusivu täynnä tuollaista paskaa. Minkä perkeleen takia jokainen "testi" pitää julkaista tuolla?!? Ketä v***u kiinnostaa millainen frisbeekiekko joku on?
Ja kyllä, onhan siellä suodattimet ja niitä käytän, mutta koko ajan tulee mitä ihmeellisempiä juttuja tuonne.

Joo ja kaiken huippu on nämä kuka on päivän kaverisi/vihollisesi- humpuukijutut. Täysin turhia.

Tosin tulee noita joskus ihan piruuttain tehtyä, mutta turhaa paskaahan ne on. Saa niistä välillä ihan hauskaa kommentointia aikaan tosin...
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kyllä joskus tulee noita testejä tehtyä mutta en viitsi yleensä julkaista niitä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Onko joku muu saanut tälläisen viestin?

"Valitan, että täytyi lähettää tämä viesti. Koska Facebook on vastikään tullut erittäin suosituksi, on tullut monia valituksia, että Facebook on tullut hitaaksi. Raportti näyttää, että syynä on se, että Facebookissa on monia ei-aktiivisia jäseniä ja toiseksi, paljon uusia Facebook-jäseniä.

Haluamme lähettää tämän viestin nähdäksemme, onko jäsenemme aktiivisia vai ei. Jos sinä olet aktiviinen, voitko lähettää tämän viestin vähintään 15 käyttäjälle. Käytä "Kopioi - Leikkaa ja Liimaa" näyttääksesi, että olet edelleen aktiivinen. Ne, jotka eivät lähetä tätä viestiä 2 viikon sisään, tulevat poistetuksi saadaksemme lisää tilaa.

Lähetä tämä viesti ystävillesi näyttääksesi minulle, että olet edelleen aktiivinen, etkä halua tulla poistetuksi.

Facebookin perustaja,
Mark Zuckerberg "

Lähettäjä ei ollut Mark, vaan eräs kaverilistallani. Haiskahtaa kyllä feikkiviestille, mutta miksi pitäisi lähettää viestejä? Eikös ylläpito nyt näe, kun profiiliaan käy muuttamassa jatkuvasti.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Miten tuossa facebookissa pystyy liittymään esim finland verkostoon?

Käyttäjätiliasetukset -> verkostot. Itsellä näköjään lukee etten kuulu mihinkään vaikka olean liittynyt joskus Finland verkostoon. Joittekin seiniä pystyy lukemaan jos kuuluu samaan verkostoon.
 

Tinke

Jäsen
Käyttäjätiliasetukset -> verkostot. Itsellä näköjään lukee etten kuulu mihinkään vaikka olean liittynyt joskus Finland verkostoon. Joittekin seiniä pystyy lukemaan jos kuuluu samaan verkostoon.
Minulla ei ainaskaan löydä finland verkostoa. Tulee vai kouluja ja työpaikka yhteisöjä.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Minulla ei ainaskaan löydä finland verkostoa. Tulee vai kouluja ja työpaikka yhteisöjä.


Googlen perusteella pitäis riittää vaan kun kirjoittaa siihen Finland. Itse en kyllä muista mitern liityin, saattoi olla jo kun tein tilin tuonne.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Eikös tämä sama kiertänyt Facebookia jo vuosi sitten?
On feikki.

Juu sama viesti kiersi vuosi sitten ja noita samanlaisia on kiertänyt mesessäkin useita kertoja noin vuoden väliajoin. Oon miettinyt, että pitäiskö tehä ite tommonen viesti ja laittaa siihen, että jos et lähetä tätä viestiä 5 minuutin sisällä lukemisesta 5000 ihmiselle sinut poistetaan ikuisiksi ajoiksi facebookista, jos joku vaikka tajuais siitä, että tommoset viestit on feikkejä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Varoitus Facebookissakin olevista testeistä ja peleistä. Kuinkahan moni on jo noihin sortunut? Hälytyskellojen pitäisi kyllä kilkattaa aina siinä vaiheessa, kun testi/peli alkaa kyselemään puhelinnumeroa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Varoitus Facebookissakin olevista testeistä ja peleistä. Kuinkahan moni on jo noihin sortunut? Hälytyskellojen pitäisi kyllä kilkattaa aina siinä vaiheessa, kun testi/peli alkaa kyselemään puhelinnumeroa.

Aina silloin tällöin tulee jotain testejä piruuttaan tehtyä, mutta kyllä loppuu siinä vaiheessa teko, jos alkaa jotain puhelinnumeroo kyselemään.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Brain/lover/yms.botit

Nämä botit siis valikoivat kavereiden joukosta top5:n jostakin asiasta, kuten esim. kuka saa lapsen ensin tai kuka on älykkäin jne. Miten nämä mahtavat toimia, sillä ne eivät kysy mitään kysymyksiä, mutta kuitenkin minulla ja eräällä kaverillani tuli samat henkilöt listan kahdeksi ensimmäiseksi? Kavereita kummallakin siis noin 150.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Duunin atk-kapo soitti ja kyseli että olinko tietoinen jonkun "plaa plaa Zynga net games plaa plaa" osoitteen lähettävän pyyntöjä meikän koneelle niin että piuhat sulaa... Busted..
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Miten voin poistaa oman tekemäni rymän?

Facebookin ohjeiden mukaan poistat ensin kaikki jäsenet ryhmästä ja sitten valitset "Leave Group" tai mitä kieltä nyt käytätkään. Sen jälkeen ryhmässä on 0 jäsentä ja Facebook poistaa ryhmän automaattisesti, mutta siihen menee hetki aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Kuhmon Kiva, KalPa, LA Kings
Facebookin ohjeiden mukaan poistat ensin kaikki jäsenet ryhmästä ja sitten valitset "Leave Group" tai mitä kieltä nyt käytätkään. Sen jälkeen ryhmässä on 0 jäsentä ja Facebook poistaa ryhmän automaattisesti, mutta siihen menee hetki aikaa.

Joo nyt onnistu, kiitoksia.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
"Matti Möttönen otti 'keneltä saat tänään turpaasi' -kyselyn ja tulos oli NYT VITTU OIKEESTI, KETÄÄN EI KIINNOSTA!"

"Maija Möttönen talked to someone and someone had this to say: bla bla bla.. something funny and so.. bla bla.."
34 people liked this
60 comments:
'omg toi on niiiiiiin totta...'
'haha, hauskaa :D'

Miten niin vituttaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös