Facebook

  • 995 350
  • 3 109

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen melko koukussa Mafia Warsiin. En oikein tiedä mikä tuossa pelissä kiehtoo, mutta kyseisen sovelluksen ansiosta on käyntimääräni naamakirjassa nousseet järjettömästi. Olen vasta levelillä 72, mutta 2-3 leveliä tulee lähes päivittäin noustua ja energy packit ovat internetin kovin juttu!
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Tuumailin tuossa ottaa yhteyttä erääseen ihmiseen Facebookin kautta. No, kirjautumaan sisään sinne loihe mieleni. En päässyt. Tämä paska sanoo vaan jotain Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours.
Kummallista kun monella tuntuu olevan täällä tuota ongelmaa harmiksi asti. Mulla ei ole koskaan FB valittanut vastaavaa, vaikka siellä päivittäin käynkin. Ehkä johtuu siitä, että kirjaudutte joka kerralla sisään erikseen. Minä laitoin Firefoxin muistamaan kirjautumiseni kotikoneella, kun en jaksanut ruveta joka kerralla salasanoja näppyttelemään eikä mitään ongelmia ole ollut.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No, kirjautumaan sisään sinne loihe mieleni. En päässyt. Tämä paska sanoo vaan jotain Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours.

No joo, ymmärrän jos joskus sattuu näin. Vaan kun on jo aikamones kerta tällä viikolla. Miten paljon "site maintenancea" ne oikein tarvitsevat?

Täysin samaa on käynyt minulle tämän viikon aikana hyvin hyvin monta kertaa. Välillä pitäisi odottaa hetki ja välillä muutama tunti, kun kuitenkin keskimäärin neljännellä kerralla pääsee sisään.
Sisään minut päästetään huomaamaan, ettei siellä toimi mikään. Chatti brakaa parin minuutin välein, statusta ei voi päivittää, eikä sitä tärkeintä eli FarmVilleä voi pelata ollenkaan.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Sisään minut päästetään huomaamaan, ettei siellä toimi mikään. Chatti brakaa parin minuutin välein, statusta ei voi päivittää, eikä sitä tärkeintä eli FarmVilleä voi pelata ollenkaan.

Outoa..mulla on facebook toiminut ihan moitteetta, eikä noita kirjautumisongelmia ole ollut koskaan. Syytä en tiedä. Voiko vika olla nettiyhteydessä?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Outoa..mulla on facebook toiminut ihan moitteetta, eikä noita kirjautumisongelmia ole ollut koskaan. Syytä en tiedä. Voiko vika olla nettiyhteydessä?

Ei ole nettiyhteydestä kiinni. Facebook on takkuillut aivan järkyttävän paljon viime aikoina. Sulla on käynyt hyvä tuuri.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ei ole mullakaan tökkinyt, joten nopeana yhteenvetona päädymme seuraavaan tulokseen: Facebook ei yksinkertaisesti tykkää IFKn kannattajista!
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Ei ole mullakaan tökkinyt, joten nopeana yhteenvetona päädymme seuraavaan tulokseen: Facebook ei yksinkertaisesti tykkää IFKn kannattajista!

Ei taida tykätä sitten kalakukoistakaan, kun nimenomaan tuo chatti on temppuillut niin koti- kuin työkoneellakin ja eri selaimilla paljon viimeisen viikon aikana. Sisään kirjautumisessa ei tosin ole ollut kertaakaan ongelmia!? IE:lla meneevielä tuo seinäkin sekaisin, firefoxilla tuota ongelmaa en ole huomannut.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei taida tykätä sitten kalakukoistakaan, kun nimenomaan tuo chatti on temppuillut niin koti- kuin työkoneellakin ja eri selaimilla paljon viimeisen viikon aikana. Sisään kirjautumisessa ei tosin ole ollut kertaakaan ongelmia!? IE:lla meneevielä tuo seinäkin sekaisin, firefoxilla tuota ongelmaa en ole huomannut.

Totaalisesti kyllä tuntuu taas jumittavan nimenomaan tuo chatti. Etenkin tänään on ollut aivan jumissa. Väliilä näyttää, että kukaan ei ole kirjautunut ja kohta onkin 20 kirjautuneena.
Mafia Wars toimii myös välillä vähän miten sun sattuu...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Outoa..mulla on facebook toiminut ihan moitteetta, eikä noita kirjautumisongelmia ole ollut koskaan. Syytä en tiedä. Voiko vika olla nettiyhteydessä?

Kuten jo muutama totesi, niin ei voi olla. Sillä se takkuilee eri koneilla ja eri yhteyksillä.
Äsken minut päästettiin sisään, eikä siellä toimi yhtään mikään taaskaan. Ei sillä, että siellä mitään tärkeää olisi, mutta jos nyt haluisin parissa-kolmessa minuutissa tsekata meiningin, niin olisihan se hienoa ettei tartte jokaista latausta odotella minuuttikaupalla.
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onkos kellään muulla ollut n. 3-4 viikon kestävää chat ongelmaa? Eli chat ei ole toiminut lähes ollenkaa omalla miniläppärilläni, mutta toimii kuitenkin toisella koneella. Siis sama yhteys on kuitenkin, piuhat molempiin koneisiin tulee samasta modeemista.

Alkanut ottaa koko facebook rajusti aivoon.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos kellään muulla ollut n. 3-4 viikon kestävää chat ongelmaa? Eli chat ei ole toiminut lähes ollenkaa omalla miniläppärilläni, mutta toimii kuitenkin toisella koneella. Siis sama yhteys on kuitenkin, piuhat molempiin koneisiin tulee samasta modeemista.
Täysin sama ongelma ollut. Eli tällä koneella ei toiminut keskustelu, mutta kannettavalla toimii. Nyt muutaman päivän on toiminut keskustelu normaalisti. Itseänikin alkaa ottaa kyllä päähän tämä jatkuva sekoilu. Kiva kirjotella keskustelussa muille viestejä, jos heillä on juuri sama ongelma mikä sinulla on. Eipä taida viestit mennä perille.
 

Viljuri

Jäsen
Eniten huvittaa kyllä koko Facebookissa se, että pitkään ajattelin, että sukunimeni on melko harvinainen ja että ainakaan toista samalla etu- ja sukunimiyhdistelmällä siunattua maailmassa ei ole.

Lyhyt silmäys Facebookin osoittaa, että siellä on "useita" ("3 tai >3") täsmälleen samanimistä kaiffaria. Okei. Kaikkea sitä oppii...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
On muuten mennyt viime aikana muutama kaveri sitten viimein "hiden" alle. Ei oikeasti jaksa kun linkitetään uutisotsikoita ja ollaan niin poliittisesti kantaaottavia. Kyllähän itsekkin olen taistelussa noita epäkohtia vastaan mutta että Facebookin kautta poliitikoksi.
 

tutzba

Jäsen
Help! Facebook valittelee jotain, että on liikaa vääriä kirjautumisia alla. Ei ainakaan tietääkseni ole. Miten tästä nyt eteenpäin? Aukeaako uudestaan joskus 24h päästä, vai pitääkö asian eteen tehdä jotain?
 

Jarzki

Jäsen
Täällä ainakin on ollut useasti ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Eli valittaa juuri tuota 'Account unavailable'. Ja näköjään valittaa samaa myös nyt. Johan tässä päivän tai pari sai olla ilman tuota valitusta.
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Minkähän ihmeen takia meikäläisellä avautuu nykyään kaksi chat-ikkunaa jos joku laittaa viestiä?

Sama homma ja viestit tulee tuplana kanssa. Ja sitä toista ikkunaa ei ainakaan meikäläinen pysty ollenkaan sulkemaan.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Yritin kirjoitella kaverin seinälle, mutta koko ajan hyppää tilalle viimeisin "oma miete", mitä v***a?
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Tänään taas vaihteeksi Facebook on takkuillut oikein urakalla.
Pari tuntia sitten en päässyt iPhonella Facebookkiin, joten koitin koneella, mutta en silläkään päässyt. Taas sama "profiili ei ole juuri nyt saatavilla" -vitsi. Koitin sitten kiusallani, auttaisiko salasanan vaihtaminen vikaan, mutta ei näköjään. Facebook valittaa seuraavaa: "Salasanan resetointi ei ole mahdollista." Ei mun käsittääkseni pitäisi olla niin kauhean vaikeata, laittaa sitä uutta salasanaa sähköpostiin, mutta kun kyseessä on Facebook, niin kaikki on mahdotonta. Itselläni on melkoisen lähellä tunnuksen poistaminen, jos nyt vielä joskus tuonne sisään pääsen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kyllä tää naamakirja alkaa pikku hiljaa oleen pelkkä vitsi. Ei päivää ettei jotain häikkää olisi. Nyt Mafia Wars vittuilee oikein urakalla. Klikkaat "logoa" niin pääset omalle profiili -sivullesi tai sitten tulee jotain herjausta uudelleenohjaussilmukasta;palvelin tässä osoitteessa uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kyllä tää naamakirja alkaa pikku hiljaa oleen pelkkä vitsi. Ei päivää ettei jotain häikkää olisi. Nyt Mafia Wars vittuilee oikein urakalla. Klikkaat "logoa" niin pääset omalle profiili -sivullesi tai sitten tulee jotain herjausta uudelleenohjaussilmukasta;palvelin tässä osoitteessa uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti...

Tuo Mafia Wars tökkii juu välillä, on varmaan hieman käyttäjiä.. Mutta nyt aamulla toimi moitteettomasti.
 

Ruutu8

Jäsen
Mulla on nyt toista vuorokautta takkuillut koko FB. Toisin sanoen en pääse sisään koko systeemin. On sunnuntaiaamusta asti valittanut "Käyttäjätili ei käytettävissä" -tekstiä. Tätä ennen olen käyttänyt FB:ia päivittäin ~3 vuotta, eikä koskaan ole ollut ongelmia sisäänkirjaamisen kanssa.
Kellään mitää kikkoja, konnankoukkuja tai muuta loitsuja, jolla pääsisin sisään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös