Facebook

  • 994 942
  • 3 109

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Siis facebook ei toiminut Firefoxilla ja sitten latasin Operan sen tilalle. Näköjään tämä on Opera 10 millä pelittää.

Edit.Nyt ku tarkemmin katsoo tuota niin sehän on ihan päin vittua koko facebook. Näyttää jotain 12 tuntia sitten tulleita tilapäivityksiä ihan sekaisessa järjestyksessä.
Joo sori, luin jotenki ihan päin vittuja.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näyttäisi taas vaihteeksi olevan naamakirja totaalisen sekaisin. Statuspäivitykset ym. tulevat miten sattuu. Näyttää useamman tunnin vanhojoa ja eilisiä "muutoksia", eikä sellaisia jotka ovat tapahtuneet tyyliin 10 minuuttia sitten.
Sama ongelma explorerilla ja mozillalla
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Osaisikos joku sanoa, että kuinka ja mistä pystyy poistamaan jonkun tyypin omista kavereistaan? Alkaa yksi kanttura vituttaa ihan tosissaan..

Nimimerkillä vaikeasti tekniikkarajoitteinen.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Osaisikos joku sanoa, että kuinka ja mistä pystyy poistamaan jonkun tyypin omista kavereistaan? Alkaa yksi kanttura vituttaa ihan tosissaan..

Nimimerkillä vaikeasti tekniikkarajoitteinen.
Annoin näköjään vääriä ohjeita. Paina Friends-kohtaa->find friends ja sitä kautta pitäis kyetä poistamaan.

edit: ei varmaan tarvitse suomentaa...
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Osaisikos joku sanoa, että kuinka ja mistä pystyy poistamaan jonkun tyypin omista kavereistaan? Alkaa yksi kanttura vituttaa ihan tosissaan..

Nimimerkillä vaikeasti tekniikkarajoitteinen.

Avaat sen "kaverin" profiilin. Oikealta sivupalkista kaverilistojen alapuolelta löytyy kohta Poista kavereista.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Olenkohan sählännyt jotain asetusta, kun vanhoja tehtyjä testejä pukkaa oikein urakalla tuonne oikean alareunan ilmoitukset laatikkoon?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Olenkohan sählännyt jotain asetusta, kun vanhoja tehtyjä testejä pukkaa oikein urakalla tuonne oikean alareunan ilmoitukset laatikkoon?

Ulkomaankielisessä versiossa tulee pariin-kolmeen kertaan uudet kirjoitetut viestit.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jonkun kaverini (jolla on harvinaisen huono musiikkimaku) takia Kapasiteettiyksikkö on tuolla Friend Suggestioneissa. Miten saan sen pois sieltä häiritsemästä mielenrauhaani? Ruksin klikkaaminen ei auta, sillä sana Kapasiteettiyksikkö menee ruksin päälle.
 

J-ML

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim, Liverpool ja Sotkamon Jymy
Yhteisöpalvelu Facebookin suosio kasvaa edelleen. Kalifornialaisyritys kertoi eilen, että sillä on jo yli 300 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.

Facebookin toimitusjohtaja Mark Zuckerberg ilmoitti blogikirjoituksessaan myös, että yhteisöpalvelun tulot kattavat viimeinkin toimintakustannukset. Zuckerbergin mukaan tulojen kääntyminen nousuun tapahtui aiemmin kuin oli arveltu.

Ilmoitusta pidetään merkittävänä, koska yritys ei ole aikaisemmin onnistunut muuttamaan käyttäjämääräänsä talousvoitoksi.
(MTV3)

On se bisneksen tekeminen hankalaa, jos ei edes 300 miljoonaa ihmistä siihen riitä.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Mikähän on vikana, kun kaikki youtube-linkit eivät tule enää oikein näkyviin seinälle? Osa videoista siis näkyy ihan normaalisti, mutta osan kohdalla on vain pelkkä www-osoite.. Selaimesta se ei ole kiinni, koska tätä tapahtuu niin IE:llä, kuin Mozillallakin.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Mikähän on vikana, kun kaikki youtube-linkit eivät tule enää oikein näkyviin seinälle? Osa videoista siis näkyy ihan normaalisti, mutta osan kohdalla on vain pelkkä www-osoite.. Selaimesta se ei ole kiinni, koska tätä tapahtuu niin IE:llä, kuin Mozillallakin.

Jos ko. linkki vaatii rekkautumisen youtubeen, eli materiaali on jotain "kiellettyä alle" kamaa, silloin vaan tulee youtuben www osoite...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Facebookin chatti on taas pois pelistä, eikä kielen vaihtaminen auta. Prkl. Miksi? Tai siis onko oletettavissa, että tökkiminen loppuu joskus vai jatkuuko tämä ikuisuuksiin?

Retorisen kysymyksen lisäksi sitten se oikeakin: olin jättänyt odottamaan erään friend requestin, sillä en ollut varma, tunnenko sen lähettäjän Nordikselta vaiko en *), enkä jaksanut lähettää viestiä välittömästi. Requestin lähettäjä ilmeisesti totesi sittemmin, etten olekaan se, joksi hän minua luuli, ja perui requestinsä, tai ainakin se on hävinnyt Requests-osiosta. Ongelma on vain se, että etusivullani näkyy Requests-otsikon alla edelleen 1 friend request. Miten saan sen siitä pois?

*) kyllä, kaverilistallani on kourallinen puolituttujakin. Mutta heillä on ihan eri oikeudet kuin oikeilla kavereilla.
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Tuonne oikeaan alanurkkaan olevaan kohtaan, jonne tulee aina tietoja omiin tapahtumiin liittyen (esim. joku kommentoi kuvaa/linkkiä), niin äsken minulle tuli tällainen viesti:

"Henkilö X sent you this: http://flx.ly/10IDJF".

Mikäs systeemi tuo mahtaa olla? Omalla seinällä tuollaista tapahtumaa ei näy, enkä ole uskaltanut linkkiä avata.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä taas toimii hienosti!

Minullekin Facessa on aina välillä tullut tuollaisia ilmoituksia kun olen yrittänyt sisäänkirjautua. Vaikka ilmoittaa että tili on käytössä vasta tuntien päässä niin olen päässyt sisään heti perään yrittämällä kirjautumista toisella kerralla.
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Itse erosin ko. palvelusta muutama päivä sitten.

Tapahtui semmonen juttu, että Facebook tarjosi minulle ystäväksi henkilöä, johon olin ollut sähköpostitse (Gmail) yhteydessä syksyllä 2007 kun tilasin eräitä oppikirjoja eräältä kustantajalta. Tämän jälkeen emme enää ole olleet yhteyksissä, eikä mitään muitakaan yhteyksiä meillä ole (yhteisiä kavereita tai vastaavaa). Miten ihmeessä on mahdollista, että Facebook pystyy kaivamaan tuollaisia tietoja kenelle olen lähettänyt sähköpostia noin kauan aikaa sitten? Onko Facebook ja Gmail samaa puljua? Ei kai?

Vastaava juttu tapahtui jo aikaisemmin kun Facebook tarjosi itselleni kaveria, jonka nimi vaikutti jotenkin tutulta. No sittenpä selvisi, että tämä oli eräs henkilö, jonka olin 2004 lisännyt meseen, mutten juurikaan ollut keskustellut hänen kanssaan vuosiin. Tässäkään tapauksessa ei ollut yhteisiä ystäviä. Eli Facebookilla on myös pääsy messenger-yhteyshenkilöihini?

Tästä voisi Rauni-Leena Luukanen-Kilden vedellä aikamoiset salaliittoteoriat...

Osaako joku selittää näitä tapauksia?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaako joku selittää näitä tapauksia?
Minä veikkaan että kyseiset henkilöt ovat katsoneet profiiliasi, jonka jälkeen Facebook alkaa ehdotella ystäväksi kutsumista. Korrrostan että kyseessä on epäily.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Minä veikkaan että kyseiset henkilöt ovat katsoneet profiiliasi, jonka jälkeen Facebook alkaa ehdotella ystäväksi kutsumista. Korrrostan että kyseessä on epäily.

Onkos näillä asioilla sitten mitään yhteyttä? Siis tuolla että jos joku katsoo/minä katson jonkun kaverinkaverin profiilia niin Facebook alkaa tämän johdosta ehdotella tälle kaverinkaverille kaveruutta minun kanssa tai toisin päin??

Facebookiin liityttyäni tuli alkuun paljonkin ehdotuksia joista tuntemattomat ruksin aina pois, mutta nyt tuo ehdottelu on loppunut 95%:sti
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ootko joskus hakenut kavereita Facebookissa sähköpostihaun kautta? Se selittäisi nuo tapaukset. Facebook etsii säköpostistasi mahdollisia kavereita.
Tai sitten toisinpäin. Eli kyseinen henkilö on itse käyttänyt kyseistä toimintoa, ja sen takia ehdotetaan nyt kaveriksi.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Tuonne oikeaan alanurkkaan olevaan kohtaan, jonne tulee aina tietoja omiin tapahtumiin liittyen (esim. joku kommentoi kuvaa/linkkiä), niin äsken minulle tuli tällainen viesti:

"Henkilö X sent you this: http://flx.ly/10IDJF".

Mikäs systeemi tuo mahtaa olla? Omalla seinällä tuollaista tapahtumaa ei näy, enkä ole uskaltanut linkkiä avata.
Tässä vastaus:
Movies
Compare your taste in movies with friends. Share reviews. Discover new movies. Test your movie knowledge with the Never-Ending Movie Quiz.

Meikäläinenhän kokeili tuota linkkiä ja se on vaan Movie-sovellus itse FB:ssä. Ei ne kaikki linkit täällä netissä ole viruksia, ja ei ainakaan meikäläistä tuolla FB:ssä pelota kavereitten jakamat linkit. Enemmänki pikkutuntien nettisivustot on sitä vaarallisinta sorttia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuumailin tuossa ottaa yhteyttä erääseen ihmiseen Facebookin kautta. No, kirjautumaan sisään sinne loihe mieleni. En päässyt. Tämä paska sanoo vaan jotain Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours.

No joo, ymmärrän jos joskus sattuu näin. Vaan kun on jo aikamones kerta tällä viikolla. Miten paljon "site maintenancea" ne oikein tarvitsevat? Minä alan kokea tämän jo henkilökohtaiseksi vittuiluksi, ja olen aika lähellä todeta että pitäkää vittu tunkkinne. En minä sinne pilkattavaksi halua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös