Hidasteleeko muillakin facebook? Muut sivut toimivat kuin unelma, mutta tuntuu että fb on ainoa, jossa on ongelmia jatkuvasti. Onneksi siellä ei tarvitse aina olla..
Ärsyttää kun videot lähtevät pyörimään nykyään, vaikka niitä ei edes klikkaa päälle.
Kiitän suuresti!Eikös tuon saa asetuksista pois?
Edit: jep, settings -> video settings -> auto-play videos on/off
Jotkut päivitykset menevät suoraan "pages feed" kohdan alle. En tosin tiedä, miten nuo päivitykset valikoituvat. Olen ihmetellyt välillä samaa.Hei miten saan sivun X kaikki päivitykset tulemaan mun siihen oletus-newsfeediin? Ennen se toimi niin, että klikkasi sivulta sitä "set as interest list" tms. Nyt vituttaa kun newsfeed on täynnä jotain turhaa moskaa, mutta missaan kaiken mielenkiintoisen informaation. E: mulla näyttää sivulla Y, että olen "following", mutta ei tosiaan tule kaikki päivitykset mun feediin.
Miksi joku haluaisi ilmoittaa työnantajansa Facebookissa? On melkeinpä vihoviimeinen asia, että minun sanomiseni voitaisiin yhdistää työnantajaani mitenkään. Monia ei kuitenkaan tunnu haittaavan "vitun homon" huutelu firman nimi näkyvissä.
Pelisilmää, pelisilmää.Ilmaisin itseäni varsin huonosti aiemmassa viestissäni. Kokeillaan uudelleen:
En ymmärrä, miksi joku haluaisi, että kuka tahansa voi yhdistää mielessään hänen poliittiset, uskonnolliset, humoristiset, kasvatukselliset jne. mielipiteensä, jotka hän FB:ssa ilmaisee, hänen työnantajaansa. Näin voi helposti käydä, jos ilmoittaa työnantajansa FB-profiilissaan.
Pahin virhe on käyttää mitään Facebook-mainontaa. Nykyään isolla osalla on kaiken maailman adblockit, ettei siellä edes mitään mainoksia näy.Onko kenelläkään kokemuksia firman Facebook-mainostamisesta? Mitkä ovat pahimpia virheitä, joita voi tehdä (avoimen shekin lisäksi)? Mitä kannattaa huomioida?
Näin ehkä ns bannerimainosten kanssa, mutta normaalien postausten näkyvyyttä voi myös buustata rahalla, ja nuohan näkyvät kohdeyleisön feedissä kuten mitkä muutkin tahansa päivitykset, ja itselläni nuo näkyvät vaikka adblockit onkin käytössä.Pahin virhe on käyttää mitään Facebook-mainontaa. Nykyään isolla osalla on kaiken maailman adblockit, ettei siellä edes mitään mainoksia näy.
Onko näin? Itselläni adblockin asennuksen jälkeen ei ole kyllä maailman aikoihin näkynyt yhtään ainoaa mainosta edes feedissä. Voin olla väärässä toki.Näin ehkä ns bannerimainosten kanssa, mutta normaalien postausten näkyvyyttä voi myös buustata rahalla, ja nuohan näkyvät kohdeyleisön feedissä kuten mitkä muutkin tahansa päivitykset, ja itselläni nuo näkyvät vaikka adblockit onkin käytössä.
Varmasti löytyy niitäkin, joilla ei adblockia ole....
Onko kenelläkään kokemuksia firman Facebook-mainostamisesta? Mitkä ovat pahimpia virheitä, joita voi tehdä (avoimen shekin lisäksi)? Mitä kannattaa huomioida?
Aika harvalla varmaan on tuollainen ohjelma, paitsi joillakin tietokoneita harrastavilla nuorilla jne.
Aika harvalla varmaan on tuollainen ohjelma, paitsi joillakin tietokoneita harrastavilla nuorilla jne.
Kyllä tuo facebook ainakin itselläni toimi.
Saako noita kaveriehdotuksia mitenkään piilotettua?