Ikävää mutta ei kai kukaan olettanut, että joku ilmainen pilvipalvelu on aina käytettävissä?Melkein yhtä paljon, kuin itse palvelukatkos ärsyttävät besserwisserit, jotka neuvovat turhautuneita näkemään ihmisiä livenä ja hehkuttavat, kuinka on hyvä vaan saada taukoa someista jne. Tiedoksi heille, miljoonille Facebook, Instagram jne. eivät ole vain hauskanpitoa, vaan osa elinkeinoa ja tunteja kestävä katkos voi olla tuhoisa.
Tämä on muuten totta. Instagramissa tulee paljon niitä että esim tarinat ei lataudu ja niiden näkymisessä on kaikkea pientä sekoilua muutenkin.Silti Instagramin totaalikatkoksia tulee ihan liian usein. Usein lyhyitä, mutta silti aika säännöllisesti. -En muista, että Twitter olisi koskaan ollut kokonaan alhaalla.
Mulla alkoi soimaan Terminatorin tunnari päässä.Gmailissa ja Twitterissäkin nyt jotain häikkää.
Gmailissa ja Twitterissäkin nyt jotain häikkää.
Sinänsä aika vapauttavaa, että on yhtäkkiä mese ja wappi pimeänä. Selvittiin joskus muinoin niin, että soiteltiin ne asiat :)
Onkohan mitään realistista vaihtoehtoa Facebookille jos pyörittää jonkinlaista yhteisöä/ryhmää ja johon sitten pystyisi kuitenkin kaikki liittymään halutessa jos vain löytävät jotain kautta kyseiseen palveluun ja sen palvelun hakukentän kautta? Noh ehkä tuo facebook jo huomenna toimii mutta jos on pitempään sivussa tai vastaavaa myöhemmin tapahtuu niin mihinpäin kannattaisi suunata :D
Nyt toimii face ja ig.
Tai ainakin pääsee sisään mutta ei voi tehdä mitään, mutta varmaan muutama muukin samaan aikaan sisällä
Mitä ei muka pysty tekemään?
Ei ainakaan itsellä antanut kirjoittaa minnekään ryhmään ja viestit ei tuntunut lähtevän messingerissä
MeWe on ainakin yksi näistä Facebookin kilpailijoista, jota olen itse käyttänyt. Oikein näppärä ja helppokäyttöinen alusta, josta kyllä hakukentällä pitäisi yhteisöt löytyä.