Et sitten haistanut vitsin tynkää.
Kiitos rehdistä vastauksesta. En haistanut vitsin tynkää enkä mitään muutakaan epämiellyttävää kuten paskanhajua tai muuta.
Kyllä Nuori Herra nimeltä Lewis Hamilton on ehtinyt jo osoittaa että osaa olla myös käärmeenkielinen selkäänpuukottaja ja paskanpuhuja(kauden aikana vika oli aina Alonsossa tai Alonson tekemisissä, ei omissa) kun kyseessä on omat tekemiset ja voittaminen(toki se kertoo myös tinkimättömästä voitonhalusta). Eli ikinä herra ei tehnyt mitään väärää, tai rangaistuksen arvoista omasta mielestään. Eikä tietenkään kukaan voi julkisesti sanoa haluavansa kabinettipeli-mestaruuden pari kuukautta kauden päättymisen jälkeen. Olisihan se silti Brasiliasta toki kelvannut tuomaripäätöksellä mukaan.
En tunne Hamiltonia niin henkilökohtaisesti, että osaisin tarkemmin analysoida millainen paskanpuhuja hän on tai ei ole. Se mihin itse tartuin oli tuo sinun nokkelaksi osoittautunut hauskuuttelu, jossa Hamilton itki polvillaan mestaruutta itselleen. Sen verran mitä itse olen aiheeseen perehtynyt, niin Hamilton on joka käänteessä todennut ettei halua voittaa mestaruutta tällä tavoin. Ja se on ihan ymmärrettävää. En minäkään haluaisi voittaa kabineteissa mestaruutta.
Kysymys PR-Pojusta oli kategoriaa huvittava. Setä Bernie on istunut vuosikaudet kädet rukousasennossa että sarjaan saataisiin a)menestyvä britti b)tummaihoinen kuljettaja c)tummaihoinen menestyvä kuljettaja d) kohtien a+b+c summa menestyvä brittiläinen tummaihoinen kuljettaja. Kohtia a ja b Bernie on vuosikausien aikana toistellut eri haastatteluissa kun Herra Diktaattorilta on kysytty minkälaista kuljettajaa hän toivoo sarjaan.
Kiitos myös tästä. En ole seurannut Ecclestonen tekemisiä tai lausuntoja, joten tämä oli ikäänkuin uutta tietoa minulle. Niin vastenmielinen tämä Bernie, että mielelläni jätän hänen näkemyksensä lukematta.
Lopulta voitaisiin kysyä, että kumpi onkaan lopulta parempaa mainosta tällä skandaaleissa ryvettyneelle lajille. Toinen vaihtoehto on tiukka kolmen kuljettajan kamppailu mestaruudesta loppuun saakka ja toisessa vaihtoehdossa mestaruus jaetaan kabineteissa taistelun jo tauottua, ja vieläpä sille jolle mestaruus ei kuulu. Olkoonkin sitten Bernie Munapään suosikkipoika. Minusta tuo ensimmäinen kuulostaa paremmalta imagonrakentamiselta. En olekaan Bernie.
PS. Palstapoliisi-läppä ei pudonnut.