Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Vähän ketjua sivuten, mutta kaksinkertainen F1:sen maailmanmestari Mika Häkkinen lopettaa kilpailu-uransa.
Ei nyt suoranaisesti mikään ihme, ettei Alonso jatka Mäcillä. Mutta se sen sijaan ihmetyttää, että Alonso pääsee lähtemään ilmeisesti Mäciltä täysin ilmaiseksi?
Vielä ei kuitenkaan näin jyrkkää ilmoitusta asiasta ole saatu julkisuuteen, vaan käsittääkseni DTM-sarjasta mies kertoi jäävänsä pois.Vähän ketjua sivuten, mutta kaksinkertainen F1:sen maailmanmestari Mika Häkkinen lopettaa kilpailu-uransa.
Ja Ross Brawn tulee sapatilta pohjamudissa rypevän Hondan tallipäälliköksi: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1453873
Hamilton nousee selkeäksi ns. ykköskuskiksi Mäkillä, joten saa nähdä miten hän pystyy kantamaan suuren tallin paineita.
Pakko hieman tulla hehkuttamaan Michael Schumacherin esiintymistä testeissä.. Mies tulee vuoden tauon jälkeen ajamaan f1-autoa ja on selvästi koko porukan nopein!
Hieman huvittaa nykyisten f1-kuskien taso, jos mies joka on pitänyt vuoden tauon kyykyttää muita.
Luultavimmin Schumi muutenkin urheillut enemmän ja pitänyt kuntoa yllä. Ei vaikuta ihan sellaiselta kaverilta, joka antaisi kuntonsa rapistua, sen verran perfektionisti. Häkkisellähän taisi olemus hieman repsahtaa F1:sten jälkeen? Toki sittemmin petrannut, mutta jo Formuloissa huomasi, että Schumi oli kovakuntoisempi kuski. Tosin varmaan sitä melkein keneen tahansa muuhun verrattuna.P.S. Schumin suoritus vuoden ajotauon jälkeen on huikea, etenkin jos sitä vertaa Häkkisen vähän vastaavaan testiin viime kaudella (Häkällä tosin vähän pidempi ajotauko).
Luultavimmin Schumi muutenkin urheillut enemmän ja pitänyt kuntoa yllä. Ei vaikuta ihan sellaiselta kaverilta, joka antaisi kuntonsa rapistua, sen verran perfektionisti. Häkkisellähän taisi olemus hieman repsahtaa F1:sten jälkeen?
Mihinkäs ne Schumin ajotaidot olisi hävinneet tässä vuoden aikana? No ei minnekään tietenkään. Tuttu talli, ja tuttu auto, niin saahan tuon tason mies hyviä kierrosaikoja aikaiseksi. Ja niitä nopeita kierroksiakin on varmasti haluttu mukaan mediaa varten.
Sinänsä näistä talvitesteistä ei voi kovinkaan paljotta mitään sanoa, kun ei ole oikein tietoa, mitä kukanenkin talli on testannut, ja kuinka paljon on ollut polttoainetta tankissa.
Juu totta ja kai lähinnä sen DTM-sarjan takia, ei sinne mitään möhömahaa olisi varmasti päästetty.Kyllahan han kavi aikamoisen treeniraakin kuntotreenarinsa kanssa niihin aikoihin kun hanta oltiin tuomassa takaisin Ykkosiin.
Sinä esität edelleen asiat vanhan kunnon Neuvostoliiton tyylin, jättämällä faktaa pois.Mies tulee vuoden tauon jälkeen ajamaan f1-autoa ja on selvästi koko porukan nopein! Mies ajoi vielä ilman luistonestoa, joka ei ainakaan vähennä suorituksen arvoa. Hieman huvittaa nykyisten f1-kuskien taso, jos mies joka on pitänyt vuoden tauon kyykyttää muita.
Paha sanoa, että mitä hyötyä, mutta mm. Ferrarin toista autoa ajanut Badoer testasi myös luistonestolla.Ensinnäkin varmasti joka talli testasi ilman luistonestoa, mitä järkeä kenelläkään olisi enää testata luistonestolla?
No, jälkeenpäin ajateltuna, tottakai siitä on hyötyä että testataan myös luistonesto päällä: pitäähän uudelle datalle olla vertailukohta. Autoissahan on napinpainalluksen takana luistonesto pois/päällä, joten oletettavasti kaikki kuskit testasivat sekä että.Paha sanoa, että mitä hyötyä, mutta mm. Ferrarin toista autoa ajanut Badoer testasi myös luistonestolla.
Aika varmuudella väittäisin, ettei tapahdu napin painalluksella, vaan vaatii kaksi eri autoa (ja ainakin Badoer hyppi kahden auton välillä vertailua tehdessään). Uuden EMS:n kanssa ei pitäisi olla mahdollista käyttää luistonestoa lainkaan.No, jälkeenpäin ajateltuna, tottakai siitä on hyötyä että testataan myös luistonesto päällä: pitäähän uudelle datalle olla vertailukohta. Autoissahan on napinpainalluksen takana luistonesto pois/päällä, joten oletettavasti kaikki kuskit testasivat sekä että.
Ei kai se mikään uusi auto ollut, jolla Schumi päästeli menemään, vaan nimenomaan tämän vuoden versio. Ja mitä muutoksia siihen on tehty, ei meistä tiedä sitä kukaan. Oliko se auto edes tämän vuoden sääntöjen mukainen, ei sitäkään tiedetä.Aika varmuudella väittäisin, ettei tapahdu napin painalluksella, vaan vaatii kaksi eri autoa (ja ainakin Badoer hyppi kahden auton välillä vertailua tehdessään). Uuden EMS:n kanssa ei pitäisi olla mahdollista käyttää luistonestoa lainkaan.