Mutta onneksi joukkueeseen hommataan pottukerhon jämäkääpiöitä.Ahonen ja Flinck olivat ainoat pelaajat joukkueessa jotka taklasivat.
Sinne meni sitten Ronykin prkl mie tykkäsin tästä kaverista, vaikka alkukausi olikin hieman vaikeahko.
Mä en jää Flinckiä kaipaamaan. Pärjätään hyvin ilmankin. Kiitoksia kuitenkin.
Ahonen oli parempi kuin Lappalainen. Kumpaakaan en olisi pitänyt. Jostain syystä Lappalainen sai jatkaa.
Neitikiekko kunniaan! Seuraavaksi olet varmaan vaatimassa Zborilille peliaikaa?
Eli mielestäsi Lappalainen on fyysisempi kuin Ahonen tai et ymmärtänyt viestiäni. Ja kyllä olen vaatimassa Zborilille peliaikaa. Minä haluan joukkueeseen fyysisyyttä, mutta en Ahosta enkä Flinckiä koska mitään muuta he eivät joukkueeseen tuoneet.
En todellakaan pidä Lappalaista fyysisempänä, kuin Ahonen. En myöskään olisi toivonut hänelle jatkosopimusta. Kyse on siitä, että ilmeisesti sinun mielestäsi on toivottavaa lähettää ainoat fyysiseen peliin kykenevät pelaajat pois joukkueesta ja tilalle kelpaavat Zborilin kaltaiset mikkihiiret?
Mitähän Dufva kovan luokan ammattilaisena näkee Ahosessa kun vielä palkkasi kahdeksivuodeksi? Varmaan jotain mitä kaduntallaajat ei hiffaa.....Eli mielestäsi Lappalainen on fyysisempi kuin Ahonen tai et ymmärtänyt viestiäni. Ja kyllä olen vaatimassa Zborilille peliaikaa. Minä haluan joukkueeseen fyysisyyttä, mutta en Ahosta enkä Flinckiä koska mitään muuta he eivät joukkueeseen tuoneet.
Mitähän Dufva kovan luokan ammattilaisena näkee Ahosessa kun vielä palkkasi kahdeksivuodeksi? Varmaan jotain mitä kaduntallaajat ei hiffaa.....
Ahonen oli esim, saipan paras alivoimapakki.Ahonen oli ekalla kaudellaan ihan hyvä, mutta taisi loukkaantua ja loppukausi menikin sitten siinä. Viime kaudella ei täyttänyt odotuksia kuin ajoittain. On toki parempi kuin Lappalainen, mutta itse asiassa Lappalaista huonompi puolustaja meillä on viimeksi ollut Marlo Koposen muodossa.
Ahonen oli esim, saipan paras alivoimapakki.
Onko n. 18min/peli pieni rooli? Loppukaudesta pelasi kuitenkin hyvin ja enemmän kuin esim. Larsson. Tämän lisäksi oli kuitenkin ihan ykkösparissa. Playoffeissakin taisi ihan kohtuullisia minuutteja pelata, vaikka Liiga näitä tilastoja ei tarjoa tällä hetkellä.Onnistui loppukaudella pienessä roolissa ihan kohtuullisen hyvin, se on selvä.
Nyt tarvittaisiin kuitenkin niitä kärkihyökkääjiä, jotka SaiPassa harvoin ovat ihan kokonaisvaltaisia, koska maksavat maltaita. Alaketjuihin on sitten änkeä jo Kuronen, Jokinen, Hämäläinen, Leivo, Venäläinen, Koho, Vainikainen, Virkkunen ja Järveläinen pienellä varauksella. Epäilen, että alaketjuihinkaan fyysisyyttä on turha suuremmin toivoa.Tässä näkemyksemme näköjään eroavat. Luotan sokeasti siihen, että SaiPaan on vielä tulossa lihasmassaa ennen kauden alkua.
No, esim, vähiten omiin hänen ollessa kentällä, eniten alivoima aikaa.Millä perusteella hän oli "saipan" paras alivoimapakki?
Suurimman osan kaudesta peli oli ihan kauheaa soheltamista, eikä kiekon kanssa tahtonut syntyä yhtään mitään. Puolustusvelvoitteet täyttyivät rimaa hipoen johtuen ihan puhtaista virheistä, joita tuli aika paljon. Pelisilmä ja -käsitys eivät ole kovin korkealla tasolla, mutta riittävät kolmospariin ihan hyvin, mutta SaiPalla on sinne jo ihan tarpeeksi tunkua.
Onnistui loppukaudella pienessä roolissa ihan kohtuullisen hyvin, se on selvä.
Sinulla on varmaan tilastoja tukemaan näitä väitteitäsi? Jokainen objektiivisesti pelejä seurannut tietää myös hänen olleen yhdessä Lappalaisen kanssa SaiPan syksyn kaksi ylivoimaisesti surkeinta puolustajaa. Sinulla on suosikkijoukkueesi jo vaihtunut, joten tässä kohtaa SaiPa taisi lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla: he paransivat puolustuksensa sekä etenkin Jatkoajan SaiPa-osion tasoa ensi kaudeksi. Hyvää työtä toimistolla.No, esim, vähiten omiin hänen ollessa kentällä, eniten alivoima aikaa.