Ex-SaiPalaiset maailmalla

• 1 571 344
  • 4 712

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Sananmukaisesti taisi vain käydä, kun ei enää löydy kyseistä jaksoa ollenkaan tuosta linkistä.
Podcast juontajat ilmeisesti parissa asiassa puhui ohi suun ja pätkä palautui leikkauspöydälle. Päivitän kun kuunneltavissa uusi versio taas, itse alkuperäisenä ehdin kuunnella ja tuskin leikkaus kohdistuu SaiPa tai Salminen asiaan vaan muuhun jota podissa sivuttiin

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Pelaaja, jonka edesottamukset eivät voisi vähempää kiinnostaa näin SaiPa-kannattajana.
Ymmärrän, mutta jotain toista saattaa herran ajatukset kiinnostaa ja tämä on käsittääkseni ex-SaiPa pelaajien ketju, jossa seurataan ja päivitetään kuulumisia.

Unscarred

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä ja NY rangers
Voidaaks vaan unohtaa tää Salminen perseily. Kaikkea hyvää hänelle jatkoon ja meillä hutchinson, joka pitäisi olla lähtökohtiin nähden parempi. Eli loppupeleissä meni paremmin, eli voidaan kiittää Salmista, että ei valinnut SaiPan

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Mihin se Salminen tässä nyt oikeastaan on syyllistynyt, edelleenkään?
Ei nyt varmaan sinällään mihinkään väärään. Keskeisessä roolissa pelaavan pelaajan joukkueen jättäminen kesken kauden on vaan itselleni sellainen temppu, että arvostus tippui aika lailla nolliin. Ei rehellisesti kiinnosta pätkääkään koko ukko.

Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei nyt varmaan sinällään mihinkään väärään. Keskeisessä roolissa pelaavan pelaajan joukkueen jättäminen kesken kauden on vaan itselleni sellainen temppu, että arvostus tippui aika lailla nolliin. Ei rehellisesti kiinnosta pätkääkään koko ukko.
Huhujen mukaan hänen lähtemisensä SaiPasta ollut aikamoinen kuvio yökerhojuttuineen ja ei kaikista avoimmin oltu SaiPan kanssa uuden joukkueen etsimisestä kerrottu. Luulen, että ei SaiPan pelaajilla hänestä hyvää kerrottavaa ole. Onhan siinä voinut agenttikin olla huonosti toiminut osapuoli, mutta tällaiset asiat yleensä vaikuttaa kun pitäisi löytää pelipaikka seuraavaksi.

AHL:stä sama mies puhui näin haastattelussa:
Aika toksinen ympäristö. Ollaan kavereita, mutta astutaan toisen varpaille heti, kun pystyy. Kaikki haluavat mennä eteenpäin ja olla seuraava, joka pääsee ylös. Ei se ole kiva paikka.
Huomaa, että kaikki keskittyvät omaan suoritukseen. Jos joku tekee jotain hyvin, ei nauti siitä. Kun joku epäonnistuu, on vähän niin kuin "jes".

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta Salminen on pelillisesti arvonsa osoittanut liigassa tällä kaudella toisin kuin Hutchinson. Sikäli Oskari olisi ollut parempi vaihtoehtoja. Toki saatiin vielä kiinnostavampi pelaaja tilalle, mutta ei M.H ole torjunut vielä yhtään pistettä SaiPalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy