Oho, olipa yllätys lähtijä. Aika kummallinen ajankohta vaan lähdöllä. Olisi parempi, kun nämä tapahtuisivat ennen kesää eikä heti kauden alussa. Saas nähdä kuka tulee tilalle.
Tuskin tulee ketään tilalle. Markkanen hoitaa tuonkin homman.Oho, olipa yllätys lähtijä. Aika kummallinen ajankohta vaan lähdöllä. Olisi parempi, kun nämä tapahtuisivat ennen kesää eikä heti kauden alussa. Saas nähdä kuka tulee tilalle.
- Jatkaa myyntityössä Lappeenrannassa, mutta täysin uudella alallaOho, tämä tuli puskista. Juttua en pääse lukemaan, mutta en ihmettele jos miehelle on alkanut satamaan työtarjouksia vähän muualtakin.
Optimaaliratkaisu löytyisi menneisyydestä, mutta liekö enää halukkuutta palata rooliin jossa täytyy olla aikalailla kellon ympäri kiinni työpaikassa.Nyt on kyllä iso menetys tähän hätään. Vaikka uusi kaveri löytyisi nopeasti, niin sisäänajossa kestää aina oma aikansa tekee mitä tahansa tällaista "luovaa".
Ei Viljakaisen lähdöstä ole mitään syytä vetää tällaisia johtopäätöksiä. On ihan normaalia, että ihmiset vaihtavat työpaikkoja, eivätkä avoimet työpaikat noudata Liigan vuosikelloa.Paletti vaan lisää sekaisin. Luulisi kohta SaiPan hallituksessakin herätyskellot soivan, että jotain on toimistolla pahasti pielessä.
Liekö Pehkos Mikko on jo laittamassa hakemusta sisään ?Paletti vaan lisää sekaisin. Luulisi kohta SaiPan hallituksessakin herätyskellot soivan, että jotain on toimistolla pahasti pielessä. Tosiaan kuten joku jo kirjoittikin, niin onhan tämä lähestulkoon pahin mahdollinen ajankohta menettää markkinointi- ja viestintäpäällikkö.
Ei sisällä tutkittua dataa, mutta väittäisin että kesäloman jälkeinen aika syksyllä on usein sitä kiivainta aikaa vaihtaa työpaikkoja. Yritykset käynnistävät rekrytointeja ja työntekijät ovat ehtineet kesälomalla pysähtymään ja miettimään että olisikohan aika tehdä jotain muuta kun tämä lisääntynyt vapaa-aikakin tuntuu niin hyvältä. Jos keväällä tuntuu raskaalta niin usein silloin puristetaan vielä väkisin sillä energiarippeellä eteenpäin että kohtahan se loma alkaa.Ei Viljakaisen lähdöstä ole mitään syytä vetää tällaisia johtopäätöksiä. On ihan normaalia, että ihmiset vaihtavat työpaikkoja, eivätkä avoimet työpaikat noudata Liigan vuosikelloa.
Ei tässä(kään) nyt tarvitse tuomionpäivän pasuunaa soittaa. Aivan normaalia, että ihmiset vaihtavat työpaikkaa. Nuori mies ja elämä edessä.Paletti vaan lisää sekaisin. Luulisi kohta SaiPan hallituksessakin herätyskellot soivan, että jotain on toimistolla pahasti pielessä. Tosiaan kuten joku jo kirjoittikin, niin onhan tämä lähestulkoon pahin mahdollinen ajankohta menettää markkinointi- ja viestintäpäällikkö.
Siis onko joku oikeasti kartalla hallihankkeesta, missä sen suhteen mennään? Viime vuonna kaupunki päätti hallin tekemisestä Kisapuistoon, mutta nyt haikallaan SaiPan toimesta taas jotain keskustatonttia. Tämän projektin sanoisin olevan eniten tuuliajolla ja siinä on käänteitä enemmän kuin Salkkareissa.Ja miksi tuo paletti nyt on valmiiksi jo aivan sekaisin ? Eikös sitä ole tässä oiottu ja uutta suunnitellaan (hallihankkeet jne) ?
Ja tämä liittyy ex-saipalaisiin miten?Siis onko joku oikeasti kartalla hallihankkeesta, missä sen suhteen mennään? Viime vuonna kaupunki päätti hallin tekemisestä Kisapuistoon, mutta nyt haikallaan SaiPan toimesta taas jotain keskustatonttia. Tämän projektin sanoisin olevan eniten tuuliajolla ja siinä on käänteitä enemmän kuin Salkkareissa.
Liekö Pehkos Mikko on jo laittamassa hakemusta sisään ?
Mitä itse olen kuullut huhua herra valmentajan käytöksestä toimiston porukkaa kohtaan, en yhtään ihmettele että joku saa tarpeekseen. Tosin huhuja/juttuja mahtuu maailmaan. Mutta aika luotettavalta taholta olen asioita kuullut, ettei välit ole parhaimmat mahdolliset. Voihan se olla että lähtee ihan vain maisemanvaihdoksen takia, kuten aikaisemmissa viesteissä täällä luki. Mutta ei tästä sen enempiä…
Pekka Virran vaatimustaso pelaajien sitoutumisen ja asenteen suhteen on poikkeuksellisen kova, ja voin hyvin kuvitella, että Virta edellyttää samanlaista sitoutumista myös muulta organisaatiolta. Toimiston porukka on tietysti organistoorisesti Markkasen vastuulla, mutta ei minua ainakaan huolestua, jos toimiston väkeäkin vähän herätellään.Mitä itse olen kuullut huhua herra valmentajan käytöksestä toimiston porukkaa kohtaan, en yhtään ihmettele että joku saa tarpeekseen. Tosin huhuja/juttuja mahtuu maailmaan. Mutta aika luotettavalta taholta olen asioita kuullut, ettei välit ole parhaimmat mahdolliset. Voihan se olla että lähtee ihan vain maisemanvaihdoksen takia, kuten aikaisemmissa viesteissä täällä luki. Mutta ei tästä sen enempiä…
Siis onko joku oikeasti kartalla hallihankkeesta, missä sen suhteen mennään? Viime vuonna kaupunki päätti hallin tekemisestä Kisapuistoon, mutta nyt haikallaan SaiPan toimesta taas jotain keskustatonttia. Tämän projektin sanoisin olevan eniten tuuliajolla ja siinä on käänteitä enemmän kuin Salkkareissa.
Yksityinen taho sitä keskustahallia suunnittelee enkä usko, että SaiPa siinä pääsuunnittelija on?
Mitä itse olen kuullut huhua herra valmentajan käytöksestä toimiston porukkaa kohtaan, en yhtään ihmettele että joku saa tarpeekseen. Tosin huhuja/juttuja mahtuu maailmaan. Mutta aika luotettavalta taholta olen asioita kuullut, ettei välit ole parhaimmat mahdolliset. Voihan se olla että lähtee ihan vain maisemanvaihdoksen takia, kuten aikaisemmissa viesteissä täällä luki. Mutta ei tästä sen enempiä…
Tämä on kaksiteräinen miekka. Jos taho X on tottunut tekemään asioita tietyllä tavalla ja siihen liitetään henkilö Y joka tulee ajamaan muutosta toimintatapoihin ja koetaan että hän astuu väärälle tontille vaikka saattaisikin olla oikeassa niin usein se aiheuttaa muutosvastarintaa. Jos on eletty aiemmin vähän pellossa ja siihen tulee henkilö joka asettaa ammattimaisuuden raamit niin tulipaloja jää aina kytemään johonkin ja se tavallaan myös kuuluu siihen juttuun, oli sitten kyse joukkueen tai toimiston toiminnasta niin sama pätee yhtälailla molempiin.Tosin huhuja/juttuja mahtuu maailmaan. Mutta aika luotettavalta taholta olen asioita kuullut, ettei välit ole parhaimmat mahdolliset.