Tämä on kaksiteräinen miekka. Jos taho X on tottunut tekemään asioita tietyllä tavalla ja siihen liitetään henkilö Y joka tulee ajamaan muutosta toimintatapoihin ja koetaan että hän astuu väärälle tontille vaikka saattaisikin olla oikeassa niin usein se aiheuttaa muutosvastarintaa. Jos on eletty aiemmin vähän pellossa ja siihen tulee henkilö joka asettaa ammattimaisuuden raamit niin tulipaloja jää aina kytemään johonkin ja se tavallaan myös kuuluu siihen juttuun, oli sitten kyse joukkueen tai toimiston toiminnasta niin sama pätee yhtälailla molempiin.Tosin huhuja/juttuja mahtuu maailmaan. Mutta aika luotettavalta taholta olen asioita kuullut, ettei välit ole parhaimmat mahdolliset.
Huhuja on toki monenlaisia ja yksi sellainen on myös että pian ex-markkinointimieskään ei ole ollut kaikkein vastaanottavaisin henkilö ottamaan ulkopuolelta ideoita vastaan miten asioita voisi hoitaa. Kuten sanoit, huhut ovat huhuja ja totuus on varmasti jossain välimaastossa kun lyödään vastakkain kahden henkilön tuntemukset/kokemukset siitä miten asia on menneet.
Pekka Virta ei hehku empaattisuuttaan median edessä, mutta minä en tiedä yhtään minkälainen hän on median ulkopuolella. Kuvittelisin, että jos preesens ja ulosanti on normaalistikin yhtä tummansävytteistä ja jos hän myy ajatuksiaan tyylillä minä tiedän - minä olen tehnyt tämän monesti aiemminkin - ja käyttää yhtä ehdotonta kommunikointia kuin mediassa niin on helppo kuvitella että karvoja nousee pystyyn.