Nyt Kerhon some-osasto hereille ja luukuttamaan tätä!
Hieno mies.
Viimeksi muokattu:
Luin, hymähtelin, jatkoin lukemista ja hymähtelin lisää. Hämmentävää, että yli 60 ihmistä on menneet innosta ja raivosta täristen tykkäämään tuosta häpeän kuorruttamasta kyynelvirrasta.Ilveksen puolella Nestorin totuus kirjoittaa hienosti Antti Pennasesta. Kannattaa käydä lukemassa.
Olihan tuo kaikin puolin todella tyylitöntä Pendolta. Ihan varmasti on rankkaa ja mies on todella murtunut, mutta kyllä ammattilaisen pitäisi nää hoitaa.Luin, hymähtelin, jatkoin lukemista ja hymähtelin lisää. Hämmentävää, että yli 60 ihmistä on menneet innosta ja raivosta täristen tykkäämään tuosta häpeän kuorruttamasta kyynelvirrasta.
No, toisaalta.. olisin varmaan itsekin tuota mieltä jos mun kannattama neljän miljoonan joukkue ei pääsis tuota pidemmälle.
Ei Ilves saa mitään jos asenne on tämä. Palven haastattelu Aamulehdessä. "Ei tää mestaruus Ilveksessä mikään erikoinen juttu olisi, oon tällainen keikkatyöläinen, pelailen pelit ja lähden sit sinne missä tarvitaan"
Ihan sanatarkasti en muista, mutta Vänttinen sanoi joskus: Saatiin syöpäläiset joukkueesta pois, niin alkoi peli kulkemaan.Niin eikös Palve lähtenyt Turkuun menestyksen perässä, koska ei Kerhoon uskonut ja heti seuraavana keväänä kannu tuli tänne.
Hieno mies.
Puustinen markkinoi Hämeenlinnaa/Kerhoa paremmin kuin kukaan muu. Luulisi auttavan vahvistusten kohdalla nämä Puden puheet. Siihen vielä Ekin kontaktit.Joillekkin NHL-breikkiä hakeville nuorille päin rummutusta tällä. "Mä alotin mun uran Hämeenlinnassa, nyt mä olen pelannu Crosbyn ja Malkinin kans samassa ketjussa".
Ilman muuta, käyttäkää nyt herran jessus hyväks tota.
Toki, vaikka suurella todennäköisyydellä olikin ihan inhimillinen erhe. Valmentajan pitäis tietenkin muistaa mennä kättelemään - tai jonkun pitäis vähintäänkin ohjata menemään sinne, jos näyttää että suunta on väärä.Olihan tuo kaikin puolin todella tyylitöntä Pendolta. Ihan varmasti on rankkaa ja mies on todella murtunut, mutta kyllä ammattilaisen pitäisi nää hoitaa.
Jotenkin tuntuu että tästä edellisestä Hämeenlinnasta ponnistaneesta pelaajasukupolvesta se on nimenomaan Puustinen joka P-Amerikasta palatessaan nähdään vielä Kerhon paidassa.Puustinen markkinoi Hämeenlinnaa/Kerhoa paremmin kuin kukaan muu. Luulisi auttavan vahvistusten kohdalla nämä Puden puheet. Siihen vielä Ekin kontaktit.
No on toi ehkä parempi kuin se Pasi Nurmisen vanha tv-mainos ”… oli kioskimurtoja ja kaikkee, nyt mä elätän perheeni jääkiekolla” tms.Joillekkin NHL-breikkiä hakeville nuorille päin rummutusta tällä. "Mä alotin mun uran Hämeenlinnassa, nyt mä olen pelannu Crosbyn ja Malkinin kans samassa ketjussa".
Ilman muuta, käyttäkää nyt herran jessus hyväks tota.
Riskien otossa on kuitenkin pidettävä järki päässä, sillä liian suurella riskinotolla tuhotaan seuran tulevaisuus - jos ei kokonaan, niin ainakin useammaksi vuodeksi.
Hahahaha ha ha. Ha.Toki, vaikka suurella todennäköisyydellä olikin ihan inhimillinen erhe.
Tietysti jos asia on noin, ja pää ei ole kestänyt, niin se on kyllä erittäin hyvä kysymys, että onko maajoukkueen päävalmentajan paikka nyt oikea siirto hänelle.
Toivottavasti ei nähdä. Paljon ennemmin katselen ja kuuntelen vaikka Masoa seuraavat kymmenen vuotta. Tai Pikkaraista.Eilinen varmisti sen, että Pennanen nähdään vielä HPK:ssa ellei majussa tule menestystä. Tuttu ja turvallinen ympäristö ja nuori mies vielä.
Toivon, että on vitsi.Toivottavasti ei nähdä. Paljon ennemmin katselen ja kuuntelen vaikka Masoa seuraavat kymmenen vuotta. Tai Pikkaraista.
Jumankauta, niin ne vuodet vierivät. 28.Melkein tämän kauden Kerhon ykkössena nyt vapailla markkinoilla. Nähdäänkö kick-offissa sama silhuetti taas?Kaksinkertainen Suomen mestari -hyökkääjä vapaiden pelaajien markkinoille - Leijonat
Saksan DEL-liigassa pelaava ERC Ingolstadt tiedottaa verkkosivuillaan, että joukkueessa kuluneen kauden pelannut suomalaishyökkääjä Patrik Virta ei jatka seurassa enää ensi kaudella. Virta, 28, edusti Ingolstadtia yhden kauden ajan. Hän pelasi runkosarjassa 43 ottelua tehopistein 9+11=20 ja...www.leijonat.com
No ei valitettavasti ole. Makuasia. Ei ole tää nyky Pennanen ihan mun tyyppiä.Toivon, että on vitsi.
Jos se olis joka kerta unohtanut, niin tuskin olis ollut inhimillinen erehdys. Ymmärrätkö?Hahahaha ha ha. Ha.
Pendo on kätellyt aiemminkin ottelusarjojen jälkeen vastustajaa, mutta nyt sitten inhimillisesti tuli erehdys. Joo, ihan varmasti.
Kalpalla oli mielestäni melkoinen fyysisyys etuna verrattuna Ilveksen liian taitavaksi rakennettuun joukkueeseen
havainto.