Ex-Kerholaiset

  • 1 558 124
  • 5 531

Crank

Jäsen
Katoin Nenosen peliajan, näyttää olevan keskimäärin 13.30 eli ihan hyvin aikaa tarjottu pisteiden tekoon mut eihän toi kaikkea kerro.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mutta siellä on ruokapaikkoja. Hämeenlinnassa taas ei ole.

Eikö kukaan saanut sitä saatettua Yömakkaralle kokemaan kaupunkikulttuuria?

Vieläkin muistan sen kiitollisuuden, jonka sain osakseni toimiessani tulkkina, kun Andrijevski yritti aikanaan tilata Yömakkaralla kanahampurilaista. Ei osannut Annikki meinaan lontoota edes sen chickenin vertaa.
 

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Maso Lehtonen, Hotsi
Mä autoin Jolyä löytämään laastareita Salesta.
Tästä tuli mieleen kun Joly pelasi ensimmäistä kautta täällä niin asui tuossa lähes naapurissa alle 100 metrin päässä. Pari kertaa tuli juteltua ja usein nähtyä kun lenkitti tyttöystävänsä kanssa koiraansa, aina muisti tervehtiä ja vaikutti muutenkin hyvin kohteliaalta. Napattiin sitä yhteiskuvakin!
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu

Tärkee onnistuminen myös siksi, että just nostettiin AHL:stä muuan Puljujärven tilalle. Hyvin käytti näytönpaikan (taas) ja toivottavasti saa entistä enemmän pelejä ylhäällä.

Toki toivotaan kaikkea hyvää Puljujärvellekin, mutta kyllä Puustinen minun oransseilla laseillani menee hierarkiassa ohitte. Ja tulostakin syntyy ihan hyvää vauhtia.
 

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Maso Lehtonen, Hotsi
Tärkee onnistuminen myös siksi, että just nostettiin AHL:stä muuan Puljujärven tilalle. Hyvin käytti näytönpaikan (taas) ja toivottavasti saa entistä enemmän pelejä ylhäällä.

Toki toivotaan kaikkea hyvää Puljujärvellekin, mutta kyllä Puustinen minun oransseilla laseillani menee hierarkiassa ohitte. Ja tulostakin syntyy ihan hyvää vauhtia.
Samaa mieltä, vaikka kuinka on oranssit lasit niin pidän Puustista parempana kiekkoilijana kun Puljujärveä. Ai että niitä aikoja kun Pude ja Ini teki tuhojaan Kerhossa. Pidän muuten pienenä ihmeenä että Innala ei ikinä saanut NHL mahdollisuutta.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä neuvoin Schiralle mihin roskat viedään.
Mä kerroin suomeksi ärripurri-Eemeli Räsäselle 2020 omatoimijakson aikaan, keskellä toria, että ei kannata ihan kaikkia yrittää myllyyn haastaa kun ei oo oikein rahkeita eikä näyttöjä. Näytöt puuttuvat toistaiseksi edelleen.

Olis voinut viedä toisaalta miehen samaan paikkaan kun Schiran roskat.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Nessu ottaa pelkästään jäähyjä ettei hyvin mene!
Martelin ketjussa muut saa pisteitä mutta kaupungin ihailija väistelee pisteet varmasti!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Martell tänään Örebron ykkösessä Björnisen ja Lekkerimäen kanssa. Jatkaa edelleen kiikareilla.
Eli Rajamäelle isoa sulkaa hattuun, kun ne palkan lisäksi ilmeisesti maksoi väliäkin ~75 000 euroa.

Olisko kaupat noiden osalta Kerhon kanssa hetkeksi jäissä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös