Nessu pääsi, pelaa kylläkin karsintoja.Kevään miehiä oli meillä joukkue täynnä, mut ei vaan päästy kevääseen asti.
Nessu pääsi, pelaa kylläkin karsintoja.Kevään miehiä oli meillä joukkue täynnä, mut ei vaan päästy kevääseen asti.
Nessun peliaika 8'53, vähiten joukkueesta.Tänään Hv-71 vs Oskarshamn karsinnoissa. Tikka vastaan Nenonen. Oskarshamn voitti 2-4, Nessulla 0+0, Tikalla 1+0, teki 1-4 kavennuksen.
Itse katoin vaan kännykällä flashscoresta josta en näe aikaa. Ihmeen vähän kyllä oli kolmoskenttään. Loukkantukohan Nessu?Nessun peliaika 8'53, vähiten joukkueesta.
Itse katoin vaan kännykällä flashscoresta josta en näe aikaa. Ihmeen vähän kyllä oli kolmoskenttään. Loukkantukohan Nessu?
On se kova! Mikähän siinä on että Innala ei koskaan saanut NHL mahdollisuutta?Puustiselle tänään NHL-uran kolmas maali Rangersia vastaan. Hauska fakta myös, että tehnyt maaleja vain New Yorkin joukkueita vastaan.
Ilmeisesti valitsi "pikavoiton" eikä lähtenyt AHL junan kautta yrittämään p-amerikkaan. Näin olen ymmärtänyt.On se kova! Mikähän siinä on että Innala ei koskaan saanut NHL mahdollisuutta?
Tuntuu että tämä kohta on joihinkin kohdistettu tarkkaan. Tai sitten vain sattumaa.Edit. Älkääkä nyt vetäkö tästä mitään hepuleita. Kohta on joku savimies, viinikaappi tai esinahka puolustelemassa kuitenkin Jolya.
Miksi puolustelisi?Ei ole Joly kevään miehiä. Pleijareissa pistepörssissä vasta sijalla 24. kun joku Santeri Alatalo sijalla 3.
Edit. Älkääkä nyt vetäkö tästä mitään hepuleita. Kohta on joku savimies, viinikaappi tai esinahka puolustelemassa kuitenkin Jolya.
Kerholle ensikauden ykkös sentteri?Martel ei saanut jatkoa Örebrohon.. Iso yllätys.
Martel ei saanut jatkoa Örebrohon.. Iso yllätys.
Esim. Markus Nenosella ei ole vielä sopparia ensi kaudeksi. Laittaisin samaan ketjuun.Kerholle ensikauden ykkös sentteri?
Vanajanlinnaanhan tuli se uus ravintolakin just. Taivaassa tehty tulitikku?Kerholle ensikauden ykkös sentteri?